Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne med airol. Står bare brukes som avtalt med legen. Husker ikke hvordan legen sa jeg skulle bruke den, da det er en stund siden jeg var der. Noen som vet hva som er vanlig ? Hver dag? Annen hver dag ? En gang i uken?🙈

Anonymkode: 0f2ce...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du bruke det for? 

Jeg brukte det hver kveld og sov med det - slet med tørr hud i en måned før jeg fikk glødende hud uten tørrhet. Det er jo sterke saker. Noen anbefaler å bruke det f.eks. annenhver kveld eller noe sjeldnere, til "toleransen" øker. Jeg har ikke tålmodighet til sånt, så jeg bare peiset på. :P 

Jeg brukte det for sorte prikker(det funket ganske bra, ble mye mindre), og for å få mer glød. Jeg sluttet med det for en stund siden, men har planer om å starte igjen for å forebygge linjer. 

Anonymkode: 8bbd1...51c

Skrevet

Du skal KUN bruke det på kvelden før du sovner. Kommer ann på hvor godt du tåler det om du kan bruke det hver dag eller kanskje hver tredje dag eller noe. Prøv deg frem. Kanskje greit å begynne forsiktig, så øke til hver dag hvis det går bra. :) 

Husk å bruke solfaktor på dagen! 

Skrevet

Går selv på Airol nå, har brukt den 1,5 uke og er tørr og sår i huden, bruker den hver kveld. Har gått på tretinoin krem tidligere som er enda sterkere så vet hva jeg går til.. :)  Slitsomt i starten, men deilig når en ser at den virker, jeg har pigmenteringer jeg vil ha bort.. 

Anonymkode: c9f57...711

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...