AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Menn som aldri spanderer eller gir komplimenter? Er dette viktig for dere? Hvordan er daten din og hvor lenge har dere datet? Anonymkode: ab129...50a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Man legger opp til en måte å være sammen på. Jeg er kvinne og gir komplimenter selv, da får jeg også gjerne noen fra mannen. Og så tilbyr jeg meg å betale. Tenker at vi kvinner ikke trenger å sitte og vente på at mannen skal gjøre alt.. Anonymkode: fe1f5...f8f 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 Synes det blir helt fjernt om mannen aldri spanderer eller gir komplimenter. Det gjelder omvendt også om dama aldri spanderer eller gir komplimenter. Selv da jeg var student og datet menn i jobb så spanderte jeg, men jeg spanderte naturligvis billigere ting enn det enkelte av mennene gjorde. Anonymkode: f30d2...340
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Aldri blitt spandert på. Men å aldri få komplimenter i noen form liker jeg ikke Anonymkode: a5a40...837
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 Holder meg for god til å spandere. Flørter mye derimot, hvor det er innbakt mange komplimenter, men 'erting' også. Anonymkode: 14683...67f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 Typen min ga meg mye komplimenter i starten, spanderte på kino og restaurant noen ganger. Men tror ikke jeg har fått et eneste kompliment på over en mnd.. heller ikke fått noe tilbake når jeg har gitt han kompliment eller sagt at jeg er glad i han osv. Dette er ting som er helt nødvendig for meg, og når det er slik allerede etter bare 4 mnd så revurderer jeg nå hele greia. Anonymkode: 02a49...12f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 Det er viktig at mannen gir komplimenter og kan spandere en gang i blandt ja. Det handler om å gjøre positivt inntrykk og å få dama til å føle seg verdsatt. Føler jeg meg behandlet som en hvem som helst av en jeg dater så blir jeg ikke romantisk interessert i han, da kunne han like gjerne vært en hvem som helst for meg også. Anonymkode: ee28d...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå