AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Jeg må brått ha meg ny pc, da jeg klarte å ødelegge min nåværende pc, og jeg er avhengig av pc til studiene. Men som student har jeg jo ikke all verdens med penger å bruke på pc, så vil ha noe som er både billig og bra. Men er jo ingen pc ekspert, så trenger noen råd. Jeg har tittet litt på acer chromebook, og lurer på om noen har erfaring med den? Eller så har jeg også 2 i 1 pc'ene, med da nettbrett og pc i ett, og kan tenke meg det kan være praktisk. Men er litt redd det går på bekostning av kvaliteten på produktet? Noen som har erfaring der? Har ikke råd til macbook, selv om jeg faktisk hadde planer om å spare til det. Men kan ikke det nå som jeg må ha en så fort som mulig så går jo ikke det... Takk for alle tips og råd! Anonymkode: cff70...0b5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Oppdatering (TS her) Jeg har fått låne en macbook av ei venninne, så nå er det ikke krise lengre. Kan låne denne til jeg har råd til min egen. Nå er bare spørsmålet om jeg faktisk skal spare til en egen macbook, eller om jeg skal gå for en billigere og sikkert like bra windows-pc. Er litt redd for at nå som jeg låner denne så kommer jeg til å vende meg for mye til å bruke macbook, så jeg vil foretrekke det til slutt. Jeg er jo som sagt student, så jeg vil jo ha det som lønner seg best for meg. Hva er da best, pc vs mac? Chromebook har jeg helt lagt fra meg som mulighet, fordi jeg tror det ville satt noen kjipe begrensninger for meg. Den virker ikke helt optimal for studenter, etter det jeg har sett av tester og kommentarer. Noen som har noen råd til en rådvill student? Anonymkode: cff70...0b5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Chromebook er nesten som en PC som bare kan kjøre en nettleser og ikke noe annet. Hvis ikke det er alt du trenger så blir det veldig begrensende. Jeg anbefaler PC, men det gjør jeg alltid. De som anbefaler Mac ville alltid gjort det. Hvis ikke du har aversjoner mot det ene eller det andre så får du mest maskinvare for pengene med PC. Anonymkode: 35e66...136
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Chromebook er nesten som en PC som bare kan kjøre en nettleser og ikke noe annet. Hvis ikke det er alt du trenger så blir det veldig begrensende. Jeg anbefaler PC, men det gjør jeg alltid. De som anbefaler Mac ville alltid gjort det. Hvis ikke du har aversjoner mot det ene eller det andre så får du mest maskinvare for pengene med PC. Anonymkode: 35e66...136 Takk for råd! Anonymkode: cff70...0b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå