Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Åååå...Sabaton blir nok en opplevelse, har dem på spillelistene mine...men den siste der kan helt sikkert endre DNA`et når en lytter og det vil være helt greit der og da! :rodmer: Det kommer til å bli en god opplevelse og den unner jeg deg både foran og bak! For å si det sånn. :fnise: 

Vi takker, skulle jeg si. ;) 

Ser Anton strengt bort mot meg nå?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Åååå...Sabaton blir nok en opplevelse, har dem på spillelistene mine...men den siste der kan helt sikkert endre DNA`et når en lytter og det vil være helt greit der og da! :rodmer: Det kommer til å bli en god opplevelse og den unner jeg deg både foran og bak! For å si det sånn. :fnise: 

Så Sabaton sist de var i Oslo, kjempebra 😁 Gåsehud da hele spektrum sang Carolus Rex, og blir nok det samme denne gangen, siden de pleier spille den 😊

I dag skal jeg se fixation, anbefaler å sjekke ut om du ikke har hørt om de 😁

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

:klem3::klem3:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...