Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Er det noen her som har prøvd noen form for permanent hårfjerning?? Laser eller noe slikt. Har så lyst men vet ikke om det funker, så er det jo forferdelig dyrt. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en sak i TV2 Hjelper Deg i fjor, om en kvinne som hadde brukt tusenvis av kroner på laserfjerning av hår og det hadde ikke fungert i det hele tatt. De hadde lovet at det forsvant etter 5-8 behandlinger, hun tok 10 og merket ikke forskjell engang.

Skrevet

Tja... jeg har tatt fire behandlinger på bikinilinjen, og er helt hårfri.

Og dere skulle sett meg før.... ingen mulighet for å gå på stranden her nei. Enten hår, eller røde, betente hårsekker...

Shorts-bikini ? Ånei, håret nådde langt nedenfor den også.

Så jeg er ihvertfall fornøyd.

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv heller epilator, det holder hårene borte i opptil 4 uker og gjør ikke så vondt som alle skal ha det til:)bruker det selv og er veldig fornøyd:)

Skrevet

Det funker på noen!

Jeg har selv sett folk som har tatt permanent hårfjerning i ansiktet, og er idag hårfrie!

Men det er jo en sjanse å ta,..masse penger å bruke, uten garanti for at akkurat du blir den heldige, hårfrie.

Skrevet

Jeg sier som gjest over her - bruk epilator - det fungerer fint om du er flittig til å bruke hampvotten i tillegg så det ikke blir inngrodde hår...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vurdere sterkt å ta laser selv, har veldig mørk og kraftig håvekst "både her og der"... :(

Men fordi det er så dyrt, går jeg hele tiden og utsetter det – i tilfelle det ikke fungerer, liksom.

Det virker så vagt det de sier med å få redusert "noe", "en del"?? Skal jeg liksom betale 10 000,- + + for et så vagt produkt??

Epilator er ikke et alternativ

Gjest Anonymous
Skrevet
Tja... jeg har tatt fire behandlinger på bikinilinjen, og er helt hårfri.

Så jeg er ihvertfall fornøyd.

Hvor og hva kostet det deg?

Er du blek med helt sorte hår?

Skrevet

Hvor og hva kostet det deg?

Er du blek med helt sorte hår?

Oslo kosmetiske lasersenter. 1350 kroner for hver av de to første gangene, deretter 675.

Ja, jeg har ganske lys hud og mørke, kraftige hår. Så jeg er nok en ideell kandidat.

Skrevet

Hva med brazilian wax eller hva det heter igjen?! Venninnen min tar det og er kjempefornøyd!

Skrevet

Elektrolyse fungerer fordi da dreper du hårsekkene med et elektrisk støt. Det er en tidskrevde og dyr behandling, men sikkert verdt det hvis du er veldig plaget med uønsket hårvekst.

Har også kommet en krem på markedet som heter hårstopp. Jeg har kjøpt den, men ikke begynt med den enda. Etter ca 6 måneders bruk skal det behandlede området være hårfritt, eller så godt som hårfritt.

her kan du lese mer om kremen. Du får kjøpt den på Vita.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...