AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Var på date med en utrolig morsom og fin fyr. Problemet var at han i virkeligheten så 5 år eldre ut( minst) og 20 kg tynnere ( veldig undervektig) . Han hadde veldig uren hud og en litt annen hårfarge. Kan man klare å se forbi dette? Klesstilen var bra og personligheten topp. Jeg ble helt satt ut da jeg møtte han og visste ikke hvordan jeg skulle håndtere det, for han var virkelig en helt annen enn på bildet. De virker manipulerte. Jeg følte meg litt lurt, rett og slett. Men skjønner jo hvorfor han valgte bildene, for hadde sikkert aldri snakket med han om han ikke hadde brukt de bildene. Anonymkode: 871ff...9e3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Jeg vil nå si at du sier det i det du skriver. Han ønsker at kvinner gir han en sjanse selv om han ikke lenger er like flott som på bildene han har lagt ut. Eller at han tror han ser slik ut... Som du sa, alt annet var på topp. Og om kjemien stemmer, så..? Anonymkode: fda41...e13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå