Gå til innhold

Er ikke dette litt dyrt for en kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge Ellos så er dette prisen for en kjole. Er ikke dette litt vel dyrt for en kjole? :klo: 
Hvordan forsvarer de den prisen for denne kjolen?
Odd Molly

Kjole Recce Dress

Kjole Recce Dress fra Odd Molly i herlig fløyelskvalitet. Lett figurformet modell med vidde nederst. Dyp V-utringning fo… Les mer

1 495NOK

Anonymkode: 443b9...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: d58cf...5c6

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 153f6...6b6

• Liker 1
Skrevet

Ganske vanlig pris. Ikke så veldig fin, da :P

• Liker 17
Skrevet

Jeg tipper at de forsvarer det med at de som har laget kjolen får riktig lønn, og ikke bare 50 cent-ish i timen som man gjør med HM-kjoler.

• Liker 7
Skrevet

Helt normal pris det. Hverken billig eller dyr.

• Liker 3
Skrevet

Helt normal pris. Men pen var den ikke. 

• Liker 8
Skrevet

Når det er samme pris som merkets egen butikk har, så synes jeg nesten heller det er billig. 

Anonymkode: 7e479...f53

Skrevet

Dét kommer jo an på hvem du spør :blink: 

(Siste kjolen jeg kjøpte var på nesten 4k kr, og det syntes jeg var nok <_< ) 

Skrevet

Klær får du i alle prisklasser - og det der er ikke ekstremt dyrt på noen måte. Skal lett finne dyrere varianter, hvis det er det det står på. Men det kommer jo selvsagt an på hva du er villig til å betale - synes du den er for dyr, så kjøper du den ikke. Det er så enkelt. 

Anonymkode: 2ca0a...fd9

• Liker 4
Skrevet

Nei, ikke om det er grei kvalitet. Den var derimot ikke særlig pen og på det grunnlaget var den for dyr :fnise:

Anonymkode: 560ac...cb3

• Liker 4
Skrevet

Ikke for dyrt. Har skapet fullt av Odd Molly i forskjellige plagg

Skrevet

Jeg synes det er dyrt å betale nesten 1500 for en kjole. Selv om jeg hadde hatt råd,så hadde jeg ikke brukt så mye på en kjole.

• Liker 2
Skrevet

Om kjolen var av god kvalitet og sjeldent fin, så hadde jeg kunne brukt såpass en sjelden gang. Den kjolen var ganske stygg, da, og jeg tror mange ville sette tjukke ut i den

Anonymkode: 23a38...f45

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er dyrt for en kjole, da skal det være skikkelig pen gallakjole til en spesiell anledning. Og den "kjolen " der så jo ut som en alternativ omsydd hettegenser/sakkosekk og ikke fin i det hele tatt, hadde ikke kjøpt den på tilbud til 79 kr engang.

Anonymkode: 8cc62...951

• Liker 3
Skrevet

Det kommer helt an på alderen din og økonomien. Jeg synes ikke det er dyrt, men søsteren min som er student ville ikke kjøpt noe i den prisklassen. 

Anonymkode: ec3c1...ad3

Skrevet

Altfor dyrt. 

Anonymkode: 63688...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...