Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #15421 Del Skrevet 10. mars 2023 I kveld skal jeg i bursdagsselskap og har bestemt meg for å takke ja til ALT som måtte tilbys meg, uten tanke på alle godsakene som det måtte medføre. Jeg syns at dette er en viktig del i det å være sosial med mennesker og så får jeg ta noen timers kveldspause på å være en sunn raring 24/7 Jeg ofrer meg, gjør det for fellesskapets skyld og feirer min venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars 2023 #15422 Del Skrevet 10. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): I kveld skal jeg i bursdagsselskap og har bestemt meg for å takke ja til ALT som måtte tilbys meg, uten tanke på alle godsakene som det måtte medføre. Jeg syns at dette er en viktig del i det å være sosial med mennesker og så får jeg ta noen timers kveldspause på å være en sunn raring 24/7 Jeg ofrer meg, gjør det for fellesskapets skyld og feirer min venn. Cassidy Tvillingene synes at dette var veldig fine og kloke ord, og det er så sant det du sier der.💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #15423 Del Skrevet 10. mars 2023 Takk, C&C. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mars 2023 #15424 Del Skrevet 10. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): I kveld skal jeg i bursdagsselskap og har bestemt meg for å takke ja til ALT som måtte tilbys meg, uten tanke på alle godsakene som det måtte medføre. Jeg syns at dette er en viktig del i det å være sosial med mennesker og så får jeg ta noen timers kveldspause på å være en sunn raring 24/7 Jeg ofrer meg, gjør det for fellesskapets skyld og feirer min venn. 🌶️🍝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #15425 Del Skrevet 10. mars 2023 Cid skrev (5 minutter siden): 🌶️🍝 Nei, det blir ingen sånn mat. Bare gode ting å spise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars 2023 #15426 Del Skrevet 10. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Takk, C&C. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mars 2023 #15427 Del Skrevet 10. mars 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, det blir ingen sånn mat. Bare gode ting å spise. Må jeg løpe imens? Endret 10. mars 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars 2023 #15428 Del Skrevet 10. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, det blir ingen sånn mat. Bare gode ting å spise. Cassidy Tvillingene håper at du får det fint i bursdagsselskapet, og at du koser deg kjempemasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #15429 Del Skrevet 10. mars 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Må jeg løpe imens? Bare varme opp litt i alle fall. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper at du får det fint i bursdagsselskapet, og at du koser deg kjempemasse. Takk, det håper jeg også. Gleder meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mars 2023 #15430 Del Skrevet 10. mars 2023 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars 2023 #15431 Del Skrevet 10. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bare varme opp litt i alle fall. Takk, det håper jeg også. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. mars 2023 #15432 Del Skrevet 10. mars 2023 50 minutter siden, Hoppetaujenta said: I kveld skal jeg i bursdagsselskap og har bestemt meg for å takke ja til ALT som måtte tilbys meg, uten tanke på alle godsakene som det måtte medføre. Jeg syns at dette er en viktig del i det å være sosial med mennesker og så får jeg ta noen timers kveldspause på å være en sunn raring 24/7 Jeg ofrer meg, gjør det for fellesskapets skyld og feirer min venn. Støtter deg 100 prosent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars 2023 #15433 Del Skrevet 10. mars 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Støtter deg 100 prosent! Det samme gjør Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 10. mars 2023 #15434 Del Skrevet 10. mars 2023 (endret) I dag var jeg i en trafikkulykke. Det går bra med meg, men man får jo litt sjokk. Jeg er bare glad for at det var kollisjon med en i en død gjenstand, og ikke i et menneske. Endret 10. mars 2023 av Silva Pluvialis 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10. mars 2023 #15435 Del Skrevet 10. mars 2023 Tvillingsjel skrev (2 timer siden): I dag var jeg i en ulykke. Det går bra med meg, men man får jo litt sjokk. Jeg har elsparkesykkel. Hittil har det ikke vært noen ulykker på den, men i dag "bam" rett inn i en bom. Jeg kom kjørende i full fart, og vet ikke om det var for dårlig syn eller dissosiasjon, evt begge deler, som var problemet - men jeg så overhodet ikke bommen før jeg lå i bakken. Bommen traff meg rett i mage- og bekkenregionen, og jeg klarte ikke å reise meg selv. Min første tanke var ribbeinsbrudd pga intense smerter i ribbeinsområdet. Jeg ble hjulpet opp og fikk satt meg ned litt, og smertene slapp heldigvis. Jeg fikk meg bare en smell, men kom uskadd fra det heldigvis. Jeg er bare glad for at jeg krasjet i en død gjenstand, og ikke i et menneske. Og så skjønner jeg ikke at det er mulig å ikke se en diger bom som sperrer hele veien. Skulle trodd jeg var helt blind. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars 2023 #15436 Del Skrevet 10. mars 2023 Tvillingsjel skrev (4 timer siden): I dag var jeg i en ulykke. Det går bra med meg, men man får jo litt sjokk. Jeg har elsparkesykkel. Hittil har det ikke vært noen ulykker på den, men i dag "bam" rett inn i en bom. Jeg kom kjørende i full fart, og vet ikke om det var for dårlig syn eller dissosiasjon, evt begge deler, som var problemet - men jeg så overhodet ikke bommen før jeg lå i bakken. Bommen traff meg rett i mage- og bekkenregionen, og jeg klarte ikke å reise meg selv. Min første tanke var ribbeinsbrudd pga intense smerter i ribbeinsområdet. Jeg ble hjulpet opp og fikk satt meg ned litt, og smertene slapp heldigvis. Jeg fikk meg bare en smell, men kom uskadd fra det heldigvis. Jeg er bare glad for at jeg krasjet i en død gjenstand, og ikke i et menneske. Og så skjønner jeg ikke at det er mulig å ikke se en diger bom som sperrer hele veien. Skulle trodd jeg var helt blind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraumaQueen Skrevet 10. mars 2023 #15437 Del Skrevet 10. mars 2023 Innrømmer at jeg er veldig irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars 2023 #15438 Del Skrevet 10. mars 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to har kjøpt mye Troika og potetgull til denne helgen her.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 11. mars 2023 #15439 Del Skrevet 11. mars 2023 Innrømmer at jeg ble gretten da jeg så ut av vinduet i dag tidlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #15440 Del Skrevet 11. mars 2023 Det snør også her i Bergen i dag, hvor Cassidy Tvillingene bor. Og vi to liker det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå