Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #24861 Skrevet 7 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Skulle ønske at kroppen min var 20 igjen, verker over alt 😫
Titania Skrevet 6 timer siden #24862 Skrevet 6 timer siden Jeg var for treg på morgenen i dag så rakk ikke ta smertestillende for kneet før jeg måtte gå til bussen. Det var ikke så lurt merker jeg nå 🙃 Heldigvis ikke så lenge til nye skal tas 1
Cid Skrevet 4 timer siden #24863 Skrevet 4 timer siden Titania skrev (1 time siden): Jeg var for treg på morgenen i dag så rakk ikke ta smertestillende for kneet før jeg måtte gå til bussen. Det var ikke så lurt merker jeg nå 🙃 Heldigvis ikke så lenge til nye skal tas Har du de ikke hjemme nå da? 1
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden Forfatter #24864 Skrevet 4 timer siden Cid skrev (7 timer siden): Skulle ønske at kroppen min var 20 igjen, verker over alt 😫 Auda. Sånne verkesmerter har en tendens til å bli værnende når alderen kommer. Litt bevegelsesøvelser på ditt stuegulv regelmessig? Ikke voldsomme greier. Alt har godt av å brukes. Det vet jeg alt om og jeg er bare noen få år eldre enn deg. 1
Titania Skrevet 3 timer siden #24865 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (56 minutter siden): Har du de ikke hjemme nå da? Jo da, men de tas to ganger om dagen. Så kunne ikke ta i ste og så en runde noen få timer senere. Men nå er de tatt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå