Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #14801 Del Skrevet 14. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg skal snart i seng i alle fall. Lol. Du legger deg alltid så tidlig. Jeg legger meg senere enn deg og jeg er på psykiatrisk. 😛 Håper du får sove godt når den tid kommer da. ☺️ Alltid interessant å snakke med deg. 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #14802 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er glade for at vi får være dine forumbestevenner.♥️♥️ Ligemåde. 🧡🧡🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #14803 Del Skrevet 14. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg skal snart i seng i alle fall. Da ønsker Cassidy Tvillingene deg en Riktig Godnatt @Hoppetaujenta😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #14804 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Lol. Du legger deg alltid så tidlig. Jeg legger meg senere enn deg og jeg er på psykiatrisk. 😛 Håper du får sove godt når den tid kommer da. ☺️ Alltid interessant å snakke med deg. 😀 Takk for hyggelige ord. Jeg er et A-menneske egentlig...når ikke soverutinen tuller da. I seng tidlig - opp tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #14805 Del Skrevet 14. februar 2023 Takker C&C. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #14806 Del Skrevet 14. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk for hyggelige ord. Jeg er et A-menneske egentlig...når ikke soverutinen tuller da. I seng tidlig - opp tidlig. Skjønner. 🙂 Jobber du - kan jeg spørre om det? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #14807 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Lol. Du legger deg alltid så tidlig. Jeg legger meg senere enn deg og jeg er på psykiatrisk. 😛 Håper du får sove godt når den tid kommer da. ☺️ Alltid interessant å snakke med deg. 😀 Cassidy Tvillingene er helt enige. Det er alltid interessant og snakke med Hoppe.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #14808 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige. Det er alltid interessant og snakke med Hoppe.🥰🥰 Selv om jeg og @Hoppetaujenta tullekrangler litt. 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #14809 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Ligemåde. 🧡🧡🧡 🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #14810 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Skjønner. 🙂 Jobber du - kan jeg spørre om det? 🙂 Min munn er lukket med syv snegler! Embla Othea skrev (Akkurat nå): Selv om jeg og @Hoppetaujenta tullekrangler litt. 😝 ...og det kommer vi nok til å fortsette litt med tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #14811 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Selv om jeg og @Hoppetaujenta tullekrangler litt. 😝 Ja Cassidy Tvillingene digger dere begge to, og de kule og morsomme tullekranglene deres.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #14812 Del Skrevet 14. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takker C&C. 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #14813 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 🥰🥰♥️♥️ Men jeg må også gå snart. Må levere fra meg IPaden på vaktrommet klokka 23. Håper dere får en fin våkennatt, kos dere masse med blåbærmuffins, så snakkes vi i morgen, skjønninger. 🥰❤️ Glad i dere. Klem Embla. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #14814 Del Skrevet 14. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Min munn er lukket med syv snegler! ...og det kommer vi nok til å fortsette litt med tror jeg. Du er en hard nøtt å knekke. Jeg liker å plage deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #14815 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene digger dere begge to, og de kule og morsomme tullekranglene deres.😍😍🤩🤩 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #14816 Del Skrevet 14. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Min munn er lukket med syv snegler! ...og det kommer vi nok til å fortsette litt med tror jeg. Embla skal også gå snart. Må levere IPaden kl 23 på vaktrommet. Nattinatt og sov godt Hoppe. 🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #14817 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Men jeg må også gå snart. Må levere fra meg IPaden på vaktrommet klokka 23. Håper dere får en fin våkennatt, kos dere masse med blåbærmuffins, så snakkes vi i morgen, skjønninger. 🥰❤️ Glad i dere. Klem Embla. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt du vår kjære forumstoresøsterbestevenn @Embla Othea😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #14818 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt du vår kjære forumstoresøsterbestevenn @Embla Othea😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #14819 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): 😆 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #14820 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Du er en hard nøtt å knekke. Jeg liker å plage deg. Alt med måte. / Godnatt til deg. Sov godt. / Det er meningen at jeg ikke skal knekkes vet du... Natta alle. Hoppen er uknekkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå