Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #15221 Del Skrevet 24. februar 2023 Jeg skal ta den forsiktig i mot, så varer den lengre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar 2023 #15222 Del Skrevet 24. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg skal ta den forsiktig i mot, så varer den lengre. Tusen Takk, det varmer de irske grønne hjertene til Cassidy Tvillingene.💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #15223 Del Skrevet 24. februar 2023 Jeg må bare innrømme at sovelysten har banket på min dør og sånn ca ti så skal jeg legge meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar 2023 #15224 Del Skrevet 24. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg må bare innrømme at sovelysten har banket på min dør og sånn ca ti så skal jeg legge meg. Da ønsker Cassidy Tvillingene deg en Riktig Godnatt når du skal legge deg sånn cirka klokken 20.00. Vår gode venn @Hoppetaujenta😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 25. februar 2023 #15225 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg er flau over at jeg har lest alle innlegg i tråden om Sophie Elise de siste dagene, og enda verre, deltatt i diskusjonen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. februar 2023 #15226 Del Skrevet 25. februar 2023 MyMichelle skrev (3 minutter siden): Jeg er flau over at jeg har lest alle innlegg i tråden om Sophie Elise de siste dagene, og enda verre, deltatt i diskusjonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. februar 2023 #15227 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg forstår ikke hva som er så gøy med å se på folk som går på ski. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. februar 2023 #15228 Del Skrevet 25. februar 2023 Athena Freyja skrev (32 minutter siden): Jeg forstår ikke hva som er så gøy med å se på folk som går på ski. Jeg tenker det samme om all sport 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. februar 2023 #15229 Del Skrevet 25. februar 2023 Cassidy Tvillingene er heller ikke noe særlig interesserte i sport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2023 Forfatter #15230 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg aner ikke hva champagne smaker, for jeg har aldri testet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. februar 2023 #15231 Del Skrevet 25. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg aner ikke hva champagne smaker, for jeg har aldri testet. Karsk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2023 Forfatter #15232 Del Skrevet 25. februar 2023 Nei og jeg tror det smaker sterkt og vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. februar 2023 #15233 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg drikker av og til champagne en helt vanlig tirsdag.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. februar 2023 #15234 Del Skrevet 25. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg aner ikke hva champagne smaker, for jeg har aldri testet. Cassidy Tvillingene har heller aldri smakt champagne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2023 Forfatter #15235 Del Skrevet 26. februar 2023 Frøkenfryden skrev (13 timer siden): Jeg drikker av og til champagne en helt vanlig tirsdag. Hvis man kjøper en flaske og drikker ett glass av og til...forsvinner ikke boblene ut av flaska da? Eller kjøper man dette på restaurant? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar 2023 #15236 Del Skrevet 26. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hvis man kjøper en flaske og drikker ett glass av og til...forsvinner ikke boblene ut av flaska da? Eller kjøper man dette på restaurant? Cassidy Tvillingene synes at det er et godt spørsmål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. februar 2023 #15237 Del Skrevet 26. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Hvis man kjøper en flaske og drikker ett glass av og til...forsvinner ikke boblene ut av flaska da? Eller kjøper man dette på restaurant? Champagnebobler er ganske solide. Kan fint ha 3-4 dager😃 Med en kork tatt på, lagd for sånne flasker. Meeeen, det som er verdt å merke seg er at champagne også finnes i 2 dl-flasker. Som er ett glass og en bonusskvett. Og 3.7 dl. Som er sånn, oi, jeg tar ett i dag tirsdag og sparer de to siste til fredag🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. februar 2023 #15238 Del Skrevet 26. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Hvis man kjøper en flaske og drikker ett glass av og til...forsvinner ikke boblene ut av flaska da? Eller kjøper man dette på restaurant? Jeg kjøper det ikke så ofte. Mye godt som er billigere. Men innimellom😗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2023 Forfatter #15239 Del Skrevet 26. februar 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Champagnebobler er ganske solide. Kan fint ha 3-4 dager😃 Med en kork tatt på, lagd for sånne flasker. Meeeen, det som er verdt å merke seg er at champagne også finnes i 2 dl-flasker. Som er ett glass og en bonusskvett. Og 3.7 dl. Som er sånn, oi, jeg tar ett i dag tirsdag og sparer de to siste til fredag🥰 Jasså? Småflasker med sjampis? Ante ikke at det fantes faktisk. Er det slik at man faktisk kjenner "avslapping i skuldrene" etter et slikt glass? Hilsen ukyndig på feltet. Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Jeg kjøper det ikke så ofte. Mye godt som er billigere. Men innimellom En skal kose seg og kjøpe det akkurat passe, syns jeg. Livet er akkurat NÅ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar 2023 #15240 Del Skrevet 26. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jasså? Småflasker med sjampis? Ante ikke at det fantes faktisk. Er det slik at man faktisk kjenner "avslapping i skuldrene" etter et slikt glass? Hilsen ukyndig på feltet. En skal kose seg og kjøpe det akkurat passe, syns jeg. Livet er akkurat NÅ. Cassidy Tvillingene støtter dette som du sier der 100%. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå