Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Morn.  :klem3:    Morn.

Du har en knakande flott bestemor. Ta vare på den kloke damen. :nikke: 

Det gjør du som du vil med, selv om "de som har peiling" mener at det skal man ikke. Tror at de mener at man får hvitt belegg på sjokoladen i kjøleskap, men om det hadde vært hos meg...sjokoladen blir ikke gammel der uansett og avkjølt sjokolade er også godt! :lur: 

Hvit farge plager meg ikke lol.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke meg heller. Åssen er det med "hvit sjokolade" da? Ikke samme smaken, meeeen det er jo sjokolade det også? :) 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden):

Ikke meg heller. Åssen er det med "hvit sjokolade" da? Ikke samme smaken, meeeen det er jo sjokolade det også? :) 

Liker best blanding i så fall. 

• Liker 1
Skrevet

Har du laget kakao fra starten av med mørk sjokolade og melk? :lur: Det er bedre enn pulverkakao. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden):

Har du laget kakao fra starten av med mørk sjokolade og melk? :lur: Det er bedre enn pulverkakao. 

Liker ikke kakao. 

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Morn.  :klem3:    Morn.

Du har en knakande flott bestemor. Ta vare på den kloke damen. :nikke: 

Det gjør du som du vil med, selv om "de som har peiling" mener at det skal man ikke. Tror at de mener at man får hvitt belegg på sjokoladen i kjøleskap, men om det hadde vært hos meg...sjokoladen blir ikke gammel der uansett og avkjølt sjokolade er også godt! :lur: 

:klem3::klem3:

Cid skrev (4 timer siden):

Jeg oppbevarer sjokolade i kjøleskapet.

Vi oppbevarer også sjokolade i kjøleskapet.:nikke::nikke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg syns det blir helt feil å plukke opp tilfeldige på festival, forelske seg og så skal de gå kongelig skole for en gang å bli kalt for "dronning". Det kan vedkommende aldri bli. Hen er fremdeles en helt vanlig en som trakk et evig flaxlodd med topputbetaling hele tiden. Motstand og problemer ja, men egentlig masse medgang. Det er ikke kvalitet nok til toppjobben i et slikt menneske. Man kan ikke bare belage seg på å levere replikker i et manus i et skuespill; man må være rollen og den kommer innenfra. Ikke alle har den selv om de er født inn i familien, dessverre. Jeg vil avvikle hele kunstigheten om noen år. :jolie:Hilsen Karen.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg innrømmer at jeg syns det blir helt feil å plukke opp tilfeldige på festival, forelske seg og så skal de gå kongelig skole for en gang å bli kalt for "dronning". Det kan vedkommende aldri bli. Hen er fremdeles en helt vanlig en som trakk et evig flaxlodd med topputbetaling hele tiden. Motstand og problemer ja, men egentlig masse medgang. Det er ikke kvalitet nok til toppjobben i et slikt menneske. Man kan ikke bare belage seg på å levere replikker i et manus i et skuespill; man må være rollen og den kommer innenfra. Ikke alle har den selv om de er født inn i familien, dessverre. Jeg vil avvikle hele kunstigheten om noen år. :jolie:Hilsen Karen.

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Hvem prater du om?

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Hvem prater du om?

Tror hun snakker om Mette Marit

• Liker 2
Skrevet

Det stemmer. :jolie: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Enig. Går ikke an å opprettholde den institusjonen. Det er en umulig rolle å fylle hvis alminnelige menneskerettigheter skal ivaretas. Tøys å bruke mennesker som symboler i 2025. Sett dem og oss fri. 

• Liker 2
Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Tror hun snakker om Mette Marit

Blir jo det samme for Sonja med i så fall 😛

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Blir jo det samme for Sonja med i så fall 😛

Jo, men Sonja har aldri vært en helt vanlig dame. Hun er ikke som MM. Hun er kongens kone og har vært det i mange år, men vi kjenner henne lite. Hun menger seg ikke med oss andre. De har holdt en standard og aldri avveket fra det. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Jo, men Sonja har aldri vært en helt vanlig dame. Hun er ikke som MM. Hun er kongens kone og har vært det i mange år, men vi kjenner henne lite. Hun menger seg ikke med oss andre. De har holdt en standard og aldri avveket fra det. 

Hun var ikke kongelig før hun møtte Harald, samme med Mette.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet, men Sonja hadde stil i seg selv. MM er ei vanlig rusbrukende partygirl...og der er det en stor forskjell. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Jeg vet, men Sonja hadde stil i seg selv. MM er ei vanlig rusbrukende partygirl...og der er det en stor forskjell. 

Ingen er perfekte.

• Liker 2
Skrevet
Cid skrev (9 timer siden):

Ingen er perfekte.

Det stemmer, men..."de kongelige" skal gå foran som et lysende eksempel, de skal kunne stoles på, de skal levere kvalitet, de skal vite at deres liv er en jobb hvor de må lære seg å forstå hva landet krever av dem og de MÅ levere. De får betalt for å være nasjonens ryggrad. 

Nå slettet jeg et langt innlegg her, fordi sannhenet min ville ut for å lufte seg. Like godt å ikke ha skrevet alt det, selv om jeg mener det ganske glødende i natten. :gjesp:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Det stemmer, men..."de kongelige" skal gå foran som et lysende eksempel, de skal kunne stoles på, de skal levere kvalitet, de skal vite at deres liv er en jobb hvor de må lære seg å forstå hva landet krever av dem og de MÅ levere. De får betalt for å være nasjonens ryggrad. 

Nå slettet jeg et langt innlegg her, fordi sannhenet min ville ut for å lufte seg. Like godt å ikke ha skrevet alt det, selv om jeg mener det ganske glødende i natten. :gjesp:

Skrevet

:klem3: Godnatt/morgen, søte venner. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...