Gå til innhold

Fantastiske hendelser i stygge rammer.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fantastiske hendelser i stygge rammer.

Dette er temaet for tråden. Tidligere i dag ble en tråd slettet fordi noen uttalte at et fosterbilde var stygt. Er det, det samme som å si at det som skjer på bildet er negativt?

Etter min sunn fornuft er det ikke på langt nær det samme.

Har moderatorene nok en gang latt seg påvirke av hysteriske brukere som ikke klarer å skille disse aspektene (fantastisk hendelse/stygg ramme), eller er det ikke lengre lov å si sin mening her på forumet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan si sin mening, men man kan si den høflig.

Er også enig i at bildet du snakker om er tja.........ikke så pent, kanskje, men utrolig fantastisk og at det er mulig å ta noe slikt inni en mage er jo bare helt utrolig :-)

Skrevet

Hvorfor er det nesten alltid "gjester" som starter denne type tråder for tiden?

Gjest Anonymous
Skrevet
Har moderatorene nok en gang latt seg påvirke av hysteriske brukere som ikke klarer å skille disse aspektene (fantastisk hendelse/stygg ramme)' date=' eller er det ikke lengre lov å si sin mening her på forumet?[/quote']

:ler: da er det meg du henviser til, og jeg tror ikke jeg er kjent her inne som Hysterisk.

Men vanlig folkeskikk er jeg for! Her var det snakk om en foster i ca 8mnd. Og si sin mening er enig.

jeg skrev at bildet var tøft men også litt skummelt. men og forvente noe picture perfect som ligger inni magen og skvulper rundt er vel litt mye forlangt

Gjest Anonymous
Skrevet

Fordi en er ikke alltid logget inn?

Hvorfor en ikke alltid er innlogget varierer sikkert fra person fra person, men jeg for min del ser ikke hvordan det gjør noe til eller fra, i henhold til emne, at en ikke alltid er innlogget.

Skrevet

Jeg synea alle kan ta det som står i innleggene og forholde seg til det, og ikke være så opptatt av om det er en gjest eller en registret bruker som har skrevet det.

Forumet er åpent for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...