AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Har blitt hoven nedentil etter sex. Har vært sammen med typen i 5 år og aldri opplevd dette? Er ikke fysisk hoven, men det kjennes hovent ut og nesten som det «presser» litt. Noen som vet hva dette kan være? Anonymkode: 80952...c68
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Har dere hatt veldig røff sex? Er det vondt? Bruker du mye midler mot sopp (varmestuen piller osv)? Anonymkode: 444c8...fe2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har dere hatt veldig røff sex? Er det vondt? Bruker du mye midler mot sopp (varmestuen piller osv)? Anonymkode: 444c8...fe2 Hahahah varmestuen= canesten 😂😂 Anonymkode: 444c8...fe2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Skjer av og til med meg. Har også blitt seriøst så hoven at jeg ikke fikk til å tisse pga litt voldsom sex. Anonymkode: 2ef6e...ac9
Blackbird Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Jeg oppdaget en kul i underlivet et par dager etter heftig sex. Gikk til legen, hun så den og reagerte også på den. Henviste meg til gynekolog på sykehuset. Som sa at dette trolig var et "blåmerke"/blodutredelse etter heftig sex
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 Allergi? UVI? Mange svar på tråder med lite informasjon fra TS. Anonymkode: 05239...3b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå