Gå til innhold

Spør du om du ser feit ut i denne kjolen, svarer jeg ja

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sa moroklumpen som jeg dater nå i helgen. 

Argumentet var at han vil ha åpenhet og ikke vil at jeg skal gå opp i vekt. Derfor er det best å svare ja om jeg spør om rumpa mi ser stor ut i denne kjolen.  

Er det slik dere mannfolk tenker? 

Anonymkode: 1f5f4...3b9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannfolk er ikke en person, det må du og veldig mange andre her inne lære deg. Virker som om at halvparten her inne tror at menn har en felles personlighet og tankesett og at kvinner har det de også.

Jeg skjønner meg heller ikke på damer som spør noen om de ser feit ut i en kjole. Det må evt bety at disse damene har store komplekser for deres kropp og vekt. Om man faktisk da har en del for mye, er det ikke bedre å gå ned i vekt og bli fit sånn at man er fornøyd med kroppen? Jeg har aldri spurt noen om jeg ser feit ut fordi jeg vet jeg ikke ser feit ut noen gang. Jeg er veldig slank og kan i grunn ikke se 20 kilo større ut ved å ha på en type genser foran en annen. 

Anonymkode: 70605...433

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Jeg svarer ja men bare for du spør for å få de til å holde kjeft. Spør du en gang til så ser du enda feitere ut.

Slutt med det forbanna idiotiske spørsmålet jenter.

Skrevet

Mannfolk tenker forskjellig. 

Men han der hadde jeg ikke kastet bort tid på. Dump han

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannfolk er ikke en person, det må du og veldig mange andre her inne lære deg. Virker som om at halvparten her inne tror at menn har en felles personlighet og tankesett og at kvinner har det de også.

Jeg skjønner å heller ikke på damer som spør noen om de ser feit ut i en kjole. Det må evt bety at disse damene har store komplekser for deres kropp og vekt. Om man faktisk da har en del for mye, er det ikke bedre å gå ned i vekt og bli fit sånn at man er fornøyd med kroppen? Jeg har aldri spurt noen om jeg ser feit ut fordi jeg vet jeg ikke ser feit ut noen gang. Jeg er veldig slank og kan i grunn ikke se 20 kilo større ut ved å ha på en type genser foran en annen. 

Anonymkode: 70605...433

For ordens skyld så var det han som begynte å prate om dette av seg selv. Jeg spør aldri sånne spørsmål fordi jeg trenger ikke bekreftelse fra en partner om jeg ser bra nok ut. 

Kanskje han har opplevd at andre damer har spurt om sånne ting, og ikke vil at jeg skal spørre om det. 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, WubWub skrev:

Mannfolk tenker forskjellig. 

Men han der hadde jeg ikke kastet bort tid på. Dump han

Dumpet! Er litt merkelig å nevne sånne ting på andre date. 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg svarer ja men bare for du spør for å få de til å holde kjeft. Spør du en gang til så ser du enda feitere ut.

Du virker veldig (passiv) aggressiv. 

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det var nok bare en spøk, ikke ta det så høytidelig.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dumpet! Er litt merkelig å nevne sånne ting på andre date. 

Mulig han har en eller annen form for forstyrrelse som gjør at man mister sosiale sperrer/hemninger, eller eventuelt at han ikke har sosial kompetanse. 

You dodged a bullet there

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde tenkt at om han sier det nå, hvor ille blir det når man er trygge på hverandre.

• Liker 4
Gjest NotNaomi
Skrevet

Han virker irriterende barnslig (trass) og teit rett og slett. Hadde svart : spør du om jeg syns at du er tjukk i hue,ville jeg svært ja.

Og så hadde jeg droppa hele fyren.

Skrevet
27 minutter siden, Axl Rose skrev:

Mannfolk som svarer ja på sånt uansett eier ikke sosiale antenner...

Jeg har store komplekser for kroppen (spiseforstyrrelse) og om jeg hadde stilt et slikt spørsmål og fått et "ja" tilbake hadde jeg blitt knust. Selvtillitten hadde vært på bånn. Jeg hadde brent kjolen og det hadde trigget enda mer på spiseforstyrrelsen. Way to go!

Anonymkode: 262d6...9bf

• Liker 2
Skrevet

Klønete måte å si det på, om det var dette som var grunnen til at han kalte deg feit. Det er greit at man sier ifra om partneren begynner å legge på seg, men det er da andre måter å si det på enn å "rakke ned" på hverandre. "Ser jeg feit ut i denne kjolen", "Ja du er feit, kom så drar vi og koser oss" liksom... Tid og sted tenker jeg, og måte. Nå spurte du jo ikke en gang hva han syntes, men han ville gjerne fortelle en han DATER at hun er feit? 

Anonymkode: ec55b...2d3

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klønete måte å si det på, om det var dette som var grunnen til at han kalte deg feit. Det er greit at man sier ifra om partneren begynner å legge på seg, men det er da andre måter å si det på enn å "rakke ned" på hverandre. "Ser jeg feit ut i denne kjolen", "Ja du er feit, kom så drar vi og koser oss" liksom... Tid og sted tenker jeg, og måte. Nå spurte du jo ikke en gang hva han syntes, men han ville gjerne fortelle en han DATER at hun er feit? 

Anonymkode: ec55b...2d3

Man sier uansett ikke slikt på andre date! Bra at ts kvittet seg med han :)

• Liker 1
Skrevet

Man sier ikke slik... noengang!

Hadde vist han døra..

Anonymkode: 2e203...ac0

• Liker 1
Skrevet

For det første; nå er det vel et kompliment når rompa ser stor ut?

For det andre; ikke ta venninnespørsmålene til typen (med mindre han er spesielt interessert). Ta heller en snap i speilet og la venninna di være ærlig på det. La hun avgjøre om du må skifte, ikke han :P Vi blir bare usikre på oss selv om vi tillater han å være så ærlig.

Gjest ewzp0xo3hlgove
Skrevet

Veldig merkelig at han tar det opp på eget initiativ. Generelt burde man ikke stille slike spørsmål om kun ett svar er "lov"

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du virker veldig (passiv) aggressiv. 

Neida. Jeg blir lett sint. Det kan jeg innrømme, men ikke av sånne spørsmål. Blir jeg bare jævla irritert på. Det er idiotisk spørsmål så da får de idiotisk svar. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mannfolk som svarer ja på sånt uansett eier ikke sosiale antenner...

Jeg har store komplekser for kroppen (spiseforstyrrelse) og om jeg hadde stilt et slikt spørsmål og fått et "ja" tilbake hadde jeg blitt knust. Selvtillitten hadde vært på bånn. Jeg hadde brent kjolen og det hadde trigget enda mer på spiseforstyrrelsen. Way to go!

Jeg vet ikke med andre mannfolk, men jeg svarer idiotisk tilbake når noen spør meg så idiotisk. De fleste skjønner det ikke er seriøst svar.  Det er nettopp dette med selvtillit og god selvbilde dere på trene på. Folk jeg vet har en sykdom eller sliter med spiseforstyrrelse svarer jeg ikke sånn til. Jeg regner med jenter er ærlig med meg om sånt fra starten av. Men neida.

Jeg er bare så drittlei det spørsmålet. Jenter som må ha bekreftelse hele tiden. Er du slank så ser du ikke feit ut. Er du feit så viser det, men det går an å gjøre noe med. Om du har litt fett på magen driter jeg i. Du ser ikke feit ut for det. Så gi faen i sånne spørsmål. Vær fornøyd hvordan du ser ut i den kjolen og driit i hva andre mener. Hadde du ikke vært fin nok så hadde jeg ikke gått ut med deg. Har jeg lyst å svare neste gang. For jeg vet det spørsmålet vil dukke opp igjen og igjen.

I stedet for å spørre andre "ser jeg feit ut i denne kjolen?" så går du i speilet og spør deg selv. Så svarer du deg selv "nei for faen jeg ser kjempeflott ut!". 

Endret av Axl Rose
Skrevet
1 time siden, Evilposelos skrev:

Jeg hadde tenkt at om han sier det nå, hvor ille blir det når man er trygge på hverandre.

Hva mener du? At han sier sånne ting fordi han er ærlig?

Skrevet
1 time siden, NotNaomi skrev:

Han virker irriterende barnslig (trass) og teit rett og slett. Hadde svart : spør du om jeg syns at du er tjukk i hue,ville jeg svært ja.

Og så hadde jeg droppa hele fyren.

Haha! Det skulle jeg sagt. Det virket som han hadde et nedlatende syn på kvinner og alle har dårlig selvtillit og dårlig selvbilde. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...