Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er best på bryn i Bergen? 

• Liker 1
Skrevet

Faceit i Bergen sentrum uten tvil - de bruker threading altså hårfjerning med tråd og jeg får helt perfekte bryn hver gang. Varer i ca 6 uker trur eg

Anonymkode: 7de2f...d40

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faceit i Bergen sentrum uten tvil - de bruker threading altså hårfjerning med tråd og jeg får helt perfekte bryn hver gang. Varer i ca 6 uker trur eg

Selv om man har litt rare bryn i utgangspunktet? 

• Liker 1
Skrevet

Ja de er utrolig flinke, de har lang erfaring, og har mye kunder på dette, forklar hva du ønsker og de lytter, kommer med forslag på hva som kan gjøres og hva som gjerne bør forandres, om du evt må spare mer bryn ut, gi dem et inntrykk av din stil ifh tykkelse, løft osv

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de er utrolig flinke, de har lang erfaring, og har mye kunder på dette, forklar hva du ønsker og de lytter, kommer med forslag på hva som kan gjøres og hva som gjerne bør forandres, om du evt må spare mer bryn ut, gi dem et inntrykk av din stil ifh tykkelse, løft osv

Takk! Skal sjekke dem ut 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns Ina på BrowRehab er kjempeflink.

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Anne på Faceit i Bergen er en av de BESTE i landet på bryn. Hun er en mester i brynstyling og threading og tryller fram bryn du ikke ante var mulig. Og hun skjønner nøyaktig hva du ønsker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...