AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Jeg tenker i utgangspunktet at det er helt uakseptabelt. Men dersom man har fått følelser for han, dersom han er snill og hyggelig? Dersom det er langt tilbake i tid? Dersom han tar avstand fra det i ettertid? Er det helt utilgivelig? Anonymkode: 8d9d2...0c8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Bare hvis det er moren eller søsteren hans han har kjøpt sex av. Anonymkode: 86eb7...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare hvis det er moren eller søsteren hans han har kjøpt sex av. Anonymkode: 86eb7...5f7 Bare da kunne du ha blitt sammen med han? Eller bare da hadde det vært utilgivelig? Anonymkode: 8d9d2...0c8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Livet er vel ikke alltid så svart/hvitt. Selv om jeg alltid har sett ned på horekunder, men selv om noen har gjort en dårlig handling, trenger de ikke nødvendigvis å være dårlige mennesker? Anonymkode: 8d9d2...0c8
Thyra Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 Tror ikke alle menn som har kjøpt sex er "slemme" personer. I beste fall er de ureflekterte. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 Sannsynligvis ikke. Dersom det hadde vært en ellers snill og hyggelig person hadde det endret synet mitt på ham totalt. Det er ikke "snilt" eller "hyggelig" å utnytte andre for sex, selv om han tar avstand til det i ettertid. Hvis han er genuint snill og hyggelig ville han ikke gjort noe slikt i utgangspunktet. Anonymkode: f0c8d...22a 6
Svartfugl Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker i utgangspunktet at det er helt uakseptabelt. Men dersom man har fått følelser for han, dersom han er snill og hyggelig? Dersom det er langt tilbake i tid? Dersom han tar avstand fra det i ettertid? Er det helt utilgivelig? Anonymkode: 8d9d2...0c8 Jeg tenker at alle kan gjøre feil i livet, men da hadde jeg egentlig satt pris på å ikke få høre om det... 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #9 Skrevet 5. februar 2018 Jeg hadde nok aldri visst om det, for det er ikke på min liste over spørsmål jeg bør stille. Burde det være på lista? Anonymkode: 46fb5...ae2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #10 Skrevet 5. februar 2018 Vemmelige menn som jeg ikke ville hatt inni meg. Anonymkode: ee905...44b 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #12 Skrevet 5. februar 2018 Nei. Jeg kan ikke være sammen med en som har et så forkastelig syn på kvinner, at de bare kan kjøpes og knulles. Følelsene mine hadde visnet tvert, å hvordan veit jeg det? Jo for jeg har opplevd det. Det kom frem en kveld vi satt å tok oss noen glass med vin. Han ble hivd på huet og røva ut av min leilighet, heldigvis var vi bare i dating fasen, å han hadde vært drømmemannen om det ikke var for at han hadde kjøpt seg et knull Anonymkode: 9e060...c16 6
Gjest making.a.mess Skrevet 5. februar 2018 #13 Skrevet 5. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare hvis det er moren eller søsteren hans han har kjøpt sex av. Anonymkode: 86eb7...5f7 Er ikke det enda verre enn en tilfeldig prostituert....?
Gjest making.a.mess Skrevet 5. februar 2018 #14 Skrevet 5. februar 2018 Selvsagt vil ingen bli sammen med horekunder.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #15 Skrevet 5. februar 2018 Nei, det kunne jeg ikke. Det hadde fortalt meg såpass mye om hans verdier og syn på medmennesker at jeg hadde visst at vi ikke ville fungere. Jeg hadde rett og slett mistet all respekt for ham. Anonymkode: 8bd5e...441 5
Thyra Skrevet 6. februar 2018 #16 Skrevet 6. februar 2018 På 5.2.2018 den 22.47, AnonymBruker skrev: Jeg hadde nok aldri visst om det, for det er ikke på min liste over spørsmål jeg bør stille. Burde det være på lista? Anonymkode: 46fb5...ae2 Noen ganger forteller jo folk deg ting uten at du spør dem. Eller du kan få vite det via omveier.
Gjest N-Nøff Skrevet 6. februar 2018 #17 Skrevet 6. februar 2018 Ingenting er vel utilgivelig, men for min del.... Aldri i verden...
Thyra Skrevet 6. februar 2018 #18 Skrevet 6. februar 2018 (endret) 23 timer siden, Mrs.Purdey skrev: Selvsagt vil ingen bli sammen med horekunder. I utgangspunktet ikke. Men spørsmålet er om det vil diskvalifisere han for alltid. Eller om andre gode egenskaper kan veie opp. Hva om man tar avstand fra sexkjøp og tenker at horekunder er verste sort, og så plutselig en dag møter man en mann man får sterke følelser for som viser seg å ha kjøpt sex? Tanken frastøter meg i utgangspunktet, men jeg tenker at ofte er teori og praksis ulike ting. Man kan ha en oppfatning om en ting, og så møte noen som man ikke får til å stemme med oppfatningen. Slik er det på alle områder. Endret 6. februar 2018 av Thyra
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #19 Skrevet 6. februar 2018 På 5.2.2018 den 22.59, AnonymBruker skrev: Nei, det kunne jeg ikke. Det hadde fortalt meg såpass mye om hans verdier og syn på medmennesker at jeg hadde visst at vi ikke ville fungere. Jeg hadde rett og slett mistet all respekt for ham. Anonymkode: 8bd5e...441 I tillegg er horekunderi en forbrytelse, og få liker å være sammen med kriminelle. Anonymkode: 45b3c...74a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #20 Skrevet 7. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: I tillegg er horekunderi en forbrytelse, og få liker å være sammen med kriminelle. Anonymkode: 45b3c...74a Hadde de gjort noen forskjell om de kjøpte før det ble kriminelt? Anonymkode: 8d9d2...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå