Profectus95 Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Vi har fått tilbud om ca 1 time par fotografering ca 1 time fotografering av familie og venner og lokale pris: 2500 for selve fotoshooten + 1500kr for alle bildene i lav oppløsnkng, kan ikke printes og med logo + 5500kr for 10 bilder høyoppløsbing som kan printes. Printinh ikke inkludert. er dette dyrt?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Det kan jo fort bli kostbart om dere ønsker en del bilder, så det kommer litt ann på hva dere har tenkt å gjøre med dem. Jeg tar 20 000,- for 6 timers fotografering, da kommer alle bildene høyoppløselig og kan printes. Når jeg sammenlikner prisen dere har fått med den jeg tar for portrettfotografering (ikke lørdager) så får man for den prisen igjen alle bildene i høyoppløselig format, ikke bare 10. Jeg hadde kanskje vurdert å se litt på andre fotografer, med mindre det er slik at dere virkelig elsker stilen til akkurat denne, da koster det det det koster rett og slett. Jeg håper dere uansett blir fornøyde, og får en flott dag! Anonymkode: 7d24a...2c3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Ikke dyrt, men en rar deal. Man vet ikke i forkant hvor mange bilder som blir bra som dere vil ha. Hva hvis dere vil ha 12 bilder? Hva hvis en times fotografering ikke holder og dere ikke liker noen av bildene? Vår fotograf opererte med en pakkepris for alt og sendte oss høyoppløselige bilder vi kunne printe selv. 25000 totalt. Anonymkode: 0184f...077
Silverferret Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 Syntes det hørtes dyrt ut. Vi har bestilt en pakkepris hvor fotografen er med oss hele dagen fra morgen til kveld, og vi får absolutt alle bilder ferdig redigert og i i høy oppløsning til 30 000 kr. Vet det høres mye ut, men blir fort dyrt om man må betale 5500 kr for hver 10. bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå