Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #14841 Del Skrevet 15. februar 2023 Takk. Nå har jeg jobbet intenst på pc, både med mitt private og på KG, så nå er jeg øm i baken og må finne meg litt mat og en ny bedre stol. Kommer kanskje tilbake før jeg legger meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14842 Del Skrevet 15. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk. Nå har jeg jobbet intenst på pc, både med mitt private og på KG, så nå er jeg øm i baken og må finne meg litt mat og en ny bedre stol. Kommer kanskje tilbake før jeg legger meg. Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig og snakke med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #14843 Del Skrevet 15. februar 2023 Med dere også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14844 Del Skrevet 15. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Med dere også. Cassidy Tvillingene takker for de gode klemmene.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #14845 Del Skrevet 15. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det var ikke meg som skrek i alle fall. Jeg sa litt stygge ting da det hendte, men jeg skrek ikke. *flink Hoppe* Sindige Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14846 Del Skrevet 15. februar 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har spist potetgull i dag på en onsdag midt i uken.🥔🥔🟡🟡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14847 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (19 minutter siden): Sindige Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #14848 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har spist potetgull i dag på en onsdag midt i uken.🥔🥔🟡🟡 Og dere innrømmer at dere skal spise kaker/boller/kjeks i natt? 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14849 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (14 minutter siden): Og dere innrømmer at dere skal spise kaker/boller/kjeks i natt? 😛 Ja Cassidy Tvillingene innrømmer det sånn at taket letter, veggene rister og gulvet gir etter.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #14850 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene innrømmer det sånn at taket letter, veggene rister og gulvet gir etter.🤣🤣 Det var ikke så mye å avsløre da - halve KG vet jo om kostholdet deres. 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14851 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det var ikke så mye å avsløre da - halve KG vet jo om kostholdet deres. 🤪 Ja Cassidy Tvillingene er som to åpne bøker her på KG når det gjelder kostholdet vårt.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #14852 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene er som to åpne bøker her på KG når det gjelder kostholdet vårt.🤣🤣 Jeg veit. 😛 Jeg kan jo matvanene deres inn og ut. For å si det sånn: En ernæringsfysiolog ville ikke ha godkjent kostholdet deres. 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14853 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg veit. 😛 Jeg kan jo matvanene deres inn og ut. For å si det sånn: En ernæringsfysiolog ville ikke ha godkjent kostholdet deres. 🤪 Cassidy Tvillingene rekker tungene våre til ernæringufyseligologene.😝😝🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #14854 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene rekker tungene våre til ernæringufyseligologene.😝😝🤣🤣 Der kom rampegutten og rampejenten frem. Skal dere rekke tungene også til fastlegen deres i morgen? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14855 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Der kom rampegutten og rampejenten frem. Skal dere rekke tungene også til fastlegen deres i morgen? 🤔 Nei Cassidy Tvillingene rekker ikke tungene til folk som vi liker eller respekterer eller som vi er glade i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #14856 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Nei Cassidy Tvillingene rekker ikke tungene til folk som vi liker eller respekterer eller som vi er glade i. Enig. Man må ikke vise tunger til autoriteter. 🙂 Ikke engang rampe C&C kan gjøre det! Endret 15. februar 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14857 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Enig. Man må ikke vise tunger til autoriteter. 🙂 Ikke engang rampe C&C kan gjøre det! Du har helt rett, Cassidy Tvillingene gjorde bare sånt da vi var småunger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #14858 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Du har helt rett, Cassidy Tvillingene gjorde bare sånt da vi var småunger. Mhm. Det er kult å stikke av til Mc’ærn og vise fingeren til læreren når man er 11-12 år gammel men ikke når man er 19. GROW THE FUCK UP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14859 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Mhm. Det er kult å stikke av til Mc’ærn og vise fingeren til læreren når man er 11-12 år gammel men ikke når man er 19. GROW THE FUCK UP! Cassidy Tvillingene sluttet å vise fingeren til folk allerede da vi var 14 år bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #14860 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sluttet å vise fingeren til folk allerede da vi var 14 år bare så det er sagt. 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå