Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så frustrert over huden i ansiktet mitt for tida! Har aldri hatt store problem, verken med kviser eller tørrheit. Så fekk eg konstatert psoriasis, og har dei siste månadane òg hatt utbrot i ansiktet med jamne mellomrom.

I alle fall - etter at psorien kom, har huden min endra seg ein del. Eg er naturleg nok tørr i enkelte område - på og kring der utbrota kjem. Har difor blitt anbefalt å bruke gode produkt for sensitiv hud. Har sidan før jul brukt Dermalogica sine produkt: Ultracalming cleanser, soothing protection spray, barrier repair og total eye care. Dette har hjelpt veldig godt på dei tørre områda - har fin hud der no.

MEN - no har eg urein hud i nokre område! Gjeld særleg panna og under augo - feit hud og kviser. HJÆLP - kva skal eg gjere? Skifte til heilt andre produkt? Evt. anbefalingar?

Håpar nokon har gode tips - likar ikkje dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å prøve å gå til en hudpleier, kanskje hun/han kan hjelpe deg...

Skrevet

MD Formulation har en veldig god rens, non-glycolic foaming cleanser, som er beregnet på sensitiv, solskadet, behandlet og ev uren hud. Liker den veldig godt, og den virker faktisk veldig bra på mine sorte prikker! Min hud tåler faktisk denne godt, men bruker den ikke både morgen og kveld. Ikke er den veldig dyr heller, koster ca 120NOK på EDS for 250 ml!

Skrevet

onyx - Takk for tips! Har hæyrt mykje bra om MDF når det gjeld urein hud, men var litt usikker på om det kanskje vart litt 'hard kost' for den stakkars sarte psori-huden... Hm - kanskje eg skal finne ein hudpleiar som har MDF?

Skrevet

Forresten - har òg fått anbefalt Medicated clearing gel frå Dermalogica - nokon med erfaringar?

Skrevet

MDF kan være tøff for huden, men denne rensen er uten glykolsyren så den er mye mildere! Hvis du går inn på EDS side kan du lese litt om denne + en til rens uten glycolsyre som heter non-glycolic basic. Har ikke prøvd sistnevnte da.

Ekstrabonus med denne milde rensen fra MDF er at sambo også liker den godt. Det er en slags seig gele uten lukt, så den blir ikke for "feminin" :-)

Skrevet

Selv har jeg gått over til La Mer Refining Facial. Den er helt vidunderlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...