AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 De får sex andre steder. Anonymkode: 390d6...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 Er derfor jeg unngår forhold bevisst. Hvem pokker vil ende opp sånn? Anonymkode: 314e2...e92
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Ja,vanskelig dette med sex i lange forhold, når behovene blir forskjellige. Men man kan jo være nær på andre måter.. Anonymkode: cf880...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 Mange undervurderer menn,vet om mange fortvilte trofaste menn i sexløse ekteskap, en tankevekker til damer.. Anonymkode: cf880...bc0 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 Er det ikke litt vanskelig for en mann å leve i ett sexløst forhold, hvis ikke en kvinne gjør det samtidig liksom? Anonymkode: cd6cf...21b 38
bortebra Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 Man må være to for å leve i et sexløst forhold. Hvis ikke du mener at homofile par er overrepresentert? 32
Gjest Made4u Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 For hver mann som lever i et sexløst forhold så må en kvinne gjøre det samme, så kan ikke være noe spesielt for menn dette, om du ikke sikter til to menn i forhold da (da blir jo menn i overtall).
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #9 Skrevet 5. februar 2018 Nja, nå er det viktigere ting enn sex i et bra forhold. Blir man syk/får varige fødselsskader/sykdom - så er jo ikke sex en mulighet, og det er helt ok om man elsker hverandre. Hadde kona blitt lam, eller ødelagt nedentil, hadde jo ikke det vært et problem mtp på sex, men mtp helsa hennes! I et bra forhold, er man bestevenner, og hverandres førsteprioritet. Jeg elsker jo å henge med hu hver dag, uansett om vi kunne hatt sex eller ikke, fordi hu er den viktigste personen i livet mitt, og min nærmeste kjernefamilie. Elsker man ikke dama/mannen sin nok, så ser jeg ikke vitsen i å være i et forhold i utgangspunktet. Og er man ikke moden nok til å sette til side et behov, til fordel for andre - eller ta hensyn til en du elsker, så er man enten dårlig oppdratt/for umoden for voksenlivet/ eller så trenger man pysikisk hjelp. Anonymkode: 5af00...2a5 22
barbent Skrevet 5. februar 2018 #10 Skrevet 5. februar 2018 spesielt menn lever i sexløse forhold over tid ? må man ikke være 2 for å være i forhold,dvs at kvinnen også lever uten sex. 8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #11 Skrevet 5. februar 2018 Har menn i homofile parforhold spesielt lite sex? Også jeg som trodde det var lesbiske var som toppa den statistikken... Anonymkode: 5ab20...cde 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #12 Skrevet 5. februar 2018 Det gjelder kvinner også.. I KNOW Anonymkode: 370ed...c05 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #13 Skrevet 5. februar 2018 Ofte så er det slik at både kvinnen og mannen ikke er nok oppmerksom på den andres behov. Mange kvinner nok akseptert mer sex selv om de selv mangler lysten, og mange menn burde nok støvsugd og vasket badet litt mer. Dette høres kanskje snodig ut, men det er overraskende hvor ofte manglende sex for mannen og manglende hjelp i huset for kvinnen er det som ender opp med å ødelegge forholdet. Anonymkode: ff1d4...6b6 10
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #14 Skrevet 5. februar 2018 Det der er faktisk min største frykt nå for tiden. Har nettopp forlovet meg og det skal etter planen skje til neste år. Men når jeg ser hvor mange mennesker her inne som har dårlige forhold og som behandler hverandre på en elendig måte så begynner jeg rett og slett å miste troen. Anonymkode: 8c061...60c 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #15 Skrevet 5. februar 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja, nå er det viktigere ting enn sex i et bra forhold. Blir man syk/får varige fødselsskader/sykdom - så er jo ikke sex en mulighet, og det er helt ok om man elsker hverandre. Hadde kona blitt lam, eller ødelagt nedentil, hadde jo ikke det vært et problem mtp på sex, men mtp helsa hennes! I et bra forhold, er man bestevenner, og hverandres førsteprioritet. Jeg elsker jo å henge med hu hver dag, uansett om vi kunne hatt sex eller ikke, fordi hu er den viktigste personen i livet mitt, og min nærmeste kjernefamilie. Elsker man ikke dama/mannen sin nok, så ser jeg ikke vitsen i å være i et forhold i utgangspunktet. Og er man ikke moden nok til å sette til side et behov, til fordel for andre - eller ta hensyn til en du elsker, så er man enten dårlig oppdratt/for umoden for voksenlivet/ eller så trenger man pysikisk hjelp. Anonymkode: 5af00...2a5 Kjempe fint innlegg <3 Det er helt sant. Sitter selv her med en mann som ikke kan ha sex grunnet skade. Aldri falt meg inn å forlate ham, og ellers er det det beste forholdet jeg har vært i. Anonymkode: b13bf...4b3 10
Thyra Skrevet 5. februar 2018 #16 Skrevet 5. februar 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke litt vanskelig for en mann å leve i ett sexløst forhold, hvis ikke en kvinne gjør det samtidig liksom? Anonymkode: cd6cf...21b Det samme tenkte jeg. Hvis da ikke ts mente det var flest homser som levde i sexløse forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #17 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, Thyra skrev: Det samme tenkte jeg. Hvis da ikke ts mente det var flest homser som levde i sexløse forhold. Jeg tipper at TS mente uvfrivillig sexløst forhold, men glemte av et ord, Anonymkode: 8c061...60c 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #18 Skrevet 5. februar 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja, nå er det viktigere ting enn sex i et bra forhold. Blir man syk/får varige fødselsskader/sykdom - så er jo ikke sex en mulighet, og det er helt ok om man elsker hverandre. Hadde kona blitt lam, eller ødelagt nedentil, hadde jo ikke det vært et problem mtp på sex, men mtp helsa hennes! I et bra forhold, er man bestevenner, og hverandres førsteprioritet. Jeg elsker jo å henge med hu hver dag, uansett om vi kunne hatt sex eller ikke, fordi hu er den viktigste personen i livet mitt, og min nærmeste kjernefamilie. Elsker man ikke dama/mannen sin nok, så ser jeg ikke vitsen i å være i et forhold i utgangspunktet. Og er man ikke moden nok til å sette til side et behov, til fordel for andre - eller ta hensyn til en du elsker, så er man enten dårlig oppdratt/for umoden for voksenlivet/ eller så trenger man pysikisk hjelp. Anonymkode: 5af00...2a5 Skulle ønske jeg hadde en mann som deg. Anonymkode: e4539...044 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #19 Skrevet 5. februar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tipper at TS mente uvfrivillig sexløst forhold, men glemte av et ord, Anonymkode: 8c061...60c Mente det ja.ts Anonymkode: cf880...bc0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #20 Skrevet 5. februar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske jeg hadde en mann som deg. Anonymkode: e4539...044 Ja,du høres fantastisk ut Anonymkode: cf880...bc0 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå