Unicorn Skrevet 10. februar 2005 #1 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg spiser vanligvis 6 brødskiver daglig. Jeg er ganske lei av brød og har hørt at det ikke er bra å spise altfor mye av det. Har derfor prøvd å spise tynne rug-knekkebrød isteden, men jeg må spise mange for å bli mett. Noen forslag til mettende, men lett mat? Tar også imot forslag til sunn middag/kveldsmat også..: Jeg spiser fisk til middag minst en gang i uka, og endel kylling, stekt pølse, pizza, biff, kjøttdeig. Jeg elsker pasta, og spiser MYE av det til middag. Spsier nesten aldri potet, men spiser litt ris og kikerter. På kvelden spiser jeg gjerne varm mat, som Mr.Lee, spaghetti, makaroni, baguetter med fyll. Hvis jeg ikke er så veldig sulten på kvelden spiser jeg bare frukt. (kiwi, appelsin, banan) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 10. februar 2005 #2 Del Skrevet 10. februar 2005 Hva ønsker du å oppnå med endring av kostholdet? Skriv litt om det så skal jeg forsøke å hjelpe deg litt på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. februar 2005 #3 Del Skrevet 10. februar 2005 Når det gjelder mat du kan erstatte brødskivene med: havregrøt, -korn, mettende salater med rent kjøtt i som tunfisk, skalldyr, skinke, kylling osv og knekkebrød. DEt er relativt lite kalorier i knekkebrød, du kan spise 2 1/2 knekkebrød for samme kaloriinnhold som i én brødskive. Egg er også veldig sunt, mettende og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå