linky Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Skal dere legge frem et bordkart på bordet, slik at gjesten får en oversikt over bordplasseringen? vi skal gjøre det, men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre det...legger dere bare frem arket, eller rammer dere det kanskje inn? noen som har noen gode råd?
hc Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 Vi lager et bordkart som vi legger inn bakerst i meny/sangheftet. Da kan de som er interesesrt se der og vi bruker ikke unødig plass på bordet:) Blir trangt nok frykter jeg...
Gjest cons - ikke pålogget Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Vi skal ha en stor gammeldags tavle ved inngangen til spisesalen... der tegner vi opp hele bordplasseringen.
Arwen Skrevet 10. februar 2005 #4 Skrevet 10. februar 2005 Jeg har et stort bordkart som jeg henger ved inngangen i tillegg til at det kommer småe i menyene
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Vi har dårlige erfaringer med èn stor felles bordplan til alle gjestene. Vi komponerer derfor en bordplan på A4 ark til hver gjest. Denne bordplanen inneholder hvem de enkelte gjestene er ifht. brudeparet og blir lagt ut sammen med velkomstdrinkene.
Arwen Skrevet 10. februar 2005 #6 Skrevet 10. februar 2005 Vi har dårlige erfaringer med èn stor felles bordplan til alle gjestene. Vi komponerer derfor en bordplan på A4 ark til hver gjest. Denne bordplanen inneholder hvem de enkelte gjestene er ifht. brudeparet og blir lagt ut sammen med velkomstdrinkene. Hvorfor har du dårlige erfrainger med en stor?
Snutus Skrevet 10. februar 2005 #7 Skrevet 10. februar 2005 Jeg har et stort bordkart som jeg henger ved inngangen i tillegg til at det kommer småe i menyene
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #8 Skrevet 10. februar 2005 Hvorfor har du dårlige erfrainger med en stor? De bryllupene vi har vært invitert i har alle hatt èn felles stor bordplan - hengt opp på èn plass. Det har ført til at gjestene har måtte stå i kø for å finne sine sitteplasser. I ett bryllup hadde knapt de siste funnet sin plass å sitte før middagen begynte. det er jo selvfølgelig litt avhengig av hvor mange gjester som er innbedt, da. Det føles omtrent som å lete på ei resultatliste som er slått opp èn plass... Synes derfor det høres bedre ut å i tillegg ha små.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #9 Skrevet 10. februar 2005 Skal dere legge frem et bordkart på bordet' date=' slik at gjesten får en oversikt over bordplasseringen? vi skal gjøre det, men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre det...legger dere bare frem arket, eller rammer dere det kanskje inn? noen som har noen gode råd?[/quote'] Vi lager to store bordoppsettinger på papp som vi setter på hver side av inngangen til spisesalen, tenkte å bruke staffelier :-) Vi kommer dessuten til å ha bordplasseringen i et hefte, sammen med info om gjester, meny, litt om oss, sanger osv... Tror det blir ok.
Arwen Skrevet 10. februar 2005 #10 Skrevet 10. februar 2005 De bryllupene vi har vært invitert i har alle hatt èn felles stor bordplan - hengt opp på èn plass. Det har ført til at gjestene har måtte stå i kø for å finne sine sitteplasser. I ett bryllup hadde knapt de siste funnet sin plass å sitte før middagen begynte. det er jo selvfølgelig litt avhengig av hvor mange gjester som er innbedt, da. OK, der jeg har vært har det ikke vært noe problem i det hele tatt :D Hos oss kommer gjestene til å dukke opp i litt puljer så tror det får holde. Dessuten har jo mange sett den på forhånd
diddi Skrevet 10. februar 2005 #11 Skrevet 10. februar 2005 Jeg har heller aldri opplevd det som noe problem. Men da har jo gjestene kommet i forkant og fått velkomstdrink. Så mange har funnet ut hvor de skal sitte i god tid før de går inn i spisesalen. Vi hadde kopiert opp på beige papir, og lagt mørkebrunt passpartur (er ikke sikker på hvordan det skrives), og en stor tung ramme rundt det. Så to det ved inngangen til matsalen på et staffeli. Så hadde vi bordkart og gjesteliste i sangheftet, sammen med menyen.
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 11. februar 2005 #12 Skrevet 11. februar 2005 Vi lager to store bordoppsettinger på papp som vi setter på hver side av inngangen til spisesalen, tenkte å bruke staffelier :-) Vi kommer dessuten til å ha bordplasseringen i et hefte, sammen med info om gjester, meny, litt om oss, sanger osv... Tror det blir ok. Var som jeg skulle skrevet det selv
smidja Skrevet 11. februar 2005 #13 Skrevet 11. februar 2005 Blander meg inn her jeg, selv om jeg er gift, hehe Vi lagde en diger bordplan i A3 format og hang ved inngangen, samt noen mindre i A4 som vi hang litt forskjellige steder.
Gjest Madam Felle Skrevet 11. februar 2005 #14 Skrevet 11. februar 2005 Vi lager et bordkart som vi legger inn bakerst i meny/sangheftet. Da kan de som er interesesrt se der og vi bruker ikke unødig plass på bordet:) Blir trangt nok frykter jeg... Det var en lur ide :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå