Gå til innhold

Hvorfor liker jenter bare de guttene som behandler dem som dritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor liker jenter bare de gutta som behandler dem dårlig og ikke de som er greie?

Anonymkode: 862aa...137

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker jenter bare de gutta som behandler dem dårlig og ikke de som er greie?

Det gjør de ikke. Jeg behandler ikke damer som dritt, og jeg har aldri hatt noen problemer med å få dame. Hverken ons eller forhold. Ikke er jeg rik heller, rart det der.

• Liker 11
Gjest Scaniar580
Skrevet

Godt spørsmål.. Kanskje fordi man vil ha det man ikke kan få 

Skrevet
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Det gjør de ikke. Jeg behandler ikke damer som dritt, og jeg har aldri hatt noen problemer med å få dame. Hverken ons eller forhold. Ikke er jeg rik heller, rart det der.

Du har dame fordi alle de rike gutta som banker damer er opptatt. Ellers hadde du vært singel.

Anonymkode: 0a080...23b

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har dame fordi alle de rike gutta som banker damer er opptatt. Ellers hadde du vært singel.

Ahh, det er sånn det er ja. Mysteriet er løst.

• Liker 9
Skrevet

Det gjør vi ikke. Men siden du tror det så er du nok ikke så grei som du innbiller deg at du er, siden du ikke drar noen damer og tror alle andre får dem mener jeg.

Noen gutter og menn forandrer personlighet når de jakter på en dame, er kjempesnille, kjempe sjarmerende, legger innsats og virkelig får en til å føle seg spesiell og godt likt og verdsatt (sånne menn vi liker) så når de har fått hun og er komfortable med hun så driter de mer i hun, det gjelder både gutter som omtaler seg som greie og gutter som vet at de er drittsekker.
Vi jenter kan ikke noe for at enkelte gutter slutter å være snille og verdsette oss når de har fått oss, så det må du nesten ta med dine brødre og ikke oss.

Anonymkode: e9e2a...a62

• Liker 5
Skrevet

Mange menn vet ikke hva det innebærer å "behandle damer som dritt". I motsetning til hva mange tror er ikke vold, voldtekt, løgn og utroskap det verste man kan gjøre mot kvinner. Det verste man kan gjøre mot en kvinne er å kjede henne. Gå i dere selv, så ser dere hvorfor dere er single.

• Liker 3
Skrevet

Snille og greie, ts, eller svake menn som ikke tør stå ordentlig opp for seg selv? Heller det siste. Jeg har hatt flere snille kjærester.

Anonymkode: c65f9...16a

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn vet ikke hva det innebærer å "behandle damer som dritt". I motsetning til hva mange tror er ikke vold, voldtekt, løgn og utroskap det verste man kan gjøre mot kvinner. Det verste man kan gjøre mot en kvinne er å kjede henne. Gå i dere selv, så ser dere hvorfor dere er single.

Enig, en mann som aldri vil finne på noe sammen , bare spiller playstation og kjeder jenta, eller bare vil være med gutta å drikke og chatte og sende hjerter med vennindene sine istedet for å ha kvalitetstid med kjæresten eller ikke gidde å respektere henne og overser hun når hun spør om du kan henge opp klesvasken og sette oppvasken i oppvaskmaskina er sånn drittsekker som betegner seg som snille menn fordi de ikke slår holder på. Man er fortsatt en drittsekk da i såfall og det er synd dere ikke skjønner det og tror dere er så jævla snille og perfekte! :P

Anonymkode: e9e2a...a62

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For de er det flinkeste på skuespill. De smigrer og beklager seg og det er ikke måte på. De får en jente rundt lillefingeren. Drittsekk oppførsel godtgjøres med lovord, presanger osv. De spiller rett og slett ett spill det er lett å blendes av. Man når man innser hva de driver med ender forholdet fort. Sånne menn/gutter har ofte en narsissistisk personlighet. Ikke bli som dem trådstarter, det er de snille, greie guttene som får jenta til slutt 😊

Anonymkode: aff6f...b76

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor stiller du dumme spørsmål på et kvinneforum? 

• Liker 4
Skrevet

Man ender med de som viser interesse. Det vet og bruker en del menn som ikke er grei. 

Anonymkode: b3a5a...cbf

Skrevet

Hva får du ut av å lage slike tråder TS?

Anonymkode: 7c97d...21a

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

For de går etter utseendet :) 

Endret av Axl Rose
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor liker de hyggelige guttene bare de peneste jentene, som behandler dem som dritt?

Det kan du fundere litt over, på en mandags kveld.

• Liker 6
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Sånn er det. Alle menn som har dame er dritkjipe, slemme, ekle konemishandlere, med mye penger, høy status, er over 180 høy, og har diger kuk, mens alle de helt vanlige, snille, gode, ansvarsfulle og stabile mennene, de er single.

Skrevet

Liker bare snille menn,og har bare hatt snille.

Anonymkode: e17d1...a35

• Liker 1
Skrevet

«alle» liker ikke sånne menn. Jeg takler dem ikke. Jeg dumper menn så fort de viser en kvalm og ego side.

Anonymkode: d5a86...8e9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...