Boetica Skrevet 16. februar 2023 #14961 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Enig 👍 Ja det var helt sprøtt 🤣🤣🤣🤣 Arti, da 🤪hva folk spinner opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #14962 Del Skrevet 16. februar 2023 Boetica skrev (28 minutter siden): Arti, da 🤪hva folk spinner opp Ja noen har god tid og god fantasi 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14963 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Ja noen har god tid og god fantasi 😂😂😂😂 Det er Cassidy Tvillingene enige i, men vi mener at de helle kunne brukt fantasien sin på positive ting i stedet for å spre eder og galle her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #14964 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene enige i, men vi mener at de helle kunne brukt fantasien sin på positive ting i stedet for å spre eder og galle her på forumet. Det er jeg 200% enig i! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14965 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det er jeg 200% enig i! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. februar 2023 #14966 Del Skrevet 16. februar 2023 Boetica skrev (5 timer siden): Ikke bry dere om det 😘 Jeg må innrømme at jeg ville synes det hadde vært ustyrtelig komisk å bli beskyldt for å være svindler eller robot 😂 Men jeg er litt rar, da 😇 Enig. 🙂 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene fortsetter å skrive som før og vi lar ingen stoppe oss. Veldig bra! 🧡 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene mener at sånne som spyr ut sånt tull, bør heller få seg en hobby eller ett eller annet.🤣🤣 Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. februar 2023 #14967 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (31 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene enige i, men vi mener at de helle kunne brukt fantasien sin på positive ting i stedet for å spre eder og galle her på forumet. Det er veldig unødvendig. ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14968 Del Skrevet 16. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Enig. 🙂 Veldig bra! 🧡 Enig! ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14969 Del Skrevet 16. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det er veldig unødvendig. ☹️ Cassidy Tvillingene synes heller at de skulle ha prøvd å være hyggelige med andre i stede for å bedrive den barnslige mobbingen som de gjør her på forumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. februar 2023 #14970 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes heller at de skulle ha prøvd å være hyggelige med andre i stede for å bedrive den barnslige mobbingen som de gjør her på forumet. Alle har et ansvar for å bidra til positiv stemning. 🧡 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14971 Del Skrevet 16. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Alle har et ansvar for å bidra til positiv stemning. 🧡 Cassidy Tvillingene håper at dere synes at vi bidrar til positiv stemning her inne??🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #14972 Del Skrevet 17. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (19 timer siden): Cassidy Tvillingene fortsetter å skrive som før og vi lar ingen stoppe oss. Sånn skal det være. Forsvar retten til å være her som dem dere er og ingen skal få vippe dere ut av deres egen dagbok! Jeg støtter C&C! Entern skrev (19 timer siden): Jeg ble en periode beskyldt for å være kvinne 🤪🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 "Kvinne" har jeg også blitt beskyldt for å være og jeg protesterer, for jeg er KVINNFOLK!!! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 #14973 Del Skrevet 17. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (17 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere synes at vi bidrar til positiv stemning her inne??🥰🥰 Det gjør dere🥰🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 #14974 Del Skrevet 17. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Sånn skal det være. Forsvar retten til å være her som dem dere er og ingen skal få vippe dere ut av deres egen dagbok! Jeg støtter C&C! "Kvinne" har jeg også blitt beskyldt for å være og jeg protesterer, for jeg er KVINNFOLK!!! Trodde du var mer et fruentimmer eller kanskje et kvinnemenneske 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #14975 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (51 minutter siden): Trodde du var mer et fruentimmer eller kanskje et kvinnemenneske Hoppetaujenta kan egentlig ikke puttes i èn bås. Hun er uputtelig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. februar 2023 #14976 Del Skrevet 17. februar 2023 Innrømmer at det har vært en lang dag. Fin og trist. Hvil godt farfar ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #14977 Del Skrevet 17. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Innrømmer at det har vært en lang dag. Fin og trist. Hvil godt farfar ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #14978 Del Skrevet 17. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Sånn skal det være. Forsvar retten til å være her som dem dere er og ingen skal få vippe dere ut av deres egen dagbok! Jeg støtter C&C! "Kvinne" har jeg også blitt beskyldt for å være og jeg protesterer, for jeg er KVINNFOLK!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #14979 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (4 timer siden): Det gjør dere🥰🥰🥰 Tusen Takk det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene.💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #14980 Del Skrevet 17. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Sånn skal det være. Forsvar retten til å være her som dem dere er og ingen skal få vippe dere ut av deres egen dagbok! Jeg støtter C&C! "Kvinne" har jeg også blitt beskyldt for å være og jeg protesterer, for jeg er KVINNFOLK!!! Cassidy Tvillingene blir så varme i hjertene våre av den fine støtten fra dere.💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå