AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Er en mann som helt åpenbart har vært interresert i meg, vi har snakket fint når vi har møtt på hverandre. Etter at han fant ut at jeg jobber i butikk så har han ikke vist noen form for interesse, han barw hilser og er ikke Intr i å snakke. Vi har ikke datet el noe om noen lurer. Han selv jobber med it, vet han hr en god jobb innenfor fagfeltet. Kan min butikkjobb rett og slett være grunnen? Føler meg som en taper og mindre verdt nå:( Anonymkode: a67ef...ed9
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Vist grunner er at du jobber i butikk, er han ingenting å samle på, det er han som er en taper, ikke du.
Tibbie Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 Er det dagligvare? Jeg tror at det kommer helt an på alderen din. Om du er 19 år synes jeg at det er rart om det er årsaken. Om du er 35 kan jeg kanskje forstå det. Ambisjoner og karriereklatring hos partner er viktig for veldig mange (jeg er en av dem) 16
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Sånn er det for de fleste av oss menn. Når damer finner ut av at du ikke har høy status, tjener fett og har dyr bil/hus så er du bare luft for damene. Anonymkode: 2b465...d8f 9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 Det er forskjell på korrelasjon og kausalitet. Det høres veldig rart ut. Dette er mer vanlig blant kvinner, ikke menn. Du bør nok ha noe mer håndfast før du slår fast at han mistet interessen på grunn av jobben din. Det kan like gjerne være noe helt annet, men at det bare tilfeldigvis sammenfalt med når informasjonen om jobben din kom. Anonymkode: 6fd43...5b5 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 Nei tviler på at det er grunnen. Tipper det er noe så enkelt som at han føler han har prøvd å bli kjent med deg, uten å få så mange spørsmål eller iniativ fra din side tilbake, at han har sluttet å prøve rett og slett. Anonymkode: 9d4dc...3a0 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 Tviler på at det er grunnen. Skulle det være det, så er det bare å være glad du er kvitt han. Sånne overfladiske mennesker er ingenting å ta med seg i livet. Anonymkode: 6af3d...3a3 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, Tibbie skrev: Er det dagligvare? Jeg tror at det kommer helt an på alderen din. Om du er 19 år synes jeg at det er rart om det er årsaken. Om du er 35 kan jeg kanskje forstå det. Ambisjoner og karriereklatring hos partner er viktig for veldig mange (jeg er en av dem) en venn driver en dagligvare og har millinomsetning, og har 30 ansatte under seg. Anonymkode: 1e913...815 6
Hårstrikk79 Skrevet 5. februar 2018 #9 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, Tibbie skrev: Er det dagligvare? Jeg tror at det kommer helt an på alderen din. Om du er 19 år synes jeg at det er rart om det er årsaken. Om du er 35 kan jeg kanskje forstå det. Ambisjoner og karriereklatring hos partner er viktig for veldig mange (jeg er en av dem) Du kan forstå det hvis hun er 35? Jeg kan IKKE forstå det. Uansett alder. Det viktigste er vel at hun trives i jobben sin. 32
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #10 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, Tibbie skrev: Er det dagligvare? Jeg tror at det kommer helt an på alderen din. Om du er 19 år synes jeg at det er rart om det er årsaken. Om du er 35 kan jeg kanskje forstå det. Ambisjoner og karriereklatring hos partner er viktig for veldig mange (jeg er en av dem) Så du ser ned på folk på 35 i butikk? Anonymkode: 07f78...075 19
Gjest NotNaomi Skrevet 5. februar 2018 #11 Skrevet 5. februar 2018 Hvis grunnen til at han dumpet deg er at du jobber i butikk,var han ikke så interessert i utgangspunktet. Hvis man liker noen veldig godt,så teller nok personlighet og utstråling pluss kjemi mye mer enn hva en jobber med/som. Følelser lar seg ikke styre :-) og takk hvem som helst Gud for det. Hadde blitt en utrolig kjedelig,uromantisk og kalkulert verden. Sånn er det heldigvis ikke selv om noen mennesker helst ville vært roboter virker det som.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #12 Skrevet 5. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: en venn driver en dagligvare og har millinomsetning, og har 30 ansatte under seg. Anonymkode: 1e913...815 Jeg kan garantere deg at denne vennen din og hans ansatte ikke blir behandlet/ sett på på samme måte i lokalmiljøet. Spesielt ikke på små steder. Hilsen en som har prøvd begge deler flere ganger. Anonymkode: 064f7...f19
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #13 Skrevet 5. februar 2018 Må innrømme at jeg har droppet flere menn med butikkjobb. Men så har de heller ikke hatt noen som helst ambisjoner i livet og ser ikke poenget med studier eller utvikling innen eget «fagfelt». Jeg kunne aldri vært sammen med en uten mål og mening i livet. Anonymkode: 7e1d3...52a 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #14 Skrevet 5. februar 2018 2 timer siden, Tibbie skrev: Er det dagligvare? Jeg tror at det kommer helt an på alderen din. Om du er 19 år synes jeg at det er rart om det er årsaken. Om du er 35 kan jeg kanskje forstå det. Ambisjoner og karriereklatring hos partner er viktig for veldig mange (jeg er en av dem) Det man ofte glemmer, er at mennesker som er født inn i en " arbeiderfamilie" kan være vel så intelligente som mennesker som har høyere utdannelse, forskjellen er at " arbeiderfamilier" kanskje ikke har kultur for å ta høyere utdannelse. Jeg har vokst opp i en familie hvor det er vanlig å ta meget høy utdannelse, men heldigvis lærte jeg veldig tidlig at utdannelse har null og nix å si for et menneske sin verdi. Jeg har selv utdannelse og har vært sammen med menn som ikke har høyere utdannelse, og de var slettes ikke uinteressante å være sammen med, og hypotesen om at de var vel så oppegående som folk med høy utdannelse viste seg å holde stikk Anonymkode: ad986...50a 18
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #15 Skrevet 5. februar 2018 2 timer siden, Tibbie skrev: Er det dagligvare? Jeg tror at det kommer helt an på alderen din. Om du er 19 år synes jeg at det er rart om det er årsaken. Om du er 35 kan jeg kanskje forstå det. Ambisjoner og karriereklatring hos partner er viktig for veldig mange (jeg er en av dem) Helt enig. Det hadde vært "no go" for meg med en voksen dame som jobber i butikk. Anonymkode: b3bb5...352 5
-venter- Skrevet 5. februar 2018 #16 Skrevet 5. februar 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må innrømme at jeg har droppet flere menn med butikkjobb. Men så har de heller ikke hatt noen som helst ambisjoner i livet og ser ikke poenget med studier eller utvikling innen eget «fagfelt». Jeg kunne aldri vært sammen med en uten mål og mening i livet. Anonymkode: 7e1d3...52a Man kan vel ha mål og mening på andre områder enn jobb? 13
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #17 Skrevet 5. februar 2018 3 minutter siden, -venter- skrev: Man kan vel ha mål og mening på andre områder enn jobb? Som for eksempel? Mulig jeg har vært uheldig, men noen av de jeg har møtt har likt å sitte og spille playstation, drikke øl i helgene og egentlig ikke gjøre noen ting. Har såklart møtt interessante folk også. Anonymkode: 7e1d3...52a
-venter- Skrevet 5. februar 2018 #18 Skrevet 5. februar 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som for eksempel? Mulig jeg har vært uheldig, men noen av de jeg har møtt har likt å sitte og spille playstation, drikke øl i helgene og egentlig ikke gjøre noen ting. Har såklart møtt interessante folk også. Anonymkode: 7e1d3...52a Musikk, frivillige organisasjoner, natur og friluftsliv, dyr (hest/hund el), idrett mm 9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #19 Skrevet 5. februar 2018 Min erfaring er at de som jobber i butikk, jobber ekstremt mye. De jobber etter salgsresultater. Jobber gjerne 12/14 timers dager uten ekstra betaling- for å være best, mest omsetning, spare butikken for lønnskostnader osv. Ofte veldig sneversynt, typ FRP med billig øl og røyk. Ingen tanker omkring livet og andre mennesker, annet en fest/ tjene penger/ være «kul» blandt ungdommen, spille playstation, se på tv osv🧐😳 Skal aldri aldri nerme meg en butikkansatt eller selger igjen. Anonymkode: 1f5f2...43e 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #20 Skrevet 5. februar 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Sånn er det for de fleste av oss menn. Når damer finner ut av at du ikke har høy status, tjener fett og har dyr bil/hus så er du bare luft for damene. Anonymkode: 2b465...d8f Og allikevel er det veldig mange menn her på forumet som påstår at "statusjobb", lønn og bil/hus har null å si for dem, selv om TS sin type tydeligvis er av motsatt kaliber. Anonymkode: 05e1f...bf4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå