Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god øyekrem? Jeg er 26 og sliter med mørke ringer. Og hvordan skal man påføre øyekrem? Rett under eller på "benet" under ringene?

Anonymkode: e19c5...ab9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med akkurat det samme...

Lurer egt på om det faktisk finnes en øye krem som fjerner ringene? Fordi det tviler jeg på..:(

Skrevet

Ts her: Hihi jeg har hørt om hemoridekrem men vet ikke om det egentlig er så lurt å bruke under øynene. Jeg drikker masse vann, spiser sunt og sover godt. Har vært mye syk det siste halvåret så immunforsvaret kan sikkert spille inn, men hadde vært fint med en øyekrem eller noe som kunne ha dempet det litt på sikt. Ellers er jeg veldig glad i disse eyedews man får på vita som man legger under som en maske. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her: Hihi jeg har hørt om hemoridekrem men vet ikke om det egentlig er så lurt å bruke under øynene. Jeg drikker masse vann, spiser sunt og sover godt. Har vært mye syk det siste halvåret så immunforsvaret kan sikkert spille inn, men hadde vært fint med en øyekrem eller noe som kunne ha dempet det litt på sikt. Ellers er jeg veldig glad i disse eyedews man får på vita som man legger under som en maske. 

Jeg spurte legen om det med hemorroidekrem og han sa det var ok å bruke annenhver dag i kortere perioder, med gode pauser mellom. Jeg ville anbefale deg å spørre din egen lege først for sikkerhetsskyld.

Anonymkode: ada6b...bb0

Skrevet

Ok det skal jeg gjøre. :)

Skrevet

Hemoridekrem hjelper bare mot poser under øynene.  Det er hydrokortisonet som er virkestoffet så man kan like gjerne bruke det. Problemet er bare at kortison gjør huden tynnere og er ikke anbefalt for langtidsbruk.  Det er ingenting som kan gjøre huden tykkere og dermed finnes det heller ingenting som kan fjerne ringer.  Jeg har hatt det siden jeg var jentunge og må bruke concealer, hvis ikke ser jeg syk ut på vinterstid.  Beste concealeren for en billig penger er Fit Me fra Maybelline. Jevnes ut med en fuktet baeutyblender for best resultat.  

Skrevet

Ts her. Jeg har sett på to stk. Den rektalsalven inneholder kortison om jeg ikke tar feil. Det er en annen krem som heter hemoridekrem NAF. Det var den jeg tenkte litt på. 

Skrevet

Jeg har Scheriproct hemoridekrem. På meg blir ringene borte når jeg ikke har poser lenger..

Anonymkode: ada6b...bb0

Skrevet

Ta heller en tur til fastlegen for en helsesjekk. Mørke ringer skyldes gjerne noe systemisk som vitaminmangel (eller søvnmangel)

Anonymkode: 747f8...bfb

Skrevet

Hvis dere bruker vippeserum så slutt med det. Er vanlig å få mørke ringer under og mørke øyenlokk av det.

Det tok nesten et halvt år før det gikk bort på meg.

Anonymkode: 01afd...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...