Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

I kveld skal jeg i bursdagsselskap og har bestemt meg for å takke ja til ALT som måtte tilbys meg, uten tanke på alle godsakene som det måtte medføre. Jeg syns at dette er en viktig del i det å være sosial med mennesker og så får jeg ta noen timers kveldspause på å være en sunn raring 24/7 Jeg ofrer meg, gjør det for fellesskapets skyld og feirer min venn. :gullengel:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

I kveld skal jeg i bursdagsselskap og har bestemt meg for å takke ja til ALT som måtte tilbys meg, uten tanke på alle godsakene som det måtte medføre. Jeg syns at dette er en viktig del i det å være sosial med mennesker og så får jeg ta noen timers kveldspause på å være en sunn raring 24/7 Jeg ofrer meg, gjør det for fellesskapets skyld og feirer min venn. :gullengel:

Cassidy Tvillingene synes at dette var veldig fine og kloke ord, og det er så sant det du sier der.💚💚

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

🌶️🍝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

🌶️🍝

Nei, det blir ingen sånn mat. Bare gode ting å spise. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Må jeg løpe imens?

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at du får det fint i bursdagsselskapet, og at du koser deg kjempemasse.:rodmer::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Må jeg løpe imens?

Bare varme opp litt i alle fall. :) 

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene håper at du får det fint i bursdagsselskapet, og at du koser deg kjempemasse.:rodmer::rodmer:

Takk, det håper jeg også. Gleder meg.  :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Bare varme opp litt i alle fall. :) 

Takk, det håper jeg også. Gleder meg.  :) 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Støtter deg 100 prosent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 minutter siden):

Støtter deg 100 prosent!

Det samme gjør Cassidy Tvillingene.:tommelopp2::tommelopp2:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg i en trafikkulykke. Det går bra med meg, men man får jo litt sjokk. Jeg er bare glad for at det var kollisjon med en i en død gjenstand, og ikke i et menneske.

Endret av Silva Pluvialis
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (2 timer siden):

I dag var jeg i en ulykke. Det går bra med meg, men man får jo litt sjokk.

Jeg har elsparkesykkel. Hittil har det ikke vært noen ulykker på den, men i dag "bam" rett inn i en bom.

Jeg kom kjørende i full fart, og vet ikke om det var for dårlig syn eller dissosiasjon, evt begge deler, som var problemet - men jeg så overhodet ikke bommen før jeg lå i bakken.

Bommen traff meg rett i mage- og bekkenregionen, og jeg klarte ikke å reise meg selv. Min første tanke var ribbeinsbrudd pga intense smerter i ribbeinsområdet. Jeg ble hjulpet opp og fikk satt meg ned litt, og smertene slapp heldigvis. Jeg fikk meg bare en smell, men kom uskadd fra det heldigvis.

Jeg er bare glad for at jeg krasjet i en død gjenstand, og ikke i et menneske.

Og så skjønner jeg ikke at det er mulig å ikke se en diger bom som sperrer hele veien. Skulle trodd jeg var helt blind. :balltre:

:hjerte::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (4 timer siden):

I dag var jeg i en ulykke. Det går bra med meg, men man får jo litt sjokk.

Jeg har elsparkesykkel. Hittil har det ikke vært noen ulykker på den, men i dag "bam" rett inn i en bom.

Jeg kom kjørende i full fart, og vet ikke om det var for dårlig syn eller dissosiasjon, evt begge deler, som var problemet - men jeg så overhodet ikke bommen før jeg lå i bakken.

Bommen traff meg rett i mage- og bekkenregionen, og jeg klarte ikke å reise meg selv. Min første tanke var ribbeinsbrudd pga intense smerter i ribbeinsområdet. Jeg ble hjulpet opp og fikk satt meg ned litt, og smertene slapp heldigvis. Jeg fikk meg bare en smell, men kom uskadd fra det heldigvis.

Jeg er bare glad for at jeg krasjet i en død gjenstand, og ikke i et menneske.

Og så skjønner jeg ikke at det er mulig å ikke se en diger bom som sperrer hele veien. Skulle trodd jeg var helt blind. :balltre:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to har kjøpt mye Troika og potetgull til denne helgen her.🥰🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør også her i Bergen i dag, hvor Cassidy Tvillingene bor.:sno::sno: Og vi to liker det ikke.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...