Ciaran og Ciara Skrevet 20. mars 2023 #15581 Del Skrevet 20. mars 2023 Embla Othea skrev (23 minutter siden): Så hyggelig! Da jeg jobbet på bensinstasjon, pleide vi å gi bort gratis boller i slutten av vakten hvis ingen kjøpte de. Bedre det enn å kaste dem. 🙂 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. mars 2023 #15582 Del Skrevet 20. mars 2023 Cid skrev (1 time siden): Hyggelige ansatte 😃 Embla Othea skrev (48 minutter siden): Så hyggelig! Da jeg jobbet på bensinstasjon, pleide vi å gi bort gratis boller i slutten av vakten hvis ingen kjøpte de. Bedre det enn å kaste dem. 🙂 Det er en kampanje de har av og til, om man fyller for så mange liter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. mars 2023 #15583 Del Skrevet 20. mars 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Det er en kampanje de har av og til, om man fyller for så mange liter. Så gøy. Det hadde ikke vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars 2023 Forfatter #15584 Del Skrevet 20. mars 2023 Embla Othea skrev (2 timer siden): Husker du ikke? Vent litt.. Jeg glemte at du har en selektiv hukommelse. Må minne deg på det vettu. «Nå skjer det igjen. Modsamenneskene, nærmere bestemt @Rhodiola, har gått ut med retningslinjer om hva brukerne får lov til å spise. Denne gangen er det Fjordland som er bannlyst. @Hoppetaujenta har spist Fjordland med god samvittighet og tatt mange «ta en Fjordland»-dager mens hun har knasket på en gulrot eller to mens maten varmes i vannbad. «Vi ønsker ikke at brukerne våre skal spise Fjordland. Fjordland har et høyt innhold av salt, konserveringsmiddel og mindre grønnsaksinnhold enn hjemmelaget mat. Dessuten ønsker vi at brukerne våre ser verdien av å lage mat fra bunnen av. Brudd på retningslinjene kan føre til utestengelse». Da ble det ramaskrik på Lønneberget og Hoppe melder seg på husmorskolen for å lære seg å lage mat. » Jeg varmer det alltid i mikroen og det blir annerledes. Jeg trenger sånn konverseringsmiddel, så mye som jeg prater her. Jeg er så voksen at jeg virkelig gjør hva jeg vil, uansett. Jeg ønsker meg fremdeles en skikkelig god kokk i gave, til odel og eie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mars 2023 #15585 Del Skrevet 20. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg varmer det alltid i mikroen og det blir annerledes. Jeg trenger sånn konverseringsmiddel, så mye som jeg prater her. Jeg er så voksen at jeg virkelig gjør hva jeg vil, uansett. Jeg ønsker meg fremdeles en skikkelig god kokk i gave, til odel og eie. Jeg har fått en sånn kokk, ca tilnærmet, i gave. Det er stas. Minus når de leser kokebok på senga og sovner og man våkner av en bok om saus og kraft i rompa😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mars 2023 #15586 Del Skrevet 20. mars 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi ikke har laget middager fra bunnen av på veldig lenge nå, vi har vært veldig late og kjøpt ferdigmat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mars 2023 #15587 Del Skrevet 20. mars 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg har fått en sånn kokk, ca tilnærmet, i gave. Det er stas. Minus når de leser kokebok på senga og sovner og man våkner av en bok om saus og kraft i rompa😂 Typen er kokk? Saus og kraft i rumpa? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mars 2023 #15588 Del Skrevet 20. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Typen er kokk? Saus og kraft i rumpa? På hobbybasis.. men flink! BOK om saus og kraft, som han sovner fra i senga😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars 2023 Forfatter #15589 Del Skrevet 20. mars 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg har fått en sånn kokk, ca tilnærmet, i gave. Det er stas. Minus når de leser kokebok på senga og sovner og man våkner av en bok om saus og kraft i rompa😂 Det er da populært med kraft så mange steder på kroppen, så hvorfor ikke der også? Det høres herlig ut med en egen variant, du heldige. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi ikke har laget middager fra bunnen av på veldig lenge nå, vi har vært veldig late og kjøpt ferdigmat. Det er helt i orden og dere får lov til det av meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mars 2023 #15590 Del Skrevet 20. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er da populært med kraft så mange steder på kroppen, så hvorfor ikke der også? Det høres herlig ut med en egen variant, du heldige. Det er helt i orden og dere får lov til det av meg. Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mars 2023 #15591 Del Skrevet 20. mars 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): På hobbybasis.. men flink! BOK om saus og kraft, som han sovner fra i senga😂 Ah jeg leste det helt feil, fy flate for noen spesielle bilder jeg fikk inni hodet mitt nå 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mars 2023 #15592 Del Skrevet 20. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Ah jeg leste det helt feil, fy flate for noen spesielle bilder jeg fikk inni hodet mitt nå 😆 Heyyy rumpa mi var involvert, så ille kan det ikke ha vært 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mars 2023 #15593 Del Skrevet 20. mars 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Heyyy rumpa mi var involvert, så ille kan det ikke ha vært Sant det 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 20. mars 2023 #15594 Del Skrevet 20. mars 2023 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Jeg har fått en sånn kokk, ca tilnærmet, i gave. Det er stas. Minus når de leser kokebok på senga og sovner og man våkner av en bok om saus og kraft i rompa😂 Hahahaha🤣 Herlig å våkne til dette altså 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mars 2023 #15595 Del Skrevet 20. mars 2023 Fighter83 skrev (Akkurat nå): Hahahaha🤣 Herlig å våkne til dette altså 😅 👍👍🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. mars 2023 #15596 Del Skrevet 20. mars 2023 Gleder meg til å jobbe med favoritt kollegaen min i morgen 🥰 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. mars 2023 #15597 Del Skrevet 20. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden): Jeg varmer det alltid i mikroen og det blir annerledes. Jeg trenger sånn konverseringsmiddel, så mye som jeg prater her. Jeg er så voksen at jeg virkelig gjør hva jeg vil, uansett. Jeg ønsker meg fremdeles en skikkelig god kokk i gave, til odel og eie. Du kan ansette Hellstrøm. Han er ein jævel på kjøkkenet. 😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mars 2023 #15598 Del Skrevet 20. mars 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Du kan ansette Hellstrøm. Han er ein jævel på kjøkkenet. 😌 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars 2023 Forfatter #15599 Del Skrevet 21. mars 2023 Embla Othea skrev (13 timer siden): Du kan ansette Hellstrøm. Han er ein jævel på kjøkkenet. 😌 Vel, det er slik han har fremstått i mange år; sint og vrang. Godt at han andre duden kom og fristet han med på humoristiske reiser og fikk myket Her Hell opp litt. Gjort ham menneskelig og hyggelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mars 2023 #15600 Del Skrevet 21. mars 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at nå er det leggetid for oss.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå