Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg innrømmer at jeg ikke kan en eneste ting når det gjelder sminke. Før/under/etter-behandling av de forskjellige zoner for å oppnå forskjellige resultater...jeg kjenner at det over hode ikke fenger og tenker at om en skulle føle for litt farge i ansiktet så tar man en ren finger, gnir litt "stuff" utover og håper det ordner seg. Hurra for meg! :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg innrømmer at jeg knapt har gjort noe som helst fornuftig denne helga, annet enn å være gulrotmuffins-smaker for mannen min. (Han fikk æren av å bake de :P )

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Jeg trodde det var lørdag i dag, men det er søndag og solen skinner faktisk. Veldig mye lys i øynene mine. 😎

Cassidy Tvillingene håper at du har hatt en fin søndag i dag.:rodmer::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (3 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg knapt har gjort noe som helst fornuftig denne helga, annet enn å være gulrotmuffins-smaker for mannen min. (Han fikk æren av å bake de :P )

Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut.:rodmer::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg ikke kan en eneste ting når det gjelder sminke. Før/under/etter-behandling av de forskjellige zoner for å oppnå forskjellige resultater...jeg kjenner at det over hode ikke fenger og tenker at om en skulle føle for litt farge i ansiktet så tar man en ren finger, gnir litt "stuff" utover og håper det ordner seg. Hurra for meg! :D 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (På 4.3.2023 den 17.40):

I dag testet jeg ut den nye Dumle-isen og jeg innrømmer at den var knall god, anbefales på det sterkeste. 

Nam, nå fikk jeg søtsug. Jeg er skrubbsulten 🥺🫢

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene har spist både Troika og Kvikklunsj nå i natt.🍫🍫😋😋🥰🥰

large (45).jpg

large (45).jpg

large (46).jpg

large (46).jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et vakkert syn...og jeg foreslår at de begynner å selge dem i akkurat de str. der. :fnise: 

Dagens innrømmelse er at jeg nesten gikk fem på akkurat nå. En e-post fra skatteetaten lå og ventet på meg, jeg trykket heldigvis ikke på noen log in-knapp, men søkte utenom linkene. Der var det ingen brev til meg. :klo: Hadde jeg blitt lurt? Ja.  Jeg så på avsender som faktisk het "[email protected]" og det var postet i går. 

Det så ekte ut i farta og hadde jeg trykket på de to linkene for å logge inn, så hadde mine opplysninger havnet et helt annet sted. Jeg starter dagen med å bli sint på folk som gjør slikt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

For et vakkert syn...og jeg foreslår at de begynner å selge dem i akkurat de str. der. :fnise: 

Dagens innrømmelse er at jeg nesten gikk fem på akkurat nå. En e-post fra skatteetaten lå og ventet på meg, jeg trykket heldigvis ikke på noen log in-knapp, men søkte utenom linkene. Der var det ingen brev til meg. :klo: Hadde jeg blitt lurt? Ja.  Jeg så på avsender som faktisk het "[email protected]" og det var postet i går. 

Det så ekte ut i farta og hadde jeg trykket på de to linkene for å logge inn, så hadde mine opplysninger havnet et helt annet sted. Jeg starter dagen med å bli sint på folk som gjør slikt. 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testet denne, men tror jeg fikser det bedre på gammelmåten med egne kokte poteter. 
mandelpotetstappe-mockup-2004.png?auto=c ...helt ok, men... :spise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære...har De sett brillene mine...? 

Endret av Baktus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Nå har jeg testet denne, men tror jeg fikser det bedre på gammelmåten med egne kokte poteter. 
mandelpotetstappe-mockup-2004.png?auto=c ...helt ok, men... :spise: 

Cassidy Tvillingene synes også at den der er helt OK.🆗🆗:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Billigere med vanlige poteter også. :nikke: 

Ja Cassidy Tvillingene liker best hjemmelaget potetstappe.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

556684269_max.jpg;) 

var ikke særlig lang den nesa :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (2 minutter siden):

var ikke særlig lang den nesa :) 

Er ikke lengden det kommer an på vettu. :) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Er ikke lengden det kommer an på vettu. :) 

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...