Lur Venn Skrevet i går, 07:12 #24701 Skrevet i går, 07:12 Cid skrev (7 timer siden): Fysj, hun er mer som en kg tante for meg kan heller si at det er du og @Fighter83 😜 @Fighter83 er som en kg søster for meg 2
Cid Skrevet i går, 10:45 #24702 Skrevet i går, 10:45 Lur Venn skrev (3 timer siden): @Fighter83 er som en kg søster for meg Trodde @Frøkenfryden var det. 1
Cid Skrevet i går, 19:23 #24703 Skrevet i går, 19:23 Lur Venn skrev (12 timer siden): @Fighter83 er som en kg søster for meg Sister from another mister.
Lur Venn Skrevet i går, 19:41 #24704 Skrevet i går, 19:41 Cid skrev (8 timer siden): Trodde @Frøkenfryden var det. Ja, har 2
Cid Skrevet i går, 19:45 #24705 Skrevet i går, 19:45 Lur Venn skrev (3 minutter siden): Ja, har 2 Hva med @Lurveline?
Lur Venn Skrevet i går, 19:45 #24706 Skrevet i går, 19:45 Cid skrev (Akkurat nå): Hva med @Lurveline? Det er tanta mi
Cid Skrevet i går, 19:48 #24707 Skrevet i går, 19:48 Lur Venn skrev (1 minutt siden): Det er tanta mi I slekt med @tante sofie?
Lur Venn Skrevet i går, 19:49 #24708 Skrevet i går, 19:49 Cid skrev (Akkurat nå): I slekt med @tante sofie? De er @Fettleif og @Kusa
Cid Skrevet i går, 19:49 #24709 Skrevet i går, 19:49 Lur Venn skrev (Akkurat nå): De er @Fettleif og @Kusa Og onkel @SaBrura
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden Forfatter #24710 Skrevet 7 timer siden Jeg ser frem til at det selges kvalitetspepperkaker i en butikk hos meg, for jeg har så lyst på med iskald melk til. 1 1
Cid Skrevet 7 timer siden #24711 Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg ser frem til at det selges kvalitetspepperkaker i en butikk hos meg, for jeg har så lyst på med iskald melk til. Hva anser du som kvalitets pepperkake?
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden Forfatter #24712 Skrevet 6 timer siden (endret) Disse her var de beste, men de har kuttet ut å selge dem dessverre. Ellers er det for evig Kung Oscars pepperkaker som kun fås kjøpt i sverige. Norge kuttet dem også ut. En voksen smak av pepper som var akkurat som laget for meg. Nyydelige var de. Endret 6 timer siden av Hoppetaujenta 2
Cid Skrevet 6 timer siden #24713 Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Disse her var de beste, men de har kuttet ut å selge dem dessverre. Ellers er det for evig Kung Oscars pepperkaker som kun fås kjøpt i sverige. Norge kuttet dem også ut. En voksen smak av pepper som var akkurat som laget for meg. Nyydelige var de. Jeg liker sånne. 2
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden Forfatter #24714 Skrevet 5 timer siden Aha! Hjemmelaget kunst? ...med nonstop som ble litt færre og færre ettersom en laget kakene? 2
Hydrium Skrevet 5 timer siden #24715 Skrevet 5 timer siden De små pepperkakemennene som mangler et bein er de beste. De var i en metallboks før. litt tykkere og litt mindre krydder synes jeg. 1 1
Cid Skrevet 4 timer siden #24716 Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Aha! Hjemmelaget kunst? ...med nonstop som ble litt færre og færre ettersom en laget kakene? Ene tanten min bruker å ha dem slik i juletider, synes bare pepperkaker smaker kjedelig men med melis og non stop så blir det så godt 🤤 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden Forfatter #24718 Skrevet 4 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri likt julemenn. Er det de fargeløse...hvite greiene? I såfall så vet jeg om en Rumle som jeg tror liker dem om jeg ikke husker helt feil? (P-s- liker dem ikke jeg heller for de er "ikkekaker".. ) (Ikke si det til noen)
Phoenix Heart Skrevet 3 timer siden #24719 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 time siden): Jeg har aldri likt julemenn. Hva er det?
Cid Skrevet 3 timer siden #24720 Skrevet 3 timer siden Phoenix Heart skrev (4 minutter siden): Hva er det? Eller julemann? De hvite julebakstene forma som mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå