Gjest Cocosa Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Hvordan lykkes i å få solgt ting på Tise? Hilsen ny
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Hvorfor leser jeg alltid "tisse" hvergang jeg ser Tise? Anonymkode: ed429...5bf 3
Kladd Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Ta bilder med klærne på. Om ikke så i det minste hengende eller liggende flatt utover. Mange tar bilde av klærne brettet som i butikken - da er det jo helt umulig å se form/snitt/lengde. Også bør du ha mer enn ett bilde. Og om noen spør om du kan måle hvor lang jakka er, så ikke svar "den når meg litt over kneet". I hvertfall ikke uten å si noe om hvor høy du er. Jeg finner mye fint på Tise, men jeg orker ikke bomturer rundt hele byen. Derfor avtaler jeg kun å kjøpe plagg jeg er helt sikker på, dvs. plagg med gode bilder og beskrivelse.
Gjest Cocosa Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Noen som vet hvordan jeg kan utvide området å finne ting i (annet enn Norge og kjøreavstand), evt sjekke hvor langt appen regner «kjøreavstand»?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå