Gå til innhold

tror jeg burde innse at han ikke er keen nok, men det gjør vondt å tenke på. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har datet en fyr i 3 måneder og falt for han. På mange måter føler jeg han har falt for meg også. Vi har gjort mye sammen, blant annet en utenlands-tur, han koser kostant med meg, leier meg på gata, holder rundt meg offentlig, sender mye meldinger og er på. Samtidig er det jeg som tar mest initiativ til å treffes og han vil ikke treffes mer enn 1 gang i uka, men da er vi gjerne sammen hele kvelden og dagen etter enten fredag eller lørdag.

Han er 29 år og jeg 30 år uten barn og bor 10 min fra hverandre, så det står ikke på tiden. Har ikke møtt familie eller venner av han, vi henger alltid alene. Festen vi møttes på var en svær 30-årsdag der jeg var med en venninne, så vi har ikke felles gjenger egentlig. Jeg tenker at han synes det er hyggelig å være med meg, men at han ikke er keen nok, for da ville han ha møtt meg oftere.  Har aldri spurt om han bruker tinder, men vi er enige om at vi ikke dater andre. Hva tenker dere? 

Anonymkode: c9700...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke snakke med han om dette? Du har jo datet han i 3 mnd og da må dere jo kjenne hverandre ganske godt etterhvert?

Si at du gjerne vil ses mer, og spør hva han tenker om framtiden. Kan jo ikke være så farlig det....

Anonymkode: 523c5...b30

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...