Ciaran og Ciara Skrevet 15. mars 2023 #15521 Del Skrevet 15. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Oijj...nå er det tomt, men jeg skal sende invitasjon neste gang. Ok? Oijj....skal du det nå med en gang altså? Nei, du hoppet over til innrømmelser. Cassidy Tvillingene gleder oss til å få invitasjonen fra deg neste gang.💚💚👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mars 2023 #15522 Del Skrevet 15. mars 2023 Jeg syns egentlig podcaster kan være interessante og morsomme, men fordi hjernen «vandrer» så mye, så blir det mye spoling fordi jeg ikke får med meg hva de sier. Men meditasjonspodcaster og sånn, der får jeg med meg alt - frem til jeg evt sovner 🙈😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mars 2023 #15523 Del Skrevet 16. mars 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to tegner mange tegninger om nettene nå.👨🦰👩🦰✏️✏️🖍️🖍️🌃🌃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 16. mars 2023 #15524 Del Skrevet 16. mars 2023 I dag dummet jeg meg så vanvittig ut at jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte. Det ringte på hjemme hos meg. Jeg åpnet døra, og der stod det en fyr med en iPad og snakket engelsk. Jeg trodde det var en selger og orket ikke det, så jeg lukket bare døra og låste. Det går litt tid og jeg hører at noen forsøker å komme seg inn i huset. Jeg blir litt engstelig, og går ned for å se hva som skjer. Da står fyren inni huset og jeg bare Det viste seg at han var leietaker i første etasje for én natt. Jeg hadde bare lukket døra og låst han ute, fordi jeg trodde det var en selger😂 Og plutselig stod han i gangen og jeg skjønte ikke hvordan han hadde kommet seg inn. Jeg skjønte dog ikke hvorfor han ikke bare hadde låst seg inn selv istedenfor å ringe på i første omgang. Men bare hele situasjonen, at han knapt rakk å si et ord før jeg bare låste døra, og til at han plutselig stod i gangen. Herremin for et show. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2023 Forfatter #15525 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg sliter litt med å finne en informativ pod å lytte på, så jeg hopper og lytter litt hist og pist - hvileløst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mars 2023 #15526 Del Skrevet 16. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Jeg sliter litt med å finne en informativ pod å lytte på, så jeg hopper og lytter litt hist og pist - hvileløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. mars 2023 #15527 Del Skrevet 16. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): Jeg sliter litt med å finne en informativ pod å lytte på, så jeg hopper og lytter litt hist og pist - hvileløst. Hva liker du da? Nyheter? Politikk? Litteratur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2023 Forfatter #15528 Del Skrevet 16. mars 2023 Så lenge det fenger, så kan jeg høre på litt av hvert. Forslag mottas med takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mars 2023 #15529 Del Skrevet 16. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Så lenge det fenger, så kan jeg høre på litt av hvert. Forslag mottas med takk. Hva med Sophie Elise sin? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. mars 2023 #15530 Del Skrevet 16. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Så lenge det fenger, så kan jeg høre på litt av hvert. Forslag mottas med takk. Ok tips fra en nyhetsjunkie: Ekko Nrk, oppdatert nrk, giæver & gjengen vg, forklart Aftenposten, det store bildet (Sofie Høgestøl og Eirik Bergesen). Og så har jeg hørt litt på 198 land med Einar Tørnquist. Faktaopplysninger om ulike land. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2023 Forfatter #15531 Del Skrevet 16. mars 2023 Takker for det. Jeg skal sjekke litt om dem i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 16. mars 2023 #15532 Del Skrevet 16. mars 2023 Advarer mot saftige gloser ikke les om du er en sart sjel. Faen i helvete hvor forbanna lei jeg er av den jævla forpulte dritt snøen Måtte bare få det ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mars 2023 #15533 Del Skrevet 16. mars 2023 Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Advarer mot saftige gloser ikke les om du er en sart sjel. Faen i helvete hvor forbanna lei jeg er av den jævla forpulte dritt snøen Måtte bare få det ut. Blir godt når vinteren er over og sommeren kommer! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mars 2023 #15534 Del Skrevet 16. mars 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Blir godt når vinteren er over og sommeren kommer! Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. mars 2023 #15535 Del Skrevet 16. mars 2023 Det er snart helg. Det blir godt det! Over og ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mars 2023 #15536 Del Skrevet 16. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (23 minutter siden): Det er snart helg. Det blir godt det! Over og ut Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig God og Fin Helg @Kvakkekyllingen😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars 2023 Forfatter #15537 Del Skrevet 17. mars 2023 Jeg venter på en e-post om at "noe" som har vært et problem i tre mnd...kanskje har funnet sin løsning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mars 2023 #15538 Del Skrevet 17. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg venter på en e-post om at "noe" som har vært et problem i tre mnd...kanskje har funnet sin løsning. Cassidy Tvillingene håper at du snart får den Eposten og at du blir fornøyd med svaret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars 2023 Forfatter #15539 Del Skrevet 17. mars 2023 Åhh...plutselig lest på nett, sett i en liten filmsnutt og jeg får lyst til å lage. Ser så enkelt ut. Kan jeg få det til å smake godt, mon tro? "To prepare my favourite mayonnaise I use: 1 egg salt pepper 1 tsp vinegar 2 tsp mustard 1 cup vegetable oil" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mars 2023 #15540 Del Skrevet 17. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Åhh...plutselig lest på nett, sett i en liten filmsnutt og jeg får lyst til å lage. Ser så enkelt ut. Kan jeg få det til å smake godt, mon tro? "To prepare my favourite mayonnaise I use: 1 egg salt pepper 1 tsp vinegar 2 tsp mustard 1 cup vegetable oil" Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som det er digg.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå