ztinelize Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 (endret) Jeg føler meg helt teit som skriver dette her... Men jeg blir sint, deprimert, trøtt og grinete uten sex over en lengre periode... Altså med lengre periode så merker jeg det godt når vi passerer forbi uke nr 2-3... For noen er jo dette så klart ingenting, men for meg så er det lenge... Og jeg merker det preger meg mye. Er jeg den eneste som har det sånn ?? Selvsagt så kan jo noen perioder være "lettere", da jeg ikke har like stor lyst! Men generelt sett så er behovet mitt for sex og nærhet stort. Nå er jeg vandt til mye sex, og er en veldig seksuell person med høy seksuell drift. Å bare for å understreke det så tærer dette singellivet på ass... Ja, jeg liker sex, men ikke såpass godt at jeg hopper til køys med gud og enhver mann. Har jo faste personer jeg er med, men alle jobber mye og har sitt å stri med, som gjør at de ofte er lite tilgjengelig. Å da blir det lett ukers mellomrom.... Nei, det skal ikke være lett.... Endret 5. februar 2018 av ztinelize
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Har vært uten sex i 2 år. Er i forhold og vi har ikke hatt sex ennå - 3 måneden. JEG er en veldig seksuell person men han her er den beste på alle andre måter så jeg venter. Anonymkode: e091c...36a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 Hvorfor vil han vente så 'lenge' Anonymkode: cfbba...ace
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Her har vi ikke hatt sex siden nyttårshelgen 🙄 litt på grunn av sykdom og etter det operasjon. Men siden han aldri kan ha sex midt i uka, kun en gang i helga så blir det sånn. Jeg gidder ikke å prøve lenger engang. Anonymkode: 8790a...3c9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 18 minutter siden, ztinelize skrev: Jeg føler meg helt teit som skriver dette her... Men jeg blir sint, deprimert, trøtt og grinete uten sex over en lengre periode... Altså med lengre periode så merker jeg det godt når vi passerer forbi uke nr 2-3... For noen er jo dette så klart ingenting, men for meg så er det lenge... Og jeg merker det preger meg mye. Er jeg den eneste som har det sånn ?? Selvsagt så kan jo noen perioder være "lettere", da jeg ikke har like stor lyst! Men generelt sett så er behovet mitt for sex og nærhet stort. Nå er jeg vandt til mye sex, og er en veldig seksuell person med høy seksuell drift. Å bare for å understreke det så tærer dette singellivet på ass... Ja, jeg liker sex, men ikke såpass godt at jeg hopper til køys med gud og enhver mann. Har jo faste personer jeg er med, men alle jobber mye og har sitt å stri med, som gjør at de ofte er lite tilgjengelig. Å da blir det lett ukers mellomrom.... Nei, det skal ikke være lett.... Vet ikke din alder, men finn deg en du bare har sexen med. Ikke bruk noe mer tid utenom sextreffene, max 1 gang i uken . Onaner når du er kåt og lysten. Anonymkode: 929a9...6d9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke din alder, men finn deg en du bare har sexen med. Ikke bruk noe mer tid utenom sextreffene, max 1 gang i uken . Onaner når du er kåt og lysten. Anonymkode: 929a9...6d9 Oppfordre til utroskap ja. Du er jammen en person med god moral må jeg si Anonymkode: 8790a...3c9
ztinelize Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, stf skrev: Snart 6 år.. Å herrefred Hvordan greier du det? Gi meg tips, råd, anything? Er det noen spesiell grunn ? 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #9 Skrevet 5. februar 2018 24 minutter siden, ztinelize said: Men jeg blir sint, deprimert, trøtt og grinete uten sex over en lengre periode... Altså med lengre periode så merker jeg det godt når vi passerer forbi uke nr 2-3... For noen er jo dette så klart ingenting, men for meg så er det lenge... Og jeg merker det preger meg mye. Kom tilbake når det er gått 20 år siden forrige gang du hadde sex, så ser vi hvordan du ser på livet da. Er ikke lyst, for å si det sånn. Anonymkode: a02d1...c0d
BerntHulken Skrevet 5. februar 2018 #10 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, ztinelize skrev: Å herrefred Hvordan greier du det? Gi meg tips, råd, anything? Er det noen spesiell grunn ? Det er ikke noe jeg kan styre akkurat..
ztinelize Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppfordre til utroskap ja. Du er jammen en person med god moral må jeg si Anonymkode: 8790a...3c9 Jeg er jo ikke i et forhold ? Skrev jo tydelig at denne "singeltilværelsen" tar på hehehe
ztinelize Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #12 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, stf skrev: Det er ikke noe jeg kan styre akkurat.. Men hva er grunnen da ? De alle fleste fikser seg noe om man virkelig vil.. ?
BerntHulken Skrevet 5. februar 2018 #13 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, ztinelize skrev: Men hva er grunnen da ? De alle fleste fikser seg noe om man virkelig vil.. ? Er nok ikke sånn det fungerer
ztinelize Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #14 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, stf skrev: Er nok ikke sånn det fungerer Okei? Hva er greien da ? Beklager at jeg spør mye, men ble litt nysgjerrig Du trenger selvsagt ikke å svare om du ikke har lyst.
Arabella Skrevet 5. februar 2018 #15 Skrevet 5. februar 2018 25 minutter siden, ztinelize skrev: Jeg føler meg helt teit som skriver dette her... Men jeg blir sint, deprimert, trøtt og grinete uten sex over en lengre periode... Altså med lengre periode så merker jeg det godt når vi passerer forbi uke nr 2-3... For noen er jo dette så klart ingenting, men for meg så er det lenge... Og jeg merker det preger meg mye. Er jeg den eneste som har det sånn ?? Selvsagt så kan jo noen perioder være "lettere", da jeg ikke har like stor lyst! Men generelt sett så er behovet mitt for sex og nærhet stort. Nå er jeg vandt til mye sex, og er en veldig seksuell person med høy seksuell drift. Å bare for å understreke det så tærer dette singellivet på ass... Ja, jeg liker sex, men ikke såpass godt at jeg hopper til køys med gud og enhver mann. Har jo faste personer jeg er med, men alle jobber mye og har sitt å stri med, som gjør at de ofte er lite tilgjengelig. Å da blir det lett ukers mellomrom.... Nei, det skal ikke være lett.... Stakkars deg, 2-3 uker uten sex. Det er jo nesten ikke til å holde ut. Alvorlig talt, slutt å klage! På det meste har jeg levd uten sex i 12 år. Nå er det snart fire eller fem år siden sist, husker ikke helt. 1
BerntHulken Skrevet 5. februar 2018 #16 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, ztinelize skrev: Okei? Hva er greien da ? Beklager at jeg spør mye, men ble litt nysgjerrig Du trenger selvsagt ikke å svare om du ikke har lyst. Har vel å gjøre med at man ikke er god nok, samt at man er tilbaketrukket som person.
ztinelize Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #17 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, Arabella skrev: Stakkars deg, 2-3 uker uten sex. Det er jo nesten ikke til å holde ut. Alvorlig talt, slutt å klage! På det meste har jeg levd uten sex i 12 år. Nå er det snart fire eller fem år siden sist, husker ikke helt. Jeg klager ikke, jeg ser på det hele som et problem....Syntes ikke det er greit å skulle bli så påvirket av å ha sex eller ikke. Innlegget er vel mer for å høre om andre folk har det problemet, eller noe som kan hjelpe for å dempe behovet... Altså anything. Trenger ikke å være krass fordi om. Noen har ikke lyst eller behov, noe som du tydeligvis ikke har. Men for andre er sex en stor del av livet og lysten stor, prøv å forstå oss... På lik linje som jeg prøver å forstå deg Og jeg understreket da vel godt og tydelig at 2-3 uker er for noen ingen ting Gjorde ikke jeg ??
ztinelize Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #18 Skrevet 5. februar 2018 (endret) 7 minutter siden, stf skrev: Har vel å gjøre med at man ikke er god nok, samt at man er tilbaketrukket som person. Okei, ikke noe kjekt å høre. Men ikke tenk at du ikke er god nok, det er bare tull Det finnes en for alle der ute, noen finner de fort, mens for andre tar det lang tid.. Flere år om så Prøv å tenk på det slik. Å ingen er perfekte, alle har feil/mangler med seg... Så tenk at andre har sine problemer å stri med, akkurat på lik linje du også har det. Er bare det at på noen folk syntes det ikke så godt. Sender en klem <3 Endret 5. februar 2018 av ztinelize
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #19 Skrevet 5. februar 2018 16 minutter siden, ztinelize said: Men ikke tenk at du ikke er god nok, det er bare tull Det er dessverre ikke så enkelt. Dessuten, om man aldri har vært bra nok for ei dame tidligere i livet, hvordan skal man beholde troen på at finnes noen der ute? Anonymkode: a02d1...c0d
BerntHulken Skrevet 5. februar 2018 #20 Skrevet 5. februar 2018 21 minutter siden, ztinelize skrev: Okei, ikke noe kjekt å høre. Men ikke tenk at du ikke er god nok, det er bare tull Det finnes en for alle der ute, noen finner de fort, mens for andre tar det lang tid.. Flere år om så Prøv å tenk på det slik. Å ingen er perfekte, alle har feil/mangler med seg... Så tenk at andre har sine problemer å stri med, akkurat på lik linje du også har det. Er bare det at på noen folk syntes det ikke så godt. Sender en klem <3 Takker! 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dessverre ikke så enkelt. Dessuten, om man aldri har vært bra nok for ei dame tidligere i livet, hvordan skal man beholde troen på at finnes noen der ute? Anonymkode: a02d1...c0d Det er ikke lett, selv om jeg personlig har hatt kjæreste og andre partnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå