AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Er det vanlig å tenke sånn? Har truffet en mann etter 3-4 år som singel, og vi er fremdeles litt i "bli kjent" fasen. Så på TV på i helgen og der var det en proff danser-jeg sa at om han hadde truffet henne på byen, hadde ikke jeg blitt sjalu eller sur om han hadde tafset henne på rompa (med hennes tillatelse) Så lenge han ikke stikker tunga ned i halsen på henne (eller andre for den saks skyld) eller andre kroppsdeler inn i andre kroppsåpninger. Jeg skal på tur med en kompis en helg snart, han fikk spørsmål om å være med (ville/kunne/gadd ikke). Jeg har kjent ham i 15 år og vi er som bror og søster. Det har ALDRI skjedd noe mellom oss og vi har delt hotellrom en haug ganger, eller lagt på sovesal med andre. Nå virker det som han synes jeg er helt forferdelig pga min manglende sjalusi og det at jeg reiser på tur med en mann (som jeg igjen presiserer han ble invitert med på). Jeg har ingen ønsker eller interesse av å tafse på andre enn ham uansett, jeg er ikke interessert i å "oppdra" noen, men føler han driver og prøver å skal oppdra meg til tider. Skal jeg bli hjemme alene fordi han ikke har lyst/tid til å bli med? Er jeg helt teit som ikke vil sette hele livet mitt på vent bare fordi jeg har møtt ham? Kjærester kommer og går, vennskapene mine har vart mye lengre enn kjærestene. Så tenker jeg da, at kanskje jeg bare skal ende det hele. At han er for god for meg. At jeg ikke fortjener å ha en kjæreste, fordi jeg ikke er villig til å si nei til alt jeg før sa ja til av sosiale begivenheter? Får kanskje legge til at jeg er ganske skadd etter jeg ble grisedumpet og hadde kjærlighetssorg i over et år, traff ny mann på andre siden av jordkloden, det skar seg da han ikke fulgte opp sin del av avtalen, for så å rote meg bort i en fyr som etter 1.5 år plutselig kunne fortelle at han hadde fått seg dame sånn 6 mnd inn i bekjentskapet vårt.... Anonymkode: b6ff9...7fb
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Mitt store spørsmål er hvorfor du tillater at den du er sammen med tafser på andre kvinner? Det i seg selv handler ikke om mangel på sjalusi, men mangel på selvrespekt. Anonymkode: 11516...40b 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt store spørsmål er hvorfor du tillater at den du er sammen med tafser på andre kvinner? Det i seg selv handler ikke om mangel på sjalusi, men mangel på selvrespekt. Anonymkode: 11516...40b tenkte det samme. virker også litt umodent, nesten som en test Anonymkode: 9a070...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Her syntes jeg ikke spm passet sammen med teksten. Jeg tror du er redd for å virke sjalu? Man er ikke sjalu selv om man ikke vil at typen skal tafse på andre. Også hadde jeg som kjæreste blitt skeptisk når det er slik du tenker, og når du også skal på tur alene med en av det motsate kjønn. Her tror jeg du må ha litt mer tålmodighet med typen. Anonymkode: 54646...799 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig å tenke sånn? Har truffet en mann etter 3-4 år som singel, og vi er fremdeles litt i "bli kjent" fasen. Så på TV på i helgen og der var det en proff danser-jeg sa at om han hadde truffet henne på byen, hadde ikke jeg blitt sjalu eller sur om han hadde tafset henne på rompa (med hennes tillatelse) Så lenge han ikke stikker tunga ned i halsen på henne (eller andre for den saks skyld) eller andre kroppsdeler inn i andre kroppsåpninger. Anonymkode: b6ff9...7fb Det der var en utrolig merkelig ting å si... Respektløst, og oser usikkerhet fra din side, samt et forferdelig syn på både menn og kvinner. Stikk i strid med hva du sikkert prøvde på, høres du bare sjalu og kontrollerende ut, som du desperat prøver å «skjule». Og med en mangel på elementære sosiale antenner... Hadde jeg vært denne mannen hadde jeg nok dumpa deg... (er kvinne). Anonymkode: 4a89a...a04 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mitt store spørsmål er hvorfor du tillater at den du er sammen med tafser på andre kvinner? Det i seg selv handler ikke om mangel på sjalusi, men mangel på selvrespekt. Anonymkode: 11516...40b Du er nok inne på noe der, ja. Anonymkode: b6ff9...7fb
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 Haha, jeg er nok mer sjalu enn som så, og skammer meg ikke over det heller. Men det kan vel virke litt sykt for enkelte? Anonymkode: 85325...6b2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det der var en utrolig merkelig ting å si... Respektløst, og oser usikkerhet fra din side, samt et forferdelig syn på både menn og kvinner. Stikk i strid med hva du sikkert prøvde på, høres du bare sjalu og kontrollerende ut, som du desperat prøver å «skjule». Og med en mangel på elementære sosiale antenner... Hadde jeg vært denne mannen hadde jeg nok dumpa deg... (er kvinne). Anonymkode: 4a89a...a04 Enig med deg! Ts, er du sikker på at du egentlig liker denne fyren? Hadde jeg vært han, hadde jeg virkelig begynt å lure. Sånne ting sier man ikke til folk man virkelig liker. Og er det en ‘test’, synes jeg du skal kutte ut sånt tull. Anonymkode: 2f6ab...f29
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #9 Skrevet 5. februar 2018 En fyr jeg datet presterte å bli sjalu på sin egen venninne, fordi hun og jeg fant tonen og jeg skravlet med henne mer enn jeg satt og glodde daten inn i øynene... Anonymkode: b6ff9...7fb
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #10 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig med deg! Ts, er du sikker på at du egentlig liker denne fyren? Hadde jeg vært han, hadde jeg virkelig begynt å lure. Sånne ting sier man ikke til folk man virkelig liker. Og er det en ‘test’, synes jeg du skal kutte ut sånt tull. Anonymkode: 2f6ab...f29 Jeg liker ham, men tydeligvis ikke meg selv. Anonymkode: b6ff9...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå