Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #15401 Del Skrevet 7. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ahh...jammen det har dere jo sagt før og jeg husker ingenting. Dobbeltsorry altså. De er rare, men ikke ondsinnede fangevoktere. Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #15402 Del Skrevet 7. mars 2023 Nå skal jeg straks...eller om en time i alle fall, legge meg. Det blir bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #15403 Del Skrevet 7. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nå skal jeg straks...eller om en time i alle fall, legge meg. Det blir bra. Da ønsker Cassidy Tvillingene deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #15404 Del Skrevet 7. mars 2023 Takker for det og håper det fungerer. Har forsøkt å hoppe inn i serien som heter "Borgen" igjen, men den er tung...syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #15405 Del Skrevet 7. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takker for det og håper det fungerer. Har forsøkt å hoppe inn i serien som heter "Borgen" igjen, men den er tung...syns jeg. Cassidy Tvillingene håper at du sover godt, og at du drømmer søtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #15406 Del Skrevet 7. mars 2023 ...sånn at jeg kjenner meg våken og klar til jobb i morgen. Det hadde jeg likt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #15407 Del Skrevet 7. mars 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...sånn at jeg kjenner meg våken og klar til jobb i morgen. Det hadde jeg likt. Her får du noen gode klemmer fra Cassidy Tvillingene sånn at du kanskje får sovet godt. Endret 7. mars 2023 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #15408 Del Skrevet 7. mars 2023 Tusen takk. til dere også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #15409 Del Skrevet 7. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Tusen takk. til dere også. Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene gode og varme i de grønne irske hjertene våre.🍀🍀☘️☘️💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #15410 Del Skrevet 7. mars 2023 Hihi...og snart er det feiring...bare ikke i dag. Jeg forsøker litt tv før jeg skal i seng og ønsker dere en god våken natt, begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #15411 Del Skrevet 7. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hihi...og snart er det feiring...bare ikke i dag. Jeg forsøker litt tv før jeg skal i seng og ønsker dere en god våken natt, begge to. Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2023 Forfatter #15412 Del Skrevet 9. mars 2023 Nå gleder jeg meg til lønsj....og innrømmer at jeg i går nok tok en slags selfie i baderomsspeilet mitt. Jeg snudde ryggen til det for å sjekke hvor langt håret mitt egentlig var sett bakfra...og ble overrasket: Jeg har fått skikkelig langt hår! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars 2023 #15413 Del Skrevet 9. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nå gleder jeg meg til lønsj....og innrømmer at jeg i går nok tok en slags selfie i baderomsspeilet mitt. Jeg snudde ryggen til det for å sjekke hvor langt håret mitt egentlig var sett bakfra...og ble overrasket: Jeg har fått skikkelig langt hår! Cassidy Tvillingene håper at du fikk en fin og god lunsj i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. mars 2023 #15414 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) Jeg innrømmer at om jeg ser AnonymBruker få like sekundet etter innlegget postes så antar jeg vedkomende har likt sitt eget innlegg. Endret 9. mars 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars 2023 #15415 Del Skrevet 9. mars 2023 SVK skrev (16 minutter siden): Jeg innrømmer at om jeg ser AnonymBruker få like sekundet etter innlegget postes så antar jeg vedkomende har likt sitt eget innlegg. Cassidy Tvillingene tror at du har rett i det @SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mars 2023 #15416 Del Skrevet 10. mars 2023 Netthandlet på MENY heller enn ODA i går fordi jeg vil ha masse mokkabønner på døra i dag😚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars 2023 #15417 Del Skrevet 10. mars 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to spiste hver vår Kvikklunsj rett etter frokosten i dag.❤️❤️💛💛💚💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #15418 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg innrømmer at jeg unner dere dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars 2023 #15419 Del Skrevet 10. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg unner dere dem. Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to gjerne hadde delt kvikklunsj med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mars 2023 #15420 Del Skrevet 10. mars 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Netthandlet på MENY heller enn ODA i går fordi jeg vil ha masse mokkabønner på døra i dag😚 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå