Gå til innhold

Utvikler et slags hat mot de jeg forelsker meg i.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke fordi de har gjort meg noe vondt, men fordi jeg analyserer alt og tenker på dem hele tiden. Og så er jo dette de som påfører deg mest smerte....fordi du tenker på dem hele tiden :( jeg klarer ikke å kose meg med forelskelsen.... jeg utvikler en slags skam over å føle hva jeg føler. :( vanlig? K 26

Anonymkode: 2f9a9...351

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt å føle det slik i starten av et forhold da du ikke vet hvor investert partneren er i forholdet, dette fører til uro og usikkerhet osv. Jeg vet ikke hva som er beste fremgangsmåte, men jeg bare lot det gå, så gikk det over etter hvert som forholdet utviklet seg og partneren viste lik grad av interesse som jeg hadde for henne.

Skrevet

Nei jeg tror ikke det er vanlig. Kanskje best å holde seg unna dem. 

Anonymkode: abb2e...834

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg tror ikke det er vanlig. Kanskje best å holde seg unna dem. 

Anonymkode: abb2e...834

Men hvordan skal jeg bli lykkelig forelsket dersom jeg skal ligge unna dem?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan skal jeg bli lykkelig forelsket dersom jeg skal ligge unna dem?

Slapp av, det er helt vanlig! Jeg gjør det samme. Jeg elsker kjæresten min når jeg er sammen med han og hater han når han ikke svarer på melding med en gang når jeg forventer det. Det er satt litt på spissen, men det føles sånn. Jeg vet at det roer seg etter ca et halvt år for det har det gjort i tidligere forhold. 

Anonymkode: 1d516...392

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av, det er helt vanlig! Jeg gjør det samme. Jeg elsker kjæresten min når jeg er sammen med han og hater han når han ikke svarer på melding med en gang når jeg forventer det. Det er satt litt på spissen, men det føles sånn. Jeg vet at det roer seg etter ca et halvt år for det har det gjort i tidligere forhold. 

Anonymkode: 1d516...392

Ok. Men jeg er ikke sammen med de jeg liker og har aldri vært det,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...