Gå til innhold

Jeg er i ett seriøst forhold, men drømmer om lesbisk sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med mannen min en mannsalder, men hver gang vi har sex så lukker jeg øynene og drømmer om andre kvinner med strap on og slikking.  Er jeg helt på bærtur, eller er det normalt?

Er jeg bi seksuell eller hva ?  Jeg har alltid trodd jeg er hetro, men hva skjer ?

Anonymkode: f6c98...202

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har jeg ikke.

Derfor jeg blir så betenkt , kansje jeg burde sjekke det ut ?

Det skremmer meg litt..

Også har jeg ikke noe lyst til å være utro mot mannen min..

Hva kan jeg gjøre ?

Anonymkode: f6c98...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prate med mannen din , fortell om dine fantasier .

Kansje han tenner på det, om du kan innkludere han på noe vis..

Bare ett forslag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten for at han lar deg prøve er stor er min tanke. Min samboer har hatt sex med en venninne noen ganger. Og det dryppet litt på meg ved et par anledninger 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasier er da ikke noe problem! Jeg tenner også på jentesex, selv om jeg er i et lykkelig forhold med en mann. Fortalte det til han en gang og han tenner på at det tenner meg 😉 Nyt fantasiene dine du,uten å sjemmes! 

Og om du er bi seksuell, hva så? Vil det egentlig endre noe i forhold til mannen din hvis du allikevel er lykkelig med han?😊 

 

Anonymkode: c7211...26c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du en gang har opplevd på nært hold et høl med utflod og mens vil du ikke lenger ha noen slike tanker.

Anonymkode: 92650...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare luft litt forsiktig med han at du lurer på hvordan det er å ha sex med en jente. Stor sjanse for at han vil du skal prøve det😉😉. Jeg foreslår at han blir inkludert så han ikke føler han mister deg til noen annen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med mannen min en mannsalder, men hver gang vi har sex så lukker jeg øynene og drømmer om andre kvinner med strap on og slikking.  Er jeg helt på bærtur, eller er det normalt?

Er jeg bi seksuell eller hva ?  Jeg har alltid trodd jeg er hetro, men hva skjer ?

Anonymkode: f6c98...202

Du er nok en skap lesbo.

Anonymkode: 5d603...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med mannen min en mannsalder, men hver gang vi har sex så lukker jeg øynene og drømmer om andre kvinner med strap on og slikking.  Er jeg helt på bærtur, eller er det normalt?

Er jeg bi seksuell eller hva ?  Jeg har alltid trodd jeg er hetro, men hva skjer ?

Anonymkode: f6c98...202

Jeg er med jeg:) 

j26

Anonymkode: 043e8...9ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...