Gå til innhold

Menn som sjekker opp alle.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Menn som prøver seg på alt og alle får seg noe. De får dypp'an.

Menn som er snille og sitter i et hjørne får seg ingenting. De må dra'n.

Anonymkode: e4ffe...4b2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, herzeleid skrev:

Hvorfor må du dikte opp navn på folk? 

Jo hvis en slibrig fyr eller noe spør om en venninne. «Åh, hva hete venninna di», da må jeg jo det for jeg vet at hun ikke er keen på en somalier for å si det sånn. Tenk deg selv hvis en venninne av deg eller flere ble sjekket opp av en sånn en, ville du sagt navnet hennes til fyren da? :) 

Nei tror ikke det. Så da må man dikte opp et navn som: hun heter ikke Silje, hun heter Siri. Hvorfor skal fremmede folk ha navnet på venninnne mine? :klo: 

Hmmmmm... skeptisk. 

Anonymkode: 40889...eee

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo hvis en slibrig fyr eller noe spør om en venninne. «Åh, hva hete venninna di», da må jeg jo det for jeg vet at hun ikke er keen på en somalier for å si det sånn. Tenk deg selv hvis en venninne av deg eller flere ble sjekket opp av en sånn en, ville du sagt navnet hennes til fyren da? :) 

Nei tror ikke det. Så da må man dikte opp et navn som: hun heter ikke Silje, hun heter Siri. Hvorfor skal fremmede folk ha navnet på venninnne mine? :klo: 

Hmmmmm... skeptisk. 

Ny problemstilling for meg, bare derfor jeg lurte, så takk for forklaringen. Enig i at det virker fornuftig å ikke spre navn rundt til fremmede en ikke vil ha noe med å gjøre. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmmmmm... skeptisk. 

Fordi de er idioter. Hvorfor gidder du dikedere med de?

Skrevet

Hehe nei er lei av de jeg også, men tenker egentlig er at på en måte er like greit at de viser så tydelig at de er sånn så alle damene ser det og  ikke gidder å bli sammen med de eller ligge med de. Så kanskje de på et punkt lærer at det ikke er sånn respekt, sex, kjærlighet og å velge ut sin "spesielle" fungerer.

Syns det er lett å kjenne igjen sånne typer og himler bare med øynene og ber de fjerne seg (eller fjerner meg selv) når de tar kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...