Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Gjest Athena Catalina
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (59 minutter siden):

Ja. Nå er jeg i ditt land Athena 😀👍 Kjørte fra Elverum i dag :) Og en 7-8 timer i går. Gleder meg til å komme frem 😀

Rene road tripen , jo 😃

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Athena Catalina skrev (4 minutter siden):

Rene road tripen , jo 😃

Ja :) Bare morsomt det. Men nå har vi kjørt i sinnsykt lang kø i Kragerø. Bilbrann :( Heldigvis gikk det bra med de inni :)

Gjest Athena Catalina
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden):

Ja :) Bare morsomt det. Men nå har vi kjørt i sinnsykt lang kø i Kragerø. Bilbrann :( Heldigvis gikk det bra med de inni :)

Huff, sånt er fælt å være vitne til. Men bra det går bra da, er jo det som er det viktigste. 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Athena Catalina skrev (2 minutter siden):

Huff, sånt er fælt å være vitne til. Men bra det går bra da, er jo det som er det viktigste. 

Vi så heldigvis ikke det som skjedde. Men så det på nett. Ja, alltid godt når det går bra :)

Gjest lurven
Skrevet
Athena Catalina skrev (3 timer siden):

Godt å høre jeg ikke er alene 😆

Håper det er et vanlig fenomen

Skrevet

Jeg har ikke pakket enda, vi drar på hyttetur i morgen. Pakke er kjedelig. 

• Hjerte 1
Skrevet

Dette ble en rar dag som bare plutselig er borte og klokka er straks åtte. Sto opp for ikke så lenge siden jo... :klo: 

• Liker 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

Enig 😕

Gjest Athena Catalina
Skrevet
Daryl Dixon skrev (18 minutter siden):

Få mannen din, til å pakke for deg :jepp:

Skrevet
Athena Catalina skrev (1 minutt siden):

Få mannen din, til å pakke for deg :jepp:

Han gjør så mye ellers, så min egen bag får jeg nok klare å raske sammen. Han hadde sikkert pakket så mye rart lell... :overrasket:

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har skrevet et litt vanskelig innlegg på facebook idag. Det ble "trigget" av kombinasjonen av at jeg møtte på den hyggeligste (den "demente") av sjefene på jobb som kjempeglad spurte hvem jeg var på konsert med. Som ble "øøøøh, vet ikke hva jeg skal svare" stille og rar, da jeg fortalte at jeg var der alene. Også fikk jeg en klem og beskjed om å kose meg. Og disse fantastiske menneskene jeg ble kjent med, som fungerte litt som psykologer for meg underveis og etter konserten. 

Jeg har dårlig samvittighet fordi jeg føler jeg overser folk. Men når ting bare kræsjer, så har jeg faktisk mer enn nok med meg selv, og komme meg igjennom dagen. Da føles det faktisk kronglete å gratulere en eller fler tanter (som jeg allikevel har lite kontakt med) med dagen. Jeg glemmer det jevnt igjennom dagen, tenker jeg skal skrive, kommer på det for sent, også blir det bare til at jeg driter i det fordi det blir for sent. Teit holdning, men jeg er er på det ego-nivået nå at jeg trenger å fikse meg. 

Men nå er det ute, og det er litt godt. Selv om jeg igjen har dårlig samvittighet for å faktisk ikke fortelle mamma og pappa hvordan ting er. Samboeren til pappa har visst mer enn de to, men jeg tror ikke hun har fortalt pappa det. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Forsøkte å legge meg med gode intensjoner, men søvnen kom ikke. Viftelyden gjør meg surrete
og forstyrrer meg ganske mye nå. :sukk: Jeg vil ha høst, kjølig stillhet og søvn igjen. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden):

Forsøkte å legge meg med gode intensjoner, men søvnen kom ikke. Viftelyden gjør meg surrete
og forstyrrer meg ganske mye nå. :sukk: Jeg vil ha høst, kjølig stillhet og søvn igjen. 

Skulle hatt sånn vifte som min, den lager lite lyder 

Skrevet

I ditt hjem er det du selv som lager lydene som forstyrrer... :P 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

I ditt hjem er det du selv som lager lydene som forstyrrer... :P 

Grisejente

Skrevet

Nøffegutt! 

Skrevet
Cid skrev (23 minutter siden):

Grisejente

Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

Nøffegutt! 

Get a room 🐖🐖🐷🐷

Skrevet

Halvorlig talt. Vi driver da ikke på med sånt. Vi er alterkorister i KG`s jordiske, himmelske kor. :gullengel: :gullengel:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Halvorlig talt. Vi driver da ikke på med sånt. Vi er alterkorister i KG`s jordiske, himmelske kor. :gullengel: :gullengel:

Ja det stemmer godt 👼👼👼👼

• Liker 1
Skrevet
Entern skrev (15 timer siden):

Get a room 🐖🐖🐷🐷

And make reality tv:alice:

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...