Ciaran og Ciara Skrevet 3. mars 2023 #15341 Del Skrevet 3. mars 2023 Anki- skrev (2 timer siden): Nam - innrømmer at jeg fikk lyst på Kvikk lunsj nå Cassidy Tvillingene har alltid lyst på kvikklunsj, vi bare elsker kvikklunsj begge to.❤️❤️💛💛💚💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3. mars 2023 #15342 Del Skrevet 3. mars 2023 Jeg hører alltid på musikk når jeg kjører bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mars 2023 #15343 Del Skrevet 3. mars 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Jeg hører alltid på musikk når jeg kjører bil. Country? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mars 2023 #15344 Del Skrevet 3. mars 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to har blitt Kvikklunsjavhengige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3. mars 2023 #15345 Del Skrevet 3. mars 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Country? Forskjellige sjangere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mars 2023 #15346 Del Skrevet 3. mars 2023 Athena Freyja skrev (16 minutter siden): Forskjellige sjangere. 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 3. mars 2023 #15347 Del Skrevet 3. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene har alltid lyst på kvikklunsj, vi bare elsker kvikklunsj begge to.❤️❤️💛💛💚💚 Innrømmer at jeg synes kvikklunsj er en av de beste sjokoladene jeg vet om - og at jeg fikk mannen min til å kjøpe med kvikklunsj fra butikken i dag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mars 2023 #15348 Del Skrevet 3. mars 2023 Anki- skrev (Akkurat nå): Innrømmer at jeg synes kvikklunsj er en av de beste sjokoladene jeg vet om - og at jeg fikk mannen min til å kjøpe med kvikklunsj fra butikken i dag. Cassidy Tvillingene har to favorittsjokolader og det er Troika og Kvikklunsj.🍫🍫🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 3. mars 2023 #15349 Del Skrevet 3. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene har to favorittsjokolader og det er Troika og Kvikklunsj.🍫🍫🥰🥰 Akkurat de samme som meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mars 2023 #15350 Del Skrevet 3. mars 2023 Anki- skrev (Akkurat nå): Akkurat de samme som meg Cassidy Tvillingene kjøpte både Troika og Kvikklunsj da vi var på butikken i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #15351 Del Skrevet 4. mars 2023 Gleder meg til digert rekesmørbrød til lønsj i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 4. mars 2023 #15352 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg innrømmer at jeg skal forsøke å komme ned til 55 kilo før sommeren. Vekten viste 60 kilo i dag. Er det mulig å gå ned 5 kilo på 3 måneder? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 4. mars 2023 #15353 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg innrømmer også at jeg har vært oppe siden 07.00, men utsatt å rydde opp etter frokost helt frem til nå. Nå MÅ jeg rydde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #15354 Del Skrevet 4. mars 2023 (endret) Sjokoladepenge skrev (30 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg skal forsøke å komme ned til 55 kilo før sommeren. Vekten viste 60 kilo i dag. Er det mulig å gå ned 5 kilo på 3 måneder? 🤔 Det er mulig. Jeg vil til og med si at du har god tid, men start med det samme...ikke utsett til i morgen, for da får du ganske plutselig dårlig tid og aner ikke hvor den ble av... @Sjokoladepenge Endret 4. mars 2023 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 4. mars 2023 #15355 Del Skrevet 4. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Det er mulig. Jeg vil til og med si at du har god tid, men start med det samme...ikke utsett til i morgen, for da får du ganske plutselig dårlig tid og aner ikke hvor den ble av... @Sjokoladepenge Ja, skal lage meg en plan og så begynner jeg ..på mandag. Håper jeg klarer det! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4. mars 2023 #15356 Del Skrevet 4. mars 2023 I dag testet jeg ut den nye Dumle-isen og jeg innrømmer at den var knall god, anbefales på det sterkeste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars 2023 #15357 Del Skrevet 4. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Gleder meg til digert rekesmørbrød til lønsj i dag. Cassidy Tvillingene sier aldri nei takk til rekesmørbrød.🦐🦐🥪🥪🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mars 2023 #15358 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg er ikke trøtt men burde være det. Jaja. Bra det er helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars 2023 #15359 Del Skrevet 4. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Jeg er ikke trøtt men burde være det. Jaja. Bra det er helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #15360 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg trodde det var lørdag i dag, men det er søndag og solen skinner faktisk. Veldig mye lys i øynene mine. 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå