Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Kjenner at det blir vanskelig å venne meg til et nytt "slangenavn" på en hyggelig bruker her. :klo: 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to storkoste oss med popcorn med smeltet smør og salt på i natt.:popcorn::popcorn:🍿🍿🧈🧈🧂🧂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Det er bra. :)  Jeg sov. 

Cassidy Tvillingene skal sove om en time eller to.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle jeg ønske at jeg også skulle, for det ble sent i natt og jeg er fremdeles trøtt. 
Hjelper vel med kaffe og mat etter hvert. Tenke seg til at jeg spiste rød og svart lakrisis i går.
                                                                                                                   Det var vidunderlig. :hjerter_rundt:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg har hatt noen skikkelig vanskelige dager. Og jeg strikker mariusgenser til en venninne. Hun fortjener den ikke, hun har vært en dårlig venn de siste årene. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ane Rikke skrev (5 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg har hatt noen skikkelig vanskelige dager. Og jeg strikker mariusgenser til en venninne. Hun fortjener den ikke, hun har vært en dårlig venn de siste årene. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Det skulle jeg ønske at jeg også skulle, for det ble sent i natt og jeg er fremdeles trøtt. 
Hjelper vel med kaffe og mat etter hvert. Tenke seg til at jeg spiste rød og svart lakrisis i går.
                                                                                                                   Det var vidunderlig. :hjerter_rundt:

Cassidy Tvillingene liker å høre at du koste deg i bursdagsselskapet du var i, i går.:rodmer::rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett på program om engelske mennesker som skal finne kjærligheten med folk fra hele verden 
og jeg blir trist...det finnes så mye naivitet, lureri og regelrett løgn der ute. :(  Kan de ikke finne noen i eget land? 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Nå har jeg sett på program om engelske mennesker som skal finne kjærligheten med folk fra hele verden 
og jeg blir trist...det finnes så mye naivitet, lureri og regelrett løgn der ute. :(  Kan de ikke finne noen i eget land? 

:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to kan høre på julemusikk hele året, hvis vi synes at musikken er knallbra.😍😍🤩🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart vår igjen..mine tanker går til en liten ferie jeg hadde i Nrederland for mangen år siden.. Jeg var på en frisørmesse med mine kollegaer.. på shoppingrunde så traff jeg en veldig kjekk jente , Ragni het hun, hun var norsk og drev en matvarebutikk som solgte norske matvarer , vi treftes ute og koste oss med kornmo med spennende norsk brunost og seff litt portvin til, eh..litt mere enn litt portvin til... hun var fra Norge , nord-Norge , så vi snakket samme språket nesten, ikke skjønte hun min dialekt og ikke jeg hennes.. :) men sånt går også.. Hun var gift med en mann som syslet med å leke med modellfly om dagene.. ferieminner er så mangt ..:plystre:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to har spist påskemarsipan rett etter frokost i dag.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oijj...nå leste jeg nettopp noe som jeg ikke visste. I alle år har jeg kastet eggekartong i papiravfall,
men den skal kanskje i rest. For lite papir i den til at den kan gjenvinnes som papir kanskje. Jeg som har vært
så fornøyd med mitt kasteregime er...skuffet. Hvor vanskelig kan det være å gi oss skikkelige opplysninger da! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden):

Oijj...nå leste jeg nettopp noe som jeg ikke visste. I alle år har jeg kastet eggekartong i papiravfall,
men den skal kanskje i rest. For lite papir i den til at den kan gjenvinnes som papir kanskje. Jeg som har vært
så fornøyd med mitt kasteregime er...skuffet. Hvor vanskelig kan det være å gi oss skikkelige opplysninger da! :kjefte:

Oj! Det visste ikke jeg, heller! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Hva i all verden består den av da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Vet ikke, men skulle i rest/kompost. :vetikke: 

På sortere.no står det at det skal i papir, men det var en kommunerullegardin så det varierer kanskje fra sted til sted 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha...da gjør det nok det, men snakk om å gjøre det forvirrende for oss da. 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...