Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #15361 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg innrømmer at jeg ikke kan en eneste ting når det gjelder sminke. Før/under/etter-behandling av de forskjellige zoner for å oppnå forskjellige resultater...jeg kjenner at det over hode ikke fenger og tenker at om en skulle føle for litt farge i ansiktet så tar man en ren finger, gnir litt "stuff" utover og håper det ordner seg. Hurra for meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 5. mars 2023 #15362 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg innrømmer at jeg knapt har gjort noe som helst fornuftig denne helga, annet enn å være gulrotmuffins-smaker for mannen min. (Han fikk æren av å bake de ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mars 2023 #15363 Del Skrevet 5. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Jeg trodde det var lørdag i dag, men det er søndag og solen skinner faktisk. Veldig mye lys i øynene mine. 😎 Cassidy Tvillingene håper at du har hatt en fin søndag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mars 2023 #15364 Del Skrevet 5. mars 2023 Anki- skrev (3 timer siden): Jeg innrømmer at jeg knapt har gjort noe som helst fornuftig denne helga, annet enn å være gulrotmuffins-smaker for mannen min. (Han fikk æren av å bake de ) Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mars 2023 #15365 Del Skrevet 5. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg innrømmer at jeg ikke kan en eneste ting når det gjelder sminke. Før/under/etter-behandling av de forskjellige zoner for å oppnå forskjellige resultater...jeg kjenner at det over hode ikke fenger og tenker at om en skulle føle for litt farge i ansiktet så tar man en ren finger, gnir litt "stuff" utover og håper det ordner seg. Hurra for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. mars 2023 #15366 Del Skrevet 6. mars 2023 Athena Freyja skrev (På 4.3.2023 den 17.40): I dag testet jeg ut den nye Dumle-isen og jeg innrømmer at den var knall god, anbefales på det sterkeste. Nam, nå fikk jeg søtsug. Jeg er skrubbsulten 🥺🫢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mars 2023 #15367 Del Skrevet 6. mars 2023 Cassidy Tvillingene har spist både Troika og Kvikklunsj nå i natt.🍫🍫😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #15368 Del Skrevet 7. mars 2023 For et vakkert syn...og jeg foreslår at de begynner å selge dem i akkurat de str. der. Dagens innrømmelse er at jeg nesten gikk fem på akkurat nå. En e-post fra skatteetaten lå og ventet på meg, jeg trykket heldigvis ikke på noen log in-knapp, men søkte utenom linkene. Der var det ingen brev til meg. Hadde jeg blitt lurt? Ja. Jeg så på avsender som faktisk het "[email protected]" og det var postet i går. Det så ekte ut i farta og hadde jeg trykket på de to linkene for å logge inn, så hadde mine opplysninger havnet et helt annet sted. Jeg starter dagen med å bli sint på folk som gjør slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #15369 Del Skrevet 7. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): For et vakkert syn...og jeg foreslår at de begynner å selge dem i akkurat de str. der. Dagens innrømmelse er at jeg nesten gikk fem på akkurat nå. En e-post fra skatteetaten lå og ventet på meg, jeg trykket heldigvis ikke på noen log in-knapp, men søkte utenom linkene. Der var det ingen brev til meg. Hadde jeg blitt lurt? Ja. Jeg så på avsender som faktisk het "[email protected]" og det var postet i går. Det så ekte ut i farta og hadde jeg trykket på de to linkene for å logge inn, så hadde mine opplysninger havnet et helt annet sted. Jeg starter dagen med å bli sint på folk som gjør slikt. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #15370 Del Skrevet 7. mars 2023 Nå har jeg testet denne, men tror jeg fikser det bedre på gammelmåten med egne kokte poteter. ...helt ok, men... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. mars 2023 #15371 Del Skrevet 7. mars 2023 Jeg vil innrøme en klem til Hoppetaujenta , for bidraget . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. mars 2023 #15372 Del Skrevet 7. mars 2023 (endret) Kjære...har De sett brillene mine...? Endret 7. mars 2023 av Baktus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #15373 Del Skrevet 7. mars 2023 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #15374 Del Skrevet 7. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #15375 Del Skrevet 7. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Nå har jeg testet denne, men tror jeg fikser det bedre på gammelmåten med egne kokte poteter. ...helt ok, men... Cassidy Tvillingene synes også at den der er helt OK.🆗🆗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #15376 Del Skrevet 7. mars 2023 Billigere med vanlige poteter også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #15377 Del Skrevet 7. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Billigere med vanlige poteter også. Ja Cassidy Tvillingene liker best hjemmelaget potetstappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. mars 2023 #15378 Del Skrevet 7. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): var ikke særlig lang den nesa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #15379 Del Skrevet 7. mars 2023 Baktus skrev (2 minutter siden): var ikke særlig lang den nesa Er ikke lengden det kommer an på vettu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #15380 Del Skrevet 7. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Er ikke lengden det kommer an på vettu. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå