Cid Skrevet i går, 02:58 #24761 Skrevet i går, 02:58 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Det stemmer, men..."de kongelige" skal gå foran som et lysende eksempel, de skal kunne stoles på, de skal levere kvalitet, de skal vite at deres liv er en jobb hvor de må lære seg å forstå hva landet krever av dem og de MÅ levere. De får betalt for å være nasjonens ryggrad. Nå slettet jeg et langt innlegg her, fordi sannhenet min ville ut for å lufte seg. Like godt å ikke ha skrevet alt det, selv om jeg mener det ganske glødende i natten. De kan godt avvikle hele kongehuset for min del. 2
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 03:00 #24762 Skrevet i går, 03:00 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Godnatt/morgen, søte venner. 1
Hoppetaujenta Skrevet i går, 03:03 Forfatter #24763 Skrevet i går, 03:03 Som vanlig er jeg våken og sjekker ut nyheter på nett. Ikke en gang "nattmat" har jeg kommet til, men det kommer. 1
Hoppetaujenta Skrevet i går, 03:38 Forfatter #24764 Skrevet i går, 03:38 Cid skrev (38 minutter siden): De kan godt avvikle hele kongehuset for min del. Da kan vi flytte inn der og bo sammen og løpe rundt i korridorene og jodle. Cid kan vinke fra balkongen akkurat når han har lyst. Kanskje det blir når det er kullsvart natt? 1
Cid Skrevet i går, 03:41 #24765 Skrevet i går, 03:41 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Da kan vi flytte inn der og bo sammen og løpe rundt i korridorene og jodle. Cid kan vinke fra balkongen akkurat når han har lyst. Kanskje det blir når det er kullsvart natt? Mens herr og fru Anton og Hoppe regjerer i huset 🤴🏼🫅🏼 1
Hoppetaujenta Skrevet i går, 03:50 Forfatter #24766 Skrevet i går, 03:50 Cid skrev (7 minutter siden): Mens vennene Anton og Hoppe regjerer i huset 🤴🏼🫅🏼 Det hadde ikke vært meg i mot. Bo på loftet og ha tilgang til hele huset og nede i kjelleren har de storkjøkken og mange gode kokker som kan lage mat når en vil og alle måltider utenom det også! MAaaaaaaT! Vil ha! 1
Cid Skrevet i går, 03:55 #24767 Skrevet i går, 03:55 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det hadde ikke vært meg i mot. Bo på loftet og ha tilgang til hele huset og nede i kjelleren har de storkjøkken og mange gode kokker som kan lage mat når en vil og alle måltider utenom det også! MAaaaaaaT! Vil ha! Sushi og spicy mat til dere hver dag 🍱🌶️🍝 1
Hoppetaujenta Skrevet i går, 04:03 Forfatter #24768 Skrevet i går, 04:03 Nei, ikke til noen av oss, så da blir det DEG! 1
Cid Skrevet i går, 04:05 #24769 Skrevet i går, 04:05 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, ikke til noen av oss, så da blir det DEG! Blir det ciddebiff på dyra? 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #24770 Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Som vanlig er jeg våken og sjekker ut nyheter på nett. Ikke en gang "nattmat" har jeg kommet til, men det kommer. 1
Hoppetaujenta Skrevet 53 minutter siden Forfatter #24771 Skrevet 53 minutter siden Cid skrev (På 15.10.2025 den 6.05): Blir det ciddebiff på dyra? Ja, det gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå