Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden):

Cassidy Tvillingene blir også sinte hvis noen er slemme med Emblaen vår.:nikke::nikke:

😘

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender at jeg ser på videosnutter om hvordan lage kjeks og kaker = baketing...og jeg blir så oppgitt over meg selv, for jeg får aldri laget det, enkelt som det er. Jeg er visst litt lat må jeg innrømme og kjøper det ferdiglaget heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (13 timer siden):

Ordet har visst blitt hjernevasket av noen her inne, for det spurte plutselig tankefullt om jeg skulle ha
noen kjæreste snart og om det kunne få bli med å velge en ut.  :sjokkblå:  I alle dager...hva er dette for noe?!!! 

Ordet ønsker seg vel både søskenbarn og en onkel til :nikke:

Jammen selveste MEG da gitt..... :ninja:  Kan ikke begi meg ut på slikt, avholds på så mange vis som jeg er.  ( :gullengel: )

Synes også det er på tiden hoppeloppen får litt selskap i hengekøyen sin :nikke:

JEG er UGIFTELIG! :opplyser: 

Jeg og :opplyser:

Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden):

Cassidy Tvillingene er heller ikke interesserte i sånne kjæresteforhold.:risterpåhodet::risterpåhodet: Vi vil være frie begge to.:nikke::nikke:

Man kan være fri selv om man har kjærester. Dere er så unge. Unner dere å teste ut litt :nikke: 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men det å teste ut, kanskje det blir annerledes når man har et tett og godt forhold til sin tvilling? :klo: 
Tre er en for mye, liksom? Jeg innrømmer at jeg tenker litt på det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Ordet ønsker seg vel både søskenbarn og en onkel til :nikke:

Synes også det er på tiden hoppeloppen får litt selskap i hengekøyen sin :nikke:

Jeg og :opplyser:

Man kan være fri selv om man har kjærester. Dere er så unge. Unner dere å teste ut litt :nikke: 

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

...men det å teste ut, kanskje det blir annerledes når man har et tett og godt forhold til sin tvilling? :klo: 
Tre er en for mye, liksom? Jeg innrømmer at jeg tenker litt på det nå. 

Cassidy Tvillingene er ikke interesserte i kjærlighetsforhold, vi liker bare den følelsen å være forelsket den holder for oss.:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene er ikke interesserte i kjærlighetsforhold, vi liker bare den følelsen å være forelsket den holder for oss.

Åhh, AKKURAT DET tenker jeg også. En søt liten avstandsforelskelse, som jobber seg opp
til å dekke hele himmelen etter hvert...det holder for meg. :rodmer: Helt uproblematisk og bare fint da. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijj...jeg syns faktisk at når en ser sminkede øyne på nært hold, så ser det utrolig lite vakkert ut. 
Klumper på alle øyevippene og det ser ut som at det bor små kravlende lus i dem. Huff. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Oijj...jeg syns faktisk at når en ser sminkede øyne på nært hold, så ser det utrolig lite vakkert ut. 
Klumper på alle øyevippene og det ser ut som at det bor små kravlende lus i dem. Huff. :sjokkert:

:sjokkert: Hvilke øyne er det du har tittet på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Åhh, AKKURAT DET tenker jeg også. En søt liten avstandsforelskelse, som jobber seg opp
til å dekke hele himmelen etter hvert...det holder for meg. :rodmer: Helt uproblematisk og bare fint da. 

Cassidy Tvillingene er helt enige avstandsforelskelser holder lenge for oss også.:rodmer::rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

:sjokkert: Hvilke øyne er det du har tittet på?

Surfet forbi noen kunstbilder og et nærbilde som ga gruffninger på ryggen. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi spiste hver vår pose med Haribo Salty Sea i natt.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg uhemmet nå! Verdenscuprenn, kyllingsalat og rødvin :) Livet leverer innimellom asså 😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi begge to knasker i oss Baconsnacks nå.🥓🥓🥓🥓😋😋🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sier at denne holder på å gå tom fra lagrene. Jeg har lett, men ikke sett den noe sted         :sukk: 
og det er jeg lei meg for må jeg innrømme, for den ser akkurat så god ut som jeg gjerne vil ha den. 
78848937.jpg?imageId=78848937&x=0&y=0&cr

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

De sier at denne holder på å gå tom fra lagrene. Jeg har lett, men ikke sett den noe sted         :sukk: 
og det er jeg lei meg for må jeg innrømme, for den ser akkurat så god ut som jeg gjerne vil ha den. 
78848937.jpg?imageId=78848937&x=0&y=0&cr

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen og en Fin Lørdag, vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag og takk for det. Jeg brygger på noe. Var i seng rundt åtte i går og opp litt over syv 
og jeg er fremdeles kjempetrøtt. :gjesp: Blir en fare for at jeg kan sovne litt i stolen mens jeg ser tv. 
Slikt kan skje om det er veldig monoton prating på skjermen...z...zz...zzz...zzzzzzz... 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

God lørdag og takk for det. Jeg brygger på noe. Var i seng rundt åtte i går og opp litt over syv 
og jeg er fremdeles kjempetrøtt. :gjesp: Blir en fare for at jeg kan sovne litt i stolen mens jeg ser tv. 
Slikt kan skje om det er veldig monoton prating på skjermen...z...zz...zzz...zzzzzzz... 

Cassidy Tvillingene ønsker deg Riktig Godbedring, og vi håper at du snart blir helt bra igjen.:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...