Gå til innhold

Det er bekreftet kvinner er bedre leger enn menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: edbfd...3a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bekreftet at noen er smartere enn andre.

Who knew?

Anonymkode: 63e33...e40

• Liker 2
Skrevet

Kvinner er best på alt. unnttt en ting....

• Liker 1
Skrevet

Feil. Det er bekreftet at de beste legene er ganske få. Hvorfor denne evige kjønnsdebatten? Jeg gidder ikke å se videoen. Hvem er det som fremsetter påstanden, og med grunnlag i hva?

Anonymkode: bbc94...923

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Det er bekreftet at de beste legene er ganske få. Hvorfor denne evige kjønnsdebatten? Jeg gidder ikke å se videoen. Hvem er det som fremsetter påstanden, og med grunnlag i hva?

Skråblikk og generaliseringer. Spar kruttet, kompis.

Selv trenger jeg ikke forskning for å vite at kvinnelige leger er best for meg. Kvinnens empati passer legeyrket utrolig godt. Fra 13-årsalderen har jeg opplevd mannlige leger som arrogante og distanserte, med ett hederlig unntak.

Anonymkode: f2299...c96

• Liker 2
Skrevet

Det er festlig at trådens tittel er "Det er bekreftet at kvinner er bedre leger enn menn" mens tittelen på videoen som skal illustrere poenget heter "Female doctors maybe better than male doctors."

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er festlig at trådens tittel er "Det er bekreftet at kvinner er bedre leger enn menn" mens tittelen på videoen som skal illustrere poenget heter "Female doctors maybe better than male doctors."

Men skal vi tillate mer skråblikk og generalisering i dette underforumet, eller skal vi være like på hugget her som ellers?

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Men skal vi tillate mer skråblikk og generalisering i dette underforumet, eller skal vi være like på hugget her som ellers?

Det er jo ikke så lett å vite hva ts vil, når det bare postes en ukommentert video, uten en problemstilling....

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er en bra lege? Er det en fastlege med gode allmennkunnskaper om sykdommer, som er hyggelig og imøtekommende? Er det en tilknappet spesialist, som virkelig KAN din sære sykdom? Er det en lege som er der for å redde deg, i et nødstilfelle?

https://www.verticalmag.com/news/fighting-girl-valerie-andre/

Valérie var sikkert ikke verdens beste kirurg, sånn faglig sett. Men for de som overlevde, fordi hun turte å dra inn i kampsoner, var hun suveren.

Livet mitt har blitt reddet av leger flere ganger. Jeg synes de som reddet meg er de beste! :)

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Skrevet

Menn blir ikke leger for å bli gode medisinere. Menn blir leger for å dra massevis av damer. 

Anonymkode: f03db...75b

• Liker 1
Skrevet (endret)

helt feil. Om vi skal være realistiske her, så er menn faktisk best i så og si det meste. å være lege er kvinner dessverre ikke best i. Det finnes flere mannlige leger i verden og de dyktigste i hele verden er menn. lengre på landet kan du gå med denne tråden. du får heller finne noe kvinner er bedre enn menn på, for det er ikke mye

Endret av katten88
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn blir ikke leger for å bli gode medisinere. Menn blir leger for å dra massevis av damer. 

når begynte leger å få draget egentlig ?

skal du ha draget så bruker du heller tid på deg selv, trening, ta vare på seg selv og øve på sosialisering og bedre selvtilliten og få erfaring med både kvinner og dating. Nerder som går på legestudiet i 10 år og kun har nesen i boken får ikke seg akkurat så mye fitte. en bosstømmer eller rørlegger får seg mye mer gjennom sitt liv iforhold til en lege

Skrevet

Jeg har hatt to mannlige fastleger og to kvinnelige. De to kvinnelige er de beste legene jeg har hatt! Spesielt hun jeg har nå - har aldri hatt en dyktigere, mer empatisk og grei lege :)  de to mennene jeg gikk til før har jeg faktisk dårlige erfaringer med... han første klarte ikke å diagnositere et utslett jeg hadde (som viste seg å være skabb) og han andre skravler høl i hodet på pasientene og presterte en gang å si at jeg ikke var så viktig. Ble helt satt ut...

Anonymkode: 3e46f...c19

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Pisspreik.

1 hour ago, katten88 said:

helt feil. Om vi skal være realistiske her, så er menn faktisk best i så og si det meste. å være lege er kvinner dessverre ikke best i. Det finnes flere mannlige leger i verden og de dyktigste i hele verden er menn. lengre på landet kan du gå med denne tråden. du får heller finne noe kvinner er bedre enn menn på, for det er ikke mye

Pisspreik!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pisspreik.

Pisspreik!

Det er ikke pisspreik. Det er fakta. Menn er generelt bedre enn kvinner i det meste. Menn er bedre enn kvinnet i langt flere ting kvinner er bedre enn menn i

Facts dont care about feelings

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt to mannlige fastleger og to kvinnelige. De to kvinnelige er de beste legene jeg har hatt! Spesielt hun jeg har nå - har aldri hatt en dyktigere, mer empatisk og grei lege :)  de to mennene jeg gikk til før har jeg faktisk dårlige erfaringer med... han første klarte ikke å diagnositere et utslett jeg hadde (som viste seg å være skabb) og han andre skravler høl i hodet på pasientene og presterte en gang å si at jeg ikke var så viktig. Ble helt satt ut...

Anonymkode: 3e46f...c19

Din snevre lille erfaring og observasjon har veldig lite å si i det store bildet. Beklager

Skrevet
3 hours ago, katten88 said:

Det er ikke pisspreik. Det er fakta. Menn er generelt bedre enn kvinner i det meste. Menn er bedre enn kvinnet i langt flere ting kvinner er bedre enn menn i

Facts dont care about feelings

Fortsatt pisspreik. Det er ikke mitt problem at du føler deg truet av kvinner. Jeg gjør ikke det. Klarer du ikke å finne noen annen verdi ved å være mann enn å prøve å lage disitnksjoner som ikke er der? Blir du mindre mann av om en kvinne klarer noe bedre enn deg?

Voks opp! Det er pinlig å dele kjønn med deg.

Skrevet
On 2/6/2018 at 1:05 AM, Alan316 said:

Kvinner er best på alt. unnttt en ting....

Å være penismodell

Anonymkode: f5fa6...e80

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skråblikk og generaliseringer. Spar kruttet, kompis.

Selv trenger jeg ikke forskning for å vite at kvinnelige leger er best for meg. Kvinnens empati passer legeyrket utrolig godt. Fra 13-årsalderen har jeg opplevd mannlige leger som arrogante og distanserte, med ett hederlig unntak.

Kvinner har mindre empati enn menn og er langt mer egoistiske. Det er faktisk bevist. 

Anonymkode: b7d23...241

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kvinner har mindre empati enn menn og er langt mer egoistiske. Det er faktisk bevist. 

Anonymkode: b7d23...241

Det er også bevist at jeg skrev dette innlegget. Og at nissen finnes

Anonymkode: f5fa6...e80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...