ulven298 Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Venninna mi har 7 katter. Mange av dem har de skaffet seg fordi kattene var hjemløse. Venninna mi blir også veldig irritert når hun er i dyrebutikker, på grunn av at dyrene har det så dårlig der. Hun har også sagt at hun skal bli vegetarianer når hun blir eldre. Itilleg til at hun sier at hun er imot pels. dette er jo noe jeg synes er kjempe bra, da jeg også har mange av de samme tankene. moren hennes kjøpte en svea jakke til henne med ekte pels... hun nektet å gå med den fordi hun er imot pels. Nå når jeg skulle på shopping med henne kom hun med en sånn pompom(dott som mange har på veskene sine) med ekte pels som hang på veska si. Itilleg til at jakka hennes hadde ekte pels i hele hetta! Hva er greia? Noen som kan hjelpe meg å forstå den logikken? Fordi jeg forstår den virkelig ikke! Vi er 15 år forresten, hvis det km være til noe hjelp.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Hvordan er du så sikker på at det er ekte pels? Anonymkode: 21308...668 5
ulven298 Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2018 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er du så sikker på at det er ekte pels? Anonymkode: 21308...668 Fordi hun har sagt det, jeg ser det, jeg skjenner det. itilleg til at hun har penger nokk til det. Endret 5. februar 2018 av ulven298 Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, ulven298 skrev: Fordi vi har sagt det, jeg ser det, jeg skjenner det. itilleg til at hun har penger nokk til det. Å du har spurt henne om hvorfor hun går med dette? Anonymkode: 21308...668 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 Det er da ingenting å bry seg om. Anonymkode: 0da2f...2f7 2
ulven298 Skrevet 6. februar 2018 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Å du har spurt henne om hvorfor hun går med dette? Anonymkode: 21308...668 Hun sier moren hennes har gitt henne det... men hun gikk jo ikke med svea jakken som moren ga henne??!
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 3 timer siden, ulven298 skrev: Hun sier moren hennes har gitt henne det... men hun gikk jo ikke med svea jakken som moren ga henne??! Sier du det til henne da? Evt hvorfor plager det deg så mye? La henne gjør som hun vil Anonymkode: 21308...668
ulven298 Skrevet 6. februar 2018 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Sier du det til henne da? Evt hvorfor plager det deg så mye? La henne gjør som hun vil Anonymkode: 21308...668 Nei jeg har ikke turt å si noe særlig til hun om det. Grunnen til at dette plager meg er at vi to alltid har vært imot disse tingene sammen. Vi har liksom alltid vært enige om disse tingene, og nå plutselig er alt forandret. jeg har ikke turt å so noe særlig om dette til henne, fordi når jeg har sett henne med pelsen har jeg alltid fått sjokk...
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #9 Skrevet 6. februar 2018 Kjære deg. Du er sikkert ikke helt konsekvent i dine handlinger du heller. Ha litt slækk med andre og byr deg om viktigere ting. Anonymkode: 0da2f...2f7 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #10 Skrevet 6. februar 2018 Det er vel ingen under 55 år som går med pels,bortsett fra juksepels? Anonymkode: aea3c...bb0 3
ulven298 Skrevet 6. februar 2018 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjære deg. Du er sikkert ikke helt konsekvent i dine handlinger du heller. Ha litt slækk med andre og byr deg om viktigere ting. Anonymkode: 0da2f...2f7 Når det gjelder dyrevelferden så er jeg veldig konsekvent. når jeg står for noe, så skal jeg stå for det. Dyrevelferden er noe av det eneste jeg faktisk bryr meg om. 4
ulven298 Skrevet 6. februar 2018 Forfatter #12 Skrevet 6. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ingen under 55 år som går med pels,bortsett fra juksepels? Anonymkode: aea3c...bb0 Overalt jeg ser på skolen er det noen med ekte pels... helt sinnsykt at foreldre kjøper pels og så sinnsykt dyre plagg til ungene sine!
Tvist Skrevet 6. februar 2018 #13 Skrevet 6. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ingen under 55 år som går med pels,bortsett fra juksepels? Anonymkode: aea3c...bb0 Det er veldig mange som går med en pelskant på jakken. Ser veldig mange hver dag. Finn. Eks Canada goose jakkene 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #14 Skrevet 6. februar 2018 18 hours ago, ulven298 said: Fordi hun har sagt det, jeg ser det, jeg skjenner det. itilleg til at hun har penger nokk til det. Du skjenner det? hva er dette "det" du skjenner på? eller mente du kanskje at du KJENNER det? jeg håper for all del at du ikke skjenner på pelsen, den kan dessverre ikke forsvare seg. Utover dette så spiller det nada og niks rolle om det er ekte pels eller ikke, du burde finne deg bedre ting å henge deg opp i Anonymkode: ab3f2...6bb 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #15 Skrevet 6. februar 2018 8 minutter siden, ulven298 said: Nei jeg har ikke turt å si noe særlig til hun om det. Grunnen til at dette plager meg er at vi to alltid har vært imot disse tingene sammen. Vi har liksom alltid vært enige om disse tingene, og nå plutselig er alt forandret. jeg har ikke turt å so noe særlig om dette til henne, fordi når jeg har sett henne med pelsen har jeg alltid fått sjokk... Er det rart at den oppvoksende generasjonen har så mye mentale problemer og har begynt å lage seg x antall nye kjønn og alt dette andre tullet, når dere ikke engang tåler å se pels på en jakke før dere får sjokk. Hjelpes, jeg håper at du ikke er representativ for folk på din alder. Anonymkode: ab3f2...6bb 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #16 Skrevet 6. februar 2018 Jeg foreslår at du bruker litt mindre tid på å irritere deg over venninnen din og heller begynner å følge mer med på skolen. Får vondt av å lese innlegget ditt proppet med så «alvorlige» skrivefeil. Anonymkode: aafd9...677 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #17 Skrevet 6. februar 2018 Slutt å heng deg opp i hva alle andre driver med, og fokuser på deg selv. Du kan være imot dyremishandling og pels uten at alle rundt deg må være like stor motstander som deg. Dere er begge 15 år, dere kommer til å endre meninger 100 ganger de neste 10 årene. Slapp av og ikke bry seg så mye om hva venninnen din gjør. Det er unødvendig stress for din del. Anonymkode: 6e2c4...0d0 2
ulven298 Skrevet 6. februar 2018 Forfatter #18 Skrevet 6. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg foreslår at du bruker litt mindre tid på å irritere deg over venninnen din og heller begynner å følge mer med på skolen. Får vondt av å lese innlegget ditt proppet med så «alvorlige» skrivefeil. Anonymkode: aafd9...677 Neste gang du skriver en kommentar på et innlegg, så tenk litt mer over hva du skriver, og forhold deg til temaet. dette såret meg da jeg muligens har noe skrive vansker ellerno... orker ikke å gå inn på temaet nå fordi det ikke har noe med hovedsaken min å gjøre. 1
ulven298 Skrevet 6. februar 2018 Forfatter #19 Skrevet 6. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slutt å heng deg opp i hva alle andre driver med, og fokuser på deg selv. Du kan være imot dyremishandling og pels uten at alle rundt deg må være like stor motstander som deg. Dere er begge 15 år, dere kommer til å endre meninger 100 ganger de neste 10 årene. Slapp av og ikke bry seg så mye om hva venninnen din gjør. Det er unødvendig stress for din del. Anonymkode: 6e2c4...0d0 Jeg stresser ikke
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #20 Skrevet 6. februar 2018 Man skal ikke legge seg så mye opp i hva andre gjør, hvis du er mot pels så engasjer deg politisk. Man kan fint være en god katteeier selvom man har arva en pelskåpe. Anonymkode: 516aa...de7 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå