AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Er det stor forskjell på iphone X og iphone 6 plus? Har så lyst på den førstnevnte, for øyeblikket har jeg iphone 6 plus! Anonymkode: 17f37...3b5
Titania Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 X-en er mindre i størrelse enn 6plus, og ellers er det vel det vanlige - jo nyere telefon, jo bedre er "innmaten" i den, mtp. prosessor og slike ting. Kameraet er bedre på X, også mangler jo hjemknappen
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Har iPhone X og savner definitivt ikke hjemknappen. Face ID er supert! Mobilen er ca like stor som vanlig 6, og skjermen er ca like stor som 6 plus. Anonymkode: a1224...b94 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Har iPhone x, og jeg savner hjemknappen stort. Face ID er ubrukelig hvis du har på skjerf som dekker litt av ansiktet, eller hvis du har på solbriller, eller hvis du er skikkelig svett på trening. Om du har det helt svart på rommet og ikke har lysstyrken på skjermen på maks så kjenner den deg ikke igjen da heller. Jeg ville gått for 8 om du er på jakt etter noe nytt, eller ventet til hva enn som kommer neste gang. FaceID sånn det fungerer idag er en flopp, det vises også på salgstallene. Telefonen i seg selv er tung også, og det svarte feltet øverst er teit. Man kan ikke se på filmer med fullskjerm, fordi skjermen er for smal. Mange er nok uenige med meg, men de bør spørre seg selv om de bare prøver å rettferdiggjøre faktumet at de har brukt så mange tusen på en telefon som er mindre enn optimal. Anonymkode: 46d9c...6f4
Titania Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har iPhone x, og jeg savner hjemknappen stort. Face ID er ubrukelig hvis du har på skjerf som dekker litt av ansiktet, eller hvis du har på solbriller, eller hvis du er skikkelig svett på trening. Om du har det helt svart på rommet og ikke har lysstyrken på skjermen på maks så kjenner den deg ikke igjen da heller. Jeg ville gått for 8 om du er på jakt etter noe nytt, eller ventet til hva enn som kommer neste gang. FaceID sånn det fungerer idag er en flopp, det vises også på salgstallene. Telefonen i seg selv er tung også, og det svarte feltet øverst er teit. Man kan ikke se på filmer med fullskjerm, fordi skjermen er for smal. Mange er nok uenige med meg, men de bør spørre seg selv om de bare prøver å rettferdiggjøre faktumet at de har brukt så mange tusen på en telefon som er mindre enn optimal. Anonymkode: 46d9c...6f4 Jeg har bare hatt min i ei uke, så ikke så mye jeg har fått testet den, men uenig med deg på et par av punktene. Jeg har hverken brukt den på trening, solbriller eller dekket ansiktet med skjerf - men har sjelden problemer når det er ganske svakt lys på telefonen og mørkt i rommet. Noen dager er den litt vrang, men jeg har lest flere steder at å kalibrere faceID på nytt har hjulpet mange. Og ellers kan man jo bare skru den av om man ikke liker den Tar ikke så lang tid å trykke en kode på 4 tall. Jeg byttet fra 7, og den er litt tyngre ja, men ikke kjempetung akkurat. _ Hjemknappen har jeg ikke savnet et sekund, men det er jo litt uvant å swipe opp og ned og til siden alt etter hva man skal gjøre - men man venner seg fort til det. Det eneste jeg savner er å få opp batteriprosent i høyre hjørnet, men det er jo bare å swipe ned, så kommer det opp
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 3 hours ago, Titania said: Jeg har bare hatt min i ei uke, så ikke så mye jeg har fått testet den, men uenig med deg på et par av punktene. Jeg har hverken brukt den på trening, solbriller eller dekket ansiktet med skjerf - men har sjelden problemer når det er ganske svakt lys på telefonen og mørkt i rommet. Noen dager er den litt vrang, men jeg har lest flere steder at å kalibrere faceID på nytt har hjulpet mange. Og ellers kan man jo bare skru den av om man ikke liker den Tar ikke så lang tid å trykke en kode på 4 tall. Jeg byttet fra 7, og den er litt tyngre ja, men ikke kjempetung akkurat. _ Hjemknappen har jeg ikke savnet et sekund, men det er jo litt uvant å swipe opp og ned og til siden alt etter hva man skal gjøre - men man venner seg fort til det. Det eneste jeg savner er å få opp batteriprosent i høyre hjørnet, men det er jo bare å swipe ned, så kommer det opp Jeg har hatt den siden den kom ut, og jeg var veldig fornøyd den første tiden. Jeg har kalibrert FaceID 4 ganger. Det er flere jeg kjenner som deler frustrasjonen med meg der. Swiping er jeg blitt vandt med, så det er ikke noe problem. Mitt eneste poeng er at for prisen så er den ikke revolusjonerende, og hvis det ikke var for at jobben min betalte for den så hadde jeg ikke kjøpt den på nytt. Kode med 4 tall er mye mer tungvindt enn både fingeriD og faceID, og SÅ dårlig er ikke faceID'en Anonymkode: 46d9c...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå