Englejenta Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Hvem ønsker du skal vinne av de som er igjen der inne. ? Og om du eventuelt har noe annet på hjerte om Farmen 2018.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Det må bli Staysman, han er rå. Hadde lite sansen for Lene's matstunt. Og det at hun la skylda på Inga, er helt forkastelig. Håper det blir Staysman eller Inga som vinner :-) Anonymkode: 699ff...d72 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 Hvorfor ikke bruke tråden som allerede finnes? Anonymkode: e59d9...52d 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, Englejenta skrev: Hvem ønsker du skal vinne av de som er igjen der inne. ? Og om du eventuelt har noe annet på hjerte om Farmen 2018. Kanskje vi kan lage en ny sånn spørreundersøkelse, som den andre Farmen-tråden har? Men bare med de deltakerne som fremdeles er igjen på gården da... Anonymkode: e3fa9...801 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 Håper staysman vinner, han er kul frank håper jeg ryker på huet og rævva ut ellers syns jeg denne sesongen av farmen har vært latterlig. De har fått alt i fanget å det hele minner fint lite om farmen, heller paradise eller noe så mye drama og intriger det har vært. Omtrent null fokus på jobben og gårdslivet. Anonymkode: f3e1a...b3c 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 Noen som har planer om å melde seg på neste sesong av Farmen da? Anonymkode: e3fa9...801
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må bli Staysman, han er rå. Hadde lite sansen for Lene's matstunt. Og det at hun la skylda på Inga, er helt forkastelig. Håper det blir Staysman eller Inga som vinner :-) Anonymkode: 699ff...d72 Inga la skylden på Lene igjen. Like forkastelig det når hun ble konfrontert. I følge Lene var de begge med på det Anonymkode: 100eb...29c 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har planer om å melde seg på neste sesong av Farmen da? Anonymkode: e3fa9...801 En venninne av meg mente at jeg ville vært en perfekt kandidat. Bakteriefobi, mørkredd og er spa-avhengig luksusdyr. En person folk flest ville likt å se slite. Ikke nok med det, jeg er morragretten. Og enda verre, hvis jeg er sulten😂 Jeg er også humørspreder og morsom, når jeg er i storform. Jeg har blitt forsøkt castet før, men har alltid takka nei. Anonymkode: 1fa81...942
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #9 Skrevet 6. februar 2018 Inga eller Maiken. Hun tredje jenta er for anonym, en helt vanlig sporty jente men ikke bidratt med særlig mye viktig og tungt arbeid, eller tv der inne. Inga fortjener det uten tvil mest av alle deltakerne. Anonymkode: 7b2d4...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #10 Skrevet 6. februar 2018 Jeg er egentlig fornøyd bare Frank ikke vinner, men det gjør han sikkert. Holder kanskje en liten knapp på Pål-Anders fordi han er rolig, sympatisk, arbeidsom og virker real. Liker Maiken også. Anonymkode: c602b...c24 1
Englejenta Skrevet 7. februar 2018 Forfatter #11 Skrevet 7. februar 2018 Ja, nå er Pål Andre videre til semifinalen.. :-) Skal bli spennende å se om Inga klarer å slå Frank i matlaging i kveld. Jeg håper det :-) Frank er en vinnerskalle, litt for mye etter min smak. Men han har virkelig jobbet hardt gjennom alle ukesoppdrag, så jeg vil ikke si at han ikke fortjener å vinne han også. 1
Englejenta Skrevet 7. februar 2018 Forfatter #12 Skrevet 7. februar 2018 Jeg syns også at de har fått for mye mat denne gangen. Til og med turene på marked har vært en vits i forhold til hvordan en vanlige utgaven av Farmen er.
Christy89 Skrevet 7. februar 2018 #13 Skrevet 7. februar 2018 Bare ikke Frank vinner så er jeg fornøyd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå