Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden Forfatter #24661 Skrevet 15 timer siden Jeg har nylig begynt å smake på nudler i kopp...og det er faktisk ikke så verst. Varm og god i frossen kropp. 1
Cid Skrevet 15 timer siden #24662 Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Jeg har nylig begynt å smake på nudler i kopp...og det er faktisk ikke så verst. Varm og god i frossen kropp. Dyrt da, mye billigere i vanlige pakker. 2
Cid Skrevet 13 timer siden #24664 Skrevet 13 timer siden Dr. Ops skrev (1 minutt siden): Jeg er sulten 🍔🌯🌭🍟 1
Dr. Ops Skrevet 13 timer siden #24665 Skrevet 13 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): 🍔🌯🌭🍟 Servering, mange takk! Forsyner meg med burritoen 1
Hydrium Skrevet 12 timer siden #24667 Skrevet 12 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Dyrt da, mye billigere i vanlige pakker. Jo men da slipper du oppvask Noen dager trenger man det. 1
mia83 Skrevet 12 timer siden #24668 Skrevet 12 timer siden Jeg innrømmer at nå skal det bli godt å legge seg! 2
Cid Skrevet 12 timer siden #24670 Skrevet 12 timer siden Hydrium skrev (25 minutter siden): Jo men da slipper du oppvask Noen dager trenger man det. 2
Hydrium Skrevet 12 timer siden #24671 Skrevet 12 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Ååå shit! Det er så dyrt for den papp koppen!? 1
Cid Skrevet 12 timer siden #24672 Skrevet 12 timer siden Hydrium skrev (1 minutt siden): Ååå shit! Det er så dyrt for den papp koppen!? Ja helt latterlig, dobbelt pris for en fjerdedel mindre innhold 🤨 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå