Gå til innhold

Begynne å date igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg lurer på hvor lang tid det gikk før dere begynte å date igjen etter å ha kommet ut fra et seriøst forhold? 

Ts :)

Anonymkode: 01666...36c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei, 

Jeg lurer på hvor lang tid det gikk før dere begynte å date igjen etter å ha kommet ut fra et seriøst forhold? 

Her har det vært slutt i 2 år, og her enda ikke datet noen... Føler ikke for det i det hele tatt faktisk. Huff, vet ikke om det er bra eller dårlig:phaedra: Er vel fordi at følelsene for eksen henger litt igjen enda. Tenker generelt at det er helt individuelt når man begynner å date igjen egentlig..

Anonymkode: dc71d...c43

Skrevet

1 år alene. Begynt å bevege meg litt ut i det. Har møtt en kar, men ser ikke noen fremtid og vet ikke hvordan jeg skal avslutte det. Fremdeles 15  når det kommer til dating (27 år) og redd for å såre følelser 😂

Anonymkode: 0f457...fcb

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her har det vært slutt i 2 år, og her enda ikke datet noen... Føler ikke for det i det hele tatt faktisk. Huff, vet ikke om det er bra eller dårlig:phaedra: Er vel fordi at følelsene for eksen henger litt igjen enda. Tenker generelt at det er helt individuelt når man begynner å date igjen egentlig..

Anonymkode: dc71d...c43

Tror heller ikke det finnes noe fasit svar 🙂 Min samboer gjorde det slutt for litt siden, og jeg vet at uansett hvor høyt jeg elsker han så kan jeg aldri gå tilbake til han 😔 Derfor må jeg prøve å se fremover til tross for at han er egentlig den eneste jeg vil være sammen med :(

Ts

Skrevet

Var på 1 date 6 måneder etter det ble slutt. Nå 2 år etter det ble slutt har jeg møtt en mann det kan bli noe seriøst med. Trives egentlig godt alene

Anonymkode: e99bb...0e5

Skrevet

Gikk ut av ekteskapet, og begynte å date det som nå er kjæresten min veldig fort. Det var ikke planlagt, jeg så for meg å være alene lenge, men kjærligheten virker på mystiske måter av og til :)

Anonymkode: 0d48d...1c5

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 år alene. Begynt å bevege meg litt ut i det. Har møtt en kar, men ser ikke noen fremtid og vet ikke hvordan jeg skal avslutte det. Fremdeles 15  når det kommer til dating (27 år) og redd for å såre følelser 😂

Skjønner det :)

Har nesten ikke datet i voksen alder da jeg har vært i lange forhold. Nå er det siste som sagt slutt, og ser med gru på å skulle hive meg uti dette igjen :(

Føler allikevel at jeg vil være sammen med noen. Jeg trives ikke så godt alene og blir fort veldig ensom og trist av det. Jeg er vel det man kaller en forholdsperson 🙂

Ts

Skrevet

Gikk ut av ekteskapet, og begynte å date det som nå er kjæresten min veldig fort. Det var ikke planlagt, jeg så for meg å være alene lenge, men kjærligheten virker på mystiske måter av og til :)

Anonymkode: 0d48d...1c5

Åja :) Så gøy at du fant lykken så fort igjen 🤗 Kan jeg spørre hvor lenge du var singel? 

Ts

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på 1 date 6 måneder etter det ble slutt. Nå 2 år etter det ble slutt har jeg møtt en mann det kan bli noe seriøst med. Trives egentlig godt alene

Er jo bare fint å ta ting i sitt tempo og det man er komfortabel med :)

Jeg er en forholdsperson og trives ikke så godt alene. Ikke at jeg er usikker på meg selv eller noe slikt. Tror bare jeg liker å ha noen å dele hverdagen med :)

Ts

Skrevet

Har nesten ikke datet i voksen alder da jeg har vært i lange forhold. Nå er det siste som sagt slutt, og ser med gru på å skulle hive meg uti dette igjen :(

Føler allikevel at jeg vil være sammen med noen. Jeg trives ikke så godt alene og blir fort veldig ensom og trist av det. Jeg er vel det man kaller en forholdsperson 🙂

Ts

Helt ærlig synes jeg det er spennende å være tilbake. Så mange muligheter. Se på dette som noe positivt. :) Det gjør jeg, selv om det er ensomt. Jeg lever litt på tanken om at mannen i mitt liv er på vei. 

Det er ingenting galt i å være en forholdsperson. Bare ikke la det overstyre tanken på å finne en du faktisk er kompatibel med. Jeg valgte nå ut fra ensomhet, og må på et vis få sagt fra om at det ikke er noe poeng å fortsette. Og det merker jeg er skikkelig vanskelig 🙈🙈

Nyt denne tiden!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Jeg tror nok du kan ha godt av å være alene en stund. For å bli bedre kjent med deg selv, lære å stå på egne ben, bli trygg på deg selv og lære deg at alenetid er sunt, ikke kjedelig og trist.

Anonymkode: 4a956...4bf

• Liker 3
Skrevet

Er jo bare fint å ta ting i sitt tempo og det man er komfortabel med :)

Jeg er en forholdsperson og trives ikke så godt alene. Ikke at jeg er usikker på meg selv eller noe slikt. Tror bare jeg liker å ha noen å dele hverdagen med :)

Ts

Jeg også liker å være i forhold, men betyr ikke at jeg er desperat etter å være sammen med noen. Om du prøver å være alene en stund finner du ut at det er veldig greit. Det er også enklere å finne den rette når man er tålmodig. 

Skrevet

Jeg tror nok du kan ha godt av å være alene en stund. For å bli bedre kjent med deg selv, lære å stå på egne ben, bli trygg på deg selv og lære deg at alenetid er sunt, ikke kjedelig og trist.

Anonymkode: 4a956...4bf

Helt enig. 

Skrevet

Tok  8 år for meg

Anonymkode: 49e0c...207

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, 

Leser instruksjonsboka.

Anonymkode: 8b841...3af

Skrevet

Tok meg 2 år før jeg våget meg utpå igjen. Begynte da å date en som jeg følte matchet meg på alle måter. Kan ikke huske å ha vært så forelsket noen gang.. Så dumpa han meg rått og brutalt, uten noen forklaring. Blir lenge til jeg tar sjansen på å date igjen:icon_frown:

Skrevet
30 minutter siden, Elizia skrev:

Tok meg 2 år før jeg våget meg utpå igjen. Begynte da å date en som jeg følte matchet meg på alle måter. Kan ikke huske å ha vært så forelsket noen gang.. Så dumpa han meg rått og brutalt, uten noen forklaring. Blir lenge til jeg tar sjansen på å date igjen:icon_frown:

Høres ut som vi har opplevd en veldig lignende situasjon :( Jeg føler med deg :(

Jeg var singel 1,5 år før det siste forholdet mitt nå. Jeg ville finne meg selv, ha litt pause og ikke minst finne ut hva jeg ville ha i en mann. Ikke alt jeg ikke vil ha, men de egenskapene jeg faktisk ønsker o en kjæreste. Så ble jeg kjent med min nå ekssamboer og trodde jeg hadde funnet "han". Endelig. Så blir jeg, som deg, dumpet på en brutal og umenneskelig måte :( Har lagt bak meg en veldig tung periode, men begynner å se lysere på ting nå 🙂

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...